Nastavení internetu v mobilu

Pro používání služby Internet v mobilu musíte mít v telefonu nastavený název přístupového bodu (Access Point Name, APN). Jde o počítačový protokol, který vašemu mobilu dovolí připojovat se k internetu s využitím mobilní telefonní sítě.

Manualní nastavení

Internet v mobilu si můžete v telefonu nastavit ručně. U některých telefonů je manuální nastavení nutné. Stačí se řídit návodem od výrobce pro konkrétní model mobilu.

Mohlo by vás zajímat

Nastavení APN internetu pro podporu IPv6 v mobilní síti
  1. Zvolte Nastavení - Připojení.

    Nastavení v telefonu
     
  2. Zvolte Mobilní sítě.

    Nastavení připojení
     
  3. Zvolte Názvy přístupových bodů

    Nastavení mobilní sítě
     
  4. Zvolte přístupový bod O2 Internet.

    Nastavení přístupových bodů
     
  5. Sjeďte dolů a změňte položky Protokol přístupového boduProtokol přístupového bodu při roamingu...

    Nastavení upravit přístupový bod

    .. na podporu IPv4/IPv6

    Nastavení protokolu přístupového bodu
     
  6. Pokud budete chtít nastavení vrátit zpět, klepněte v seznamu přístupových bodů na Nastavení.

    Nastavení přístupových bodů

    Zvolte Obnovit výchozí nastavení. Tím dojde k obnovení výchozího nastavení přístupových bodů.

    Nastavení obnovit výchozí nastavení
Je možné používat internet v mobilu v zahraničí?

Ano, datové přenosy zůstanou v mobilním telefonu aktivní. Budou se al účtovat jako součást roamingu, tedy nad rámec tarifu, který používáte v Čechách a zóně EU. Doporučujeme si před odjezdem prostudovat podmínky surfování v zahraničí. Pokud jste ještě v CŘ a na cestu se teprve chystáte, můžete nám zavolat z O2 mobilního čísla na linku 800 02 02 02. Anebo přímo ze zahraničí na +420 720 720 720. Řekneme vám ceny a poradíme vhodný tarif pro datový roaming.

Jak připojení k internetu v zahraničí zablokuju?

V zemích mimo EU vás před nechtěným připojením k internetu chrání Chytrá ochrana dat. Ta při přihlášení SIM karty do sítě ve státě mimo EU zpoplatněná data automaticky zastaví.

Pokud data přesto chcete, nastavení, vypnutí nebo zapnutí Chytré ochrany dat kdykoliv snadno upravíte v Moje O2. Zapnout nebo vypnout ji můžete i posláním SMS ve tvaru BM na číslo 999111. Pro deaktivaci pošlete DBM na číslo 999111.

Chytrá ochrana dat je zapnutá pro země mimo EU, v Moje O2 si ji ale můžete nastavit i pro země z EU zóny. Tím zablokuje připojení k internetu všude v zahraničí.

Co se stane po vyčerpání objemu dat?

Pokud máte aktivní službu Obnovení objemu dat, data vám po jejich vyčerpání obnovíme, abyste nepřišli o připojení k rychlému internetu. Cena i velikost obnoveného objemu dat záleží na vašem tarifu. Až se budete blížit k vyčerpání celého objemu dat, upozorníme vás na to SMS zprávou. V ní najdete i cenu za obnovení dalších dat. Dokoupená data, která nevyčerpáte, převedeme do dalšího zúčtovacího období.

Pokud službu Obnovení objemu dat aktivní nemáte, po vyčerpání objemu dat se připojení k internetu zastaví.

Nastavení Obnovení objemu dat si můžete upravit v Moje O2.

Kde zjistím, kolik z datového objemu jsem už vyčerpal?

Na vyčerpání 80 % vašeho objemu dat vás upozorníme v SMS. Aktuální stav vyčerpaných dat můžete sledovat v Moje O2 v detailu tarifu.

Jaká je rychlost internetu?

Rychlost vašeho internetu závisí na technologii, přes kterou se k síti připojujete. Mapa pokrytí

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek