Ztracený nebo ukradený telefon

To se občas stane. I když je to nepříjemné, všechno se dá vyřešit.
Tady jsou na to návody.

Jak si zablokovat SIM kartu

Hned, jak zjistíte, že vám telefon chybí, svou SIMku si zablokujte. Je to zdarma a zabráníte tomu, aby ji používal někdo cizí, proto s tím neotálejte. Vyberte si jeden ze tří způsobů:

On-line – v Moje O2

  1. Kartu můžete zablokovat ve své samoobsluze, pokud máte roli Správce nebo jste kontaktní osoba. U svého tarifu si otevřete sekci „SIM karta“.
  2. Vyberte, proč chcete kartu zablokovat.
  3. Klikněte na tlačítko „Blokovat“. SIM karta bude od této chvíle vypnutá. Ale pozor, váš tarif u nás stále běží, proto si co nejdříve vyřiďte novou SIM kartu, ať můžete své služby využívat.

Telefonicky – na lince Péče o zákazníky

Zavolejte zdarma na 800 02 02 02, naši operátoři vám SIMku zablokují a poradí, co dál.

Osobně – na každé O2 Prodejně

Navštivte jakoukoli O2 Prodejnu. SIM kartu vám zablokují na počkání, stačí ukázat občanku.

Jak aktivovat zablokovanou SIM kartu

Když jste telefon ztratili, pohotově jste SIM kartu zablokovali. Teď jste ho ale našli a chcete ho používat dál.

To je život, nic, co by nešlo napravit. Jen prosím počítejte s tím, že cenu za odblokování vám připočteme k příští faktuře.

Vyberte si jednu z cest, jak svou SIMku znovu zprovoznit:

On-line – v Moje O2

Pokud máte vůči dané službě roli Správce, můžete o odblokování SIM karty požádat přes internetovou samoobluhu Moje O2:

  1. V samoobsluze si u svého tarifu otevřete Detailní nastavení. Hned nahoře uvidíte informaci o zablokované SIM kartě.
  2. Pro zrušení této blokace klikněte na tlačítko „Požádat o zapojení/výměnu“.
  3. Tam svou volbu upřesněte tlačítkem „Zapojit okamžitě“. Znamená to, že jste SIMku našli a chcete ji zase aktivovat.
  4. Hned, jak bude zase aktivní, dáme vám vědět pomocí SMS nebo e-mailu. Telefonní číslo ani nastavení vašich služeb se nijak nemění.

Telefonicky – na lince Péče o zákazníky

Zavolejte zdarma na 800 02 02 02, naši operátoři vám SIM kartu odblokují.

Osobně – na každé O2 Prodejně

Navštivte jakoukoli O2 Prodejnu. SIM kartu vám odblokujeme hned na místě, stačí ukázat občanku.

Jak zažádat o novou SIM kartu

Hledali jste, ale telefon nikde? Tak si v klidu vyřiďte SIM kartu novou. Číslo ani nastavení vašich služeb se nijak nezmění. Všechny služby můžete brzo využívat tak, jak jste zvyklí.

Jen prosím počítejte s tím, že novou SIM kartu započítáme podle aktuálního ceníku do vaší příští faktury.

Máte hned tři možnosti, jak si o novou SIMku říct.

On-line – v Moje O2

Pokud máte vůči dané službě roli Správce, můžete o výměnu SIM karty požádat přes internetovou samoobluhu Moje O2:

  1. V samoobsluze si u svého tarifu otevřete Detailní nastavení. Hned nahoře uvidíte informaci o zablokované SIM kartě.
  2. Pro novou klikněte na tlačítko „Požádat o zapojení/výměnu“.
  3. Tam svou volbu upřesněte tlačítkem „Vyměnit SIM a zapojit“.
  4. Zadejte adresu, kam vám máme novou SIM kartu poslat.
  5. Až si ji od dopravce vyzvednete, zprovozníme ji do pár minut. Stará SIMka pak zůstane nefunkční nadobro.

Telefonicky – na lince Péče o zákazníky

Zavolejte zdarma na 800 02 02 02, naši operátoři se o vás postarají.

Osobně – na každé O2 Prodejně

Navštivte jakoukoli O2 Prodejnu. SIM kartu vám vystavíme na počkání, stačí ukázat občanku.

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies