Buďte v klidu, i když se vašemu zařízení něco přihodí.
Nebezpečí číhá na vaši hračku všude. Znáte to - i když svůj nový telefon hlídáte jak oko v hlavě, jako naschvál vám hned první týden upadne na dlažbu. Displej na padrť. Anebo se technická novinka zalíbí hbitému lapkovi v tlačenici v MHD.
Vašeho nového miláčka pojistíme hned při koupi a podobná 'překvapení' už vás nerozhází. Pojistíme ho na 24 měsíců + 1 navíc zdarma.
Telefon nebo tablet vám opravíme. A když už opravit nepůjde, sami si vyberete, který si pořídíte místo něj.
Díky pojištění máte krytá záda, a tak můžete v následujících situacích zůstat naprosto v klidu.
Pojištění sjednáte snadno hned při nákupu svého nového zařízení u O2.
1. měsíc pojištění máte zdarma. Další platíte měsíčně a najdete ho ve svém pravidelném vyúčtování O2 služeb. Takže žádná další faktura a ani termín splatnosti, na který byste museli myslet.
Částka, kterou za pojištění měsíčně zaplatíte, záleží na pořizovací ceně vaší šikovné hračky. Pojistit si můžete telefon nebo tablet v hodnotě až 45 000 Kč.
Pořizovací cena zařízení | Měsíční cena pojištění |
---|---|
do 4000 Kč | 49 Kč |
4001 Kč - 7000 Kč | 99 Kč |
7001 Kč - 10 000 Kč | 149 Kč |
10 001 Kč - 17 000 Kč | 199 Kč |
17 001 - 25 000 Kč | 259 Kč |
25 001 Kč - 45 000 Kč | 299 Kč |
Pojištění si můžete pořídit na telefon i tablet, a to v kterékoliv O2 Prodejně při nákupu tohoto nového zařízení. Pojistit ho můžete na 25 měsíců, jeden měsíc od nás máte zdarma.
Pojištění je určeno stávajícím zákazníkům O2 a využít jej mohou i drobní podnikatelé (OSVČ). Pojištění může sjednat jen fyzická osoba starší než 18 let. V případě pojištění zařízení koupeného na IČ, budeme potřebovat ověřit, že máte oprávnění jednat za danou společnost. Pro firmy a právnické osoby totiž zatím pojištění nenabízíme. Úplné pojistné podmínky najdete v rámcové pojistné smlouvě.
Kromě telefonů a tabletů si můžete pojistit i LTE router, modem nebo dongle. Naopak zařízení, jako jsou set top boxy a modemy, pojistit nejde. Pokud si koupíte u O2 víc zařízení, můžete si je pojistit. Všechny poplatky budete mít v rámci O2 vyúčtování
Pojištění se vztahuje na různé nahodilé situace, jako např.:
Jsou ale i situace, na které se pojištění nevztahuje. Jsou to třeba:
Když se vašemu telefonu nebo tabletu opravdu něco stane, řeší se to jedním z těchto způsobů:
V případě, že rozbité zařízení už nejde opravit a vy si v rámci pojistky vyberete nový telefon, pojištění tím skončí. Samozřejmě si ale můžete spolu s novým telefonem zařídit nové.
O tom, jestli pojišťovna pojistnou událost uznala a o jakém pojistné plnění rozhodla (oprava zařízení nebo peníze na nákup nového zařízení) vám dáme vědět písemně.
Pokud se vašemu pojištěnému telefonu nebo tabletu přihodilo něco nemilého, je rozbitý nebo vám ho někdo ukradl, zavolejte nám v pracovní dny mezi 8. až 18. hodinou na 720 720 143.
V případě krádeže si připravte naskenovaný policejní protokol o krádeži a naskenované potvrzení policie o blokaci zařízení (pokud je možné do přístroje vložit SIM kartu).
Vaši pojistnou událost vyřídíme co nejrychleji. Pokud dojde k poškození krytému pojištěním, telefon nebo tablet vám opravíme. A když už opravit nepůjde nebo vám ho někdo ukradne, uhradíme náklady na nákup nového telefonu či tabletu u O2, a to až do výše časové ceny.