Pojistka na mobil

Buďte v klidu, i když se vašemu zařízení něco přihodí.

Proti rozbití, utopení i krádeži
Proti rozbití, utopení i krádeži
Zařídíte rovnou při nákupu telefonu
Zařídíte rovnou při nákupu telefonu
Pojistíte telefon i tablet
Pojistíte telefon i tablet
Platby v měsíčním vyúčtování
Platby v měsíčním vyúčtování

Štěstí přeje připraveným

Nebezpečí číhá na vaši hračku všude. Znáte to - i když svůj nový telefon hlídáte jak oko v hlavě, jako naschvál vám hned první týden upadne na dlažbu. Displej na padrť. Anebo se technická novinka zalíbí hbitému lapkovi v tlačenici v MHD.

Vašeho nového miláčka pojistíme hned při koupi a podobná 'překvapení' už vás nerozhází. Pojistíme ho na 24 měsíců + 1 navíc zdarma.

Telefon nebo tablet vám opravíme. A když už opravit nepůjde, sami si vyberete, který si pořídíte místo něj.

Čeho už se nemusíte bát

Díky pojištění máte krytá záda, a tak můžete v následujících situacích zůstat naprosto v klidu.

Nenechavé ruce zlodějů

Nenechavé ruce zlodějů

Utopený telefon

Utopený telefon

Prasklý displej a jiná poškození

Prasklý displej a jiná poškození

Kolik pojištění stojí

Pojištění lze aktivovat automaticky hned při nákupu vašeho nového pokladu u O2.
1. měsíc pojištění máte zdarma. Další platíte měsíčně a najdete ho ve svém pravidelném vyúčtování O2 služeb. Takže žádná další faktura a ani termín splatnosti, na který byste museli myslet.

Částka, kterou za pojištění měsíčně zaplatíte, záleží na pořizovací ceně vaší šikovné hračky. Pojistit si můžete telefon nebo tablet v hodnotě až 35 000 Kč.

Pořizovací cena zařízení Měsíční cena pojištění
do 4000 Kč 49 Kč
4001 Kč - 7000 Kč 99 Kč
7001 Kč - 10 000 Kč 149 Kč
10 001 Kč - 17 000 Kč 199 Kč
17 001 - 25 000 Kč 259 Kč
25 001 Kč - 35 000 Kč 299 Kč

Další informace

Jak pojištění funguje

Sjednání pojištění

Pojištění si můžete pořídit na telefon i tablet, a to v kterékoliv O2 Prodejně při nákupu tohoto nového zařízení. Později už zařízení pojistit nejde. Zařízení pojistíme na 24 měsíců + 1 zdarma.

Zařízení si můžete pojistit bez ohledu na to, jestli využíváte naše ostatní produkty. Pojistění ale může zřidit jen fyzická osoba starší než 18 let. Když si budete chtít pojistit zařízení koupené na IČ, budeme potřebovat ověřit, že máte oprávnění jednat za danou společnost. Pro firmy a právnické osoby totiž zatím pojištění nenabízíme. Úplné pojistné podmínky najdete v rámcové pojistné smlouvě, ke které pojištěním telefonu nebo tabletu přistupujete.

Kromě telefonů a tabletů si můžete pojistit i LTE router, modem nebo dongle. Naopak zařízení, jako jsou set top boxy a modemy, pojistit nejde. Pokud si koupíte u O2 víc zařízení, můžete si je pojistit. Všechny poplatky budete mít v rámci O2 vyúčtování

Jak pojištění funguje

Pojištění se vztahuje na různé nahodilé situace, jako např.:

  • mechanické poškození (pádem, nárazem, vnějším mechanickým působením apod.)
  • poškození či zničení působením vody nebo vlhkosti
  • poškození elektrickým proudem (např. zkrat, přepětí, chybná izolace, mechanické namáhání způsobené elektrickým proudem)
  • krádež nebo loupež (vykradený byt nebo kancelář, kapesní krádež obchodním centru apod.)

Jsou ale i situace, na které se pojištění nevztahuje. Jsou to třeba:

  • ztráta pojištěného telefonu nebo tabletu
  • běžné opotřebení
  • úmyslné a nedbalostní poškození
  • poškození způsobené domácím mazlíčkem nebo dítětem mladším 8 let
  • poškození způsobené povodní

Když se vašemu telefonu nebo tabletu opravdu něco stane, řeší se to jedním z těchto způsobů:

  • Pojišťovna událost schválí a zařízení jde opravit - pojišťovna zaplatí veškeré opravy. V rámci pojištění máte nárok až na 2 opravy za 12 měsíců.
  • Pojišťovna událost schválí, ale zařízení nejde opravit nebo vám ho ukradli - z nabídky telefonů O2 si můžete vybrat nový, a to až do výše tzv. časové ceny. To je hodnota, kterou měl váš telefon v době rozbití / krádeže. Vypočítá se tak, že z jeho pořizovací ceny každý měsíc odečtete 3 %. Když se vám při výběru zalíbí dražší telefon nebo tablet, stačí jen doplatit rozdíl v ceně a je váš.
  • Jsou ale i situace, na které se pojištění nevztahuje, a pojišťovna pojistnou událost zamítne. V takovém případě vám zařízení vrátíme zpět neopravené.

V případě, že rozbité zařízení už nejde opravit a vy si v rámci pojistky vyberete nový telefon, pojištění tím skončí. Samozřejmě si ale můžete spolu s novým telefonem zařídit nové.

O tom, jestli pojišťovna pojistnou událost uznala a o jakém pojistné plnění rozhodla (oprava zařízení nebo peníze na nákup nového zařízení) vám dáme vědět písemně.

Nahlášení poškození nebo krádeže

Pokud se vašemu pojištěnému telefonu nebo tabletu přihodilo něco nemilého, je rozbitý nebo Vám ho někdo ukradl, zavolejte nám na 720 720 143 mezi 8 h až 18 h každý pracovní den nebo napište na pojisteni.zarizeni@o2fs.cz.

V případě krádeže si připravte naskenovaný policejní protokol o krádeži a naskenované potvrzení policie o blokaci zařízení (pokud je možné do přístroje vložit SIM kartu).

Vaši pojistnou událost vyřídíme co nejrychleji. Pokud dojde k poškození krytému pojištěním, telefon nebo tablet vám opravíme. A když už opravit nepůjde nebo vám ho někdo ukradne, uhradíme náklady na nákup nového telefonu či tabletu u O2, a to až do výše časové ceny.

Často kladené otázky

Často kladené otázky

Ptejte se a diskutujte

Na Twitteru a na Facebooku vám naši O2 Guru odpoví na technické i jiné dotazy. Na O2 Fóru se můžete nejen ptát, ale i s ostatními vyměňovat své zkušenosti a názory.

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies