Tato pravidla popisují podmínky, za kterých mají klienti Air Bank a.s. (dále jen „Air Bank“) a O2 Czech Republic a.s. (dále jen „O2“) možnost získat prostřednictvím Air Bank odměnu (dále jen „odměna“) za úhradu vyúčtování služeb elektronických komunikací O2 (dále jen „služby O2“).
Každý z vás, kdo aktivací společné nabídky Air Bank a O2 projeví o odměnu zájem a ze svého účtu u Air Bank hradí paušální vyúčtování za služby O2 na své jméno.
Jako nový zákazník Air Bank v mobilní aplikaci My Air poté, co na prodejně O2 pomocí svého telefonu načtete speciální QR kód, který vám ukáže pracovník O2, a sjednáte si v mobilní aplikaci My Air novou rámcovou smlouvu s Air Bank. Jako stávající zákazník Air Bank některým z těchto způsobů:
Odměnu 300 Kč vám po splnění podmínek a po zaplacení měsíčního vyúčtování za služby O2 pošleme na váš účet v Air Bank.
Peníze vám pošleme za každý kalendářní měsíc, ve kterém splníte následující podmínky:
Odměnu vám pošleme vždy do 15. dne po skončení kalendářního měsíce, v němž jste splnili všechny podmínky těchto pravidel, a to na váš hlavní účet. Odměnu 300 Kč poskytujeme z 50 % my jako Air Bank a z 50 % O2 jako slevu právě ze služeb O2. Za jedno měsíční zúčtovací období vám celou odměnu pošleme vždy jen jednou. Air Bank a.s. / Evropská 2690/17 / 160 00 Praha 6 / IČO 29045371 Společnost zapsaná u rejstříkového soudu v Praze, spisová značka B 16013. 2/2.
Když se dostanete do prodlení s placením jakýchkoliv dluhů vůči O2 nebo Air Bank. O možnost získávat odměny nadobro přijdete, pokud porušíte jakékoliv smluvní ujednání, které máte sjednané s námi nebo s O2, nebo pokud v rozporu s dobrými mravy obejdete tato pravidla či jinak zneužijete získávání odměn.
Abychom mohli zjistit, jestli jste splnili všechny podmínky, podle kterých vám peníze posíláme, musíme s O2 sdílet nějaké údaje. Konkrétně to jsou jméno, příjmení a rodné číslo, v případě cizinců pak místo rodného čísla datum narození a číslo a typ dokladu. Budeme sdílet také informace o splnění podmínek. Údaje budeme sdílet a zpracovávat jako samostatní správci osobních údajů. Po skončení akce si zmíněné údaje ještě po dobu tří let pro jistotu ponecháme. Právníci říkají, že je to z důvodu oprávněných zájmů za účelem ochrany právních nároků. Po uplynutí tří let údaje smažeme. Podmínky a zpracování osobních údajů při poskytování našich služeb nebo služeb O2 se tím nijak nemění.
I když tato pravidla neomezují celkovou dobu poskytování odměn, jsme oprávněni jejich poskytování kdykoliv ukončit nebo upravit podmínky pro jejich poskytování či vyplácení. Uděláme to cestou změny těchto pravidel. O jakékoliv změně s dopadem na stávající poskytování či vyplácení odměn nebo o ukončení jejich vyplácení vám ale dáme vhodným způsobem vědět minimálně měsíc předem. Aktuální verzi pravidel najdete na této stránce, na které právě jste.
Tato pravidla jsou platná od 1. 4. 2023 a nahrazují pravidla platná od 5. 12. 2022.
Pokud v daném měsíci splníte všechny podmínky, odměnu na vašem účtu u Air Bank očekávejte k 15. dni následujícího měsíce. Podmínkami jsou:
Nestane se vůbec nic. Nesplnění podmínek pro vás neznamená žádnou penalizaci, jen vám na účet u Air Bank nepřijde odměna za daný měsíc. Pokud podmínky splníte další měsíc, získáte odměnu jako obvykle. Není nutné nikde nic „zapínat“ nebo znova nastavovat.