Potíže s platbou vyúčtování

Vyřešte potíže s platbou vzniklé například dvojitou platbou, nebo prošvihnutím data splatnosti.

Zaplatil jsem fakturu omylem dvakrát

Nadbytečná platba se vám objeví ve formě přeplatku. Přeplatek můžete využít pro úhradu následující faktury (pokud nevyužíváte inkaso), nebo si o jeho vrácení můžete zažádat v Moje O2.

vraceni preplatku

Platil jsem a nevím, jestli vám už platba dorazila

Svou platbu můžete zkontrolovat v Moje O2 v sekci Vyúčtování, a to buď v záložce Vyúčtování nebo Přijaté platby.

Platba za vyúčtování by měla být v Moje O2 zaznamenaná nejpozději do 3 pracovních dnů od odeslání. Pokud tady svou platbu po uplynutí této doby stále nevidíte, klikněte v Moje O2 na odkaz Již jste zaplatili?, který najdete ve Vyúčtování. Pak už stačí jen vyplnit požadované údaje a my už si platbu dohledáme.

Stejný postup platí i pro situace, kdy při platbě za vyúčtování omylem zadáte špatné údaje, například jiný variabilní symbol.

Zaplatil jsem depozit, který mám uvedený ve vyúčtování. Kdy a jak ho dostanu zpět?

Po splnění podmínek pro vypořádání depozitů vám ho vrátíme jako přeplatek v následujícím vyúčtování. O hodnotu depozitu se vám tak sníží částka, kterou budete platit. Mimořádné depozity vracíme po splnění podmínek (hledejte pod slovem depozit) na žádost zákazníka.

Zaplatil/a jsem vyúčtování, ale v Moje O2 ho pořád vidím jako neuhrazené

Platba za vyúčtování by měla být v Moje O2 vidět nejpozději do 3 pracovních dnů od odeslání. Pokud už tato doba uplynula a vyúčtování pořád hlásí, že je nezaplacené, klikněte v Moje O2 na odkaz Již jste zaplatili? ve Vyúčtování.

již jste zaplatili

Pak už jen stačí vyplnit požadované údaje a odeslat a my si platbu dohledáme.

Stejný postup platí i pro situace, kdy při platbě za vyúčtování omylem zadáte jiné údaje, např. variabilní symbol.

Ve výpovědní lhůtě (při rušení služby z důvodu neplacení) jsem uhradil všechny pohledávky, ale přesto chci číslo zrušit. Jak mám postupovat?

Pokud jste všechny pohledávky uhradili do data splatnosti výpovědi (včetně data splatnosti), všechny služby se automaticky znovu zapojí. V případě, že chcete služby i přesto zrušit, je potřeba podat standardní výpověď.

Pokud pohledávky zaplatíte po datu splatnosti výpovědi, všechny služby vám zrušíme ke konci výpovědní lhůty. 

Platba inkasem za služby O2 neproběhla. Co mám dělat?

Jako první zkontrolujte, jestli jste nepřekročili inkasní limit.

Pokud jste v poslední době dělali nějakou změnu u svých služeb, například zřizovali novou službu, může se stát, že vám nestačí původně nastavený limit. Zkontrolujte si, že jste nepřekročili inkasní limit a že máte stejnou výši limitu nastavenou u O2 i v bance.

Více informací o platbě inkasem najdete v sekci Inkaso.

Nestihl jsem zaplatit fakturu před splatností. Co mám dělat?

Nejdřív bude potřeba zaplatit dlužnou částku. Nejrychlejší způsob je on-line platba přímo v Moje O2. Vybrat si ale samozřejmě můžete kteroukoliv jinou možnost platby, které najdete v sekci Jak platit za služby O2. Pokud již došlo k odpojení služeb, tak vám je do 24 hodin, po připsání částky na náš účet, automaticky obnovíme. Pro zapojení není potřeba volat, k obnovení služeb dojde automaticky.

Stane-li se, že u nás budete mít nezaplacená vyúčtování po datu splatnosti, upozorníme vás na to. V tom případě je vhodné zaplatit co nejdříve – vyhnete se tak možnému omezení služeb, které může vést až k jejich odpojení, případně zrušení. Znovuzapojení služeb vám bude poté případně účtováno dle aktuálního Ceníku. Údaje k platbě najdete ve vyúčtování. Zaplaťte například online kartou přímo v Moje O2 , to je nejrychlejší způsob úhrady. Ale využít můžete i jiné způsoby platby.

Doporučujeme nastavit inkaso, abyste se vyhnuli podobným situacím a platba tak proběhla vždy včas.

Nezaplatil/a jsem vyúčtování a odpojili jste mi služby. Co mám dělat?

Nejdřív bude potřeba zaplatit dlužnou částku. Nejrychlejší způsob je on-line platba přímo v Moje O2. Vybrat si ale samozřejmě můžete kteroukoliv jinou možnost platby. Až peníze dorazí na náš účet, služby vám do 24 hodin automaticky obnovíme. 

Doporučujeme nastavit inkaso, abyste se vyhnuli podobným situacím a platba tak proběhla vždy včas.

Nemám dostatek financí na zaplacení faktury

Pokud vám dělá vrásky nevhodné datum splatnosti faktury (třeba kvůli termínu výplaty), můžete si změnit zúčtovací období. Změnu ale můžete udělat jen jednou za 12 měsíců. Více informací najdete v sekci Jak a kdy zaplatit.

Pokud nemáte dostatek financí na zaplacení faktury, zavolejte nám na naši infolinku 800 203 203.

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies