Způsobů elektronického vyúčtování je více, takže si můžete vybrat ten, který vám nejvíce vyhovuje. Vše snadno nastavíte přímo v Moje O₂.
Všechna vyúčtování za posledních 18 měsíců najdete v Moje O₂. Jsou k dispozici v PDF formátu i online. Tyto dokumenty si můžete vytisknout nebo uložit do počítače. Také si zde ověříte, jestli některá z vašich faktur není po splatnosti.
Tip: Pokud jste zapomněli heslo nebo nemáte registraci do Moje O₂, připravili jsme pro vás jednoduchý návod.
Chcete mít podrobný přehled o tom, kdy jste volali, na jaká čísla a za kolik? Všechny tyto informace najdete v podrobném výpisu odchozích hovorů.
Podrobný výpis odchozích hovorů máte k dispozici zdarma ve webovém Moje O₂ ve formátu PDF i v online podobě. Tento výpis vám poskytne detailní přehled o tom, kdy jste volali, na jaká čísla a za kolik. Stačí si zvolit konkrétní vyúčtování a kliknout vpravo na Podrobný výpis.
Tip: Na to, jestli vám půjde podrobný výpis zobrazit, může mít vliv i role oprávnění uživatele.
Podrobné vyúčtování za poslední 3 měsíce najdete přímo v Moje O₂. Tato služba je zapnutá automaticky a je zdarma.
Ve webovém Moje O₂ podrobný výpis zobrazíte následovně:
Podívejte se jakým způsobem můžete na faktuře změnit fakturační adresu, nastavit preferovaný způsob doručení nebo sloučit více služeb do jednoho vyúčtování pro lepší přehled.
V Moje O₂ přejděte na konkrétní produkt, klikněte na Pomoc a podpora v levém sloupci a následně na Přesunout službu na jiný zákaznický účet/jiného zákazníka.
Způsob zasílání vašeho vyúčtování si můžete nastavit následujícím postupem:
Vyúčtování můžete dostávat buď v elektronické podobě e‑mailem nebo tištěné poštou. Jako doplněk si také můžete nastavit i SMS upozornění, jehož součástí jsou také údaje pro platbu.
Zapomenuté heslo do Moje O₂ snadno obnovíte kliknutím na odkaz „Nedaří se vám přihlásit?“ umístěný pod přihlašovacím oknem. Následně postupujte podle dalších instrukcí.
Tip: Případně se zkuste také podívat na náš návod, jak obnovit zapomenuté heslo.
Pokud nemáte Moje O₂ propojené s mailem, zkuste využít podrobný návod jak se registrovat do Moje O₂. Bez zadání e-mailu se do Moje O₂ nepřihlásíte.
Jestli se vám online registrace nepodaří, stavte se v jakékoliv O₂ Prodejně, kde vám rádi pomůžeme. V případě, že mailovou schránku nemáte, budeme vám posílat tištěné vyúčtování zpoplatněné podle aktuálního ceníku. Jste podnikatel? Pokud nemáte Moje O₂ propojené s e-mailem a jste zároveň primární správce (kontaktní osoba) firmy, je potřeba navštívit O₂ Prodejnu nebo požádat obchodního zástupce a propojení aktivovat. Všechny ostatní kontaktní osoby se obracejí na primárního správce firmy.
O₂ ID je většinou e-mailová adresa, kterou jste použili při aktivaci služeb od O₂.
Ano. Všechna svá vyúčtování najdete v Moje O₂. Zároveň si tam můžete jednoduše nastavit, abychom vám vyúčtování posílali e-mailem. Elektronické vyúčtování i jeho zasílání na e-mail jsou zdarma. Můžete si zvolit až 5 e-mailových adres, na které vám budeme vyúčtování pravidelně posílat.
V Moje O₂ máte navíc zdarma k dispozici detailní výpis v sekci Vyúčtování.
Vyúčtování od O₂ vám rádi pošleme i v papírové podobě poštou. Počítejte ale prosím s tím, že posílání tištěného vyúčtování je zpoplatněné podle aktuálního ceníku.
Abyste mohli za všechny služby dostávat pouze jedno souhrnné vyúčtování, je potřeba v Moje O₂ spojit všechny své zákaznické účty do jednoho.
Máte u O₂ pronajaté zařízení nebo zařízení na splátky?
Pro spojení účtů postupujte tak, že služby, u kterých nemáte pronajaté zařízení nebo zařízení na splátky, převedete na zákaznický účet (fakturu) obsahující pronajaté nebo splácené zařízení. Upozorňujeme, že opačný postup není možný.
Při změně tarifu máte možnost si vybrat, zda chcete změnu provést okamžitě, nebo až v novém zúčtovacím období. Podle toho bude vypadat příští vyúčtování.
Pokud zvolíte okamžitou změnu tarifu, zaplatíte za původní tarif pouze za dny, kdy jste ho používali. Z původního tarifu můžete využít jen poměrnou část volných jednotek (minuty, SMS, data). To samé platí i pro nově nastavený tarif. Paušální poplatek se započítá jen za dny, ve kterých jste měli nový tarif nastavený. K dispozici budete mít poměrnou část volných minut a poměrnou část mobilních dat z vašeho měsíčního balíčku.
Jak to může vypadat?
Na příkladu níže vidíte, že u čísla 602 XXX XXX došlo 7. června ke změně tarifu z NEO+ Modrý na NEO+ Stříbrný.
Své vyúčtování najdete v Moje O₂, odkud si ho můžete také vytisknout.
Pokud byste potřebovali poslat opis poštou, počítejte s tím, že jde o službu zpoplatněnou podle ceníku. Objednat si ji můžete:
Program WinPEU umožňuje zpracovávat data o telefonních hovorech v síti O₂ pro podnikatele a firmy. Je určený všem, kdo potřebují podrobnou analýzu velkého objemu dat. Program využívá data o hovorech ze služby Moje O₂.
Pro zákazníky O₂ je zdarma. Stačí mít aktivní elektronické vyúčtování s podrobným výpisem hovorů, které si můžete aktivovat v Moje O₂ pro firmy.
Samotný program, upgrade nebo potřebné registrační číslo získáte vyplněním krátkého formuláře.
Program si taky můžete stáhnout na stránkách našeho partnera ATECO spol. s r.o.
Stáhnout WinPEU ze stránek ATECO
V případě zájmu si můžete pořídit nadstavbový modul, který zohlední ceny podle vaší platné Rámcové dohody nebo umožní individualizovat nastavení.
WINPEU/SLV
Slevový modul umožňující rozpočítat slevy hovorného až na úroveň jednotlivých hovorů. Vhodné pro rozpočítání individuálních roamingových slev.
WINPEU/WEB
Webová nadstavba, zpřístupňující data uživatelům přes internetový prohlížeč (cloudové řešení). Oprávnění přístupu k datům se řídí zařazením uživatele v organizační struktuře.
Potřebujete víc informací? Volejte na 266 090 043 nebo nám napište na info@ateco.cz (případně na servis@ateco.cz).
Reverse charge neboli přenesená daňová povinnost k DPH je režim, vekterém neodvádí DPH z fakturovaných částek poskytovatel služby. Ve faktuře se uvádí pouze základ daně a text stanovený zákonem. DPH platí odběratel, který si musí DPH tzv. samovyměřit. V přiznání musí odvést DPH z částky fakturované poskytovatelem a současně uplatnit nárok na odpočet DPH na vstupu.
Reverse charge by se měl uplatnit na české ekonomicky aktivní plátce DPH vykonávající ekonomickou činnost, a to na transakce, jejichž předmětem je:
Podrobnější informace o rozsahu služeb, na které se režim přenesené daňové povinnosti k DPH vztahuje, najdete na stránkách finanční správy.
Díky formátu XML / CSV zvládnou vaši fakturu přečíst a zpracovat počítače a účetní systémy. Navíc je to oficiální formát, který přijímají datové schránky a splňuje požadavky českých i zahraničních zákonů. Pro více informací o XML / CSV navštivte stránky ISDOC.
Systémy nastavíte pomocí formátovacího souboru XSD. Ten obsahuje ukázku struktury dat, podle které se systém přenastaví a bude soubory číst správně.
Data v XML / CSV souboru jsou seřazená v určité struktuře. Podle ní je i účetní systém čte a zpracovává. Je proto potřeba mít účetní systém dobře nastavený, aby se pole zobrazovala správně.
Jak vypadají názvy souborů vyúčtování?
Od 8. 10. 2024 12:00 hod. soubory s fakturami (CSV, XML a PDF) pojmenováváme následovně: "YYYY-MM-DD-číslozákaznickéhoúčtu-názevzákaznickéhoúčtu-typ-telefonnicislo.pdf/XML/CSV.".
Pokud data stahujete hromadně, bude mít soubor název „<ROK>-<MESIC>-ExportFaktur-<FORMAT>-YYYYMMDD-HHMI.zip“.
ROK, MESIC je podle období, které stahujete. Např. měsíc září roku 2024 je 2024-09.
Výsledný formát je XML.
YYYYMMDD-HHMI je datum a čas stažení souboru.
Struktura CSV formátu
Formát odpovídá poplatkům na faktuře a detailnímu výpisu hovorů. Ve faktuře každý řádek odpovídá jednomu poplatku. V detailním výpisu každý řádek odpovídá jednomu spojení, SMS apod.
Struktura XML a nastavení účetního systému
Je potřeba účetní systémy nastavit tak, aby uměly strukturované informace správně zpracovat. Bez úpravy nastavení nemusí systém pole správně zobrazovat. Pro tento formát použijte XSD formátovací soubor.