Přemýšlíte o odchodu od O2?

Zdá se, že přemýšlíte o změně. Možná vás dovedeme přesvědčit, že věrnost se u O2 vyplatí.

Řeknete nám, co je špatně? Nevyhovuje vám současný tarif? Společně třeba najdeme jiný, který bude vašim potřebám sedět lépe. Ozvěte se nám na naši bezplatnou telefonní linku 800 203 203 nebo *52 z mobilu, popř. se ozvěte svému obchodnímu zástupci. Něco vymyslíme.

Pokud jste pro zrušení služeb už rozhodnutí, dejte nám vědět. Od následujícího dne po podání výpovědi vám začne běžet 30denní výpovědní doba. Po jejím uplynutí vám službu zrušíme tak, jak máme uvedeno ve Všeobecných podmínkách.

Pokud jste se rozhodli pro přenos služeb jinam, pošleme vám dopisem číslo výpovědi opouštěného poskytovatele (ČVOP). ČVOP vám pošleme společně s potvrzením o zpracování vaší žádosti.

Telefonické zrušení služeb O2

Zavolejte nám kterýkoliv den od 8 do 18 hodin na linku 800 203 203 nebo z mobilního telefonu *52 

  • Požádejte o zrušení služeb O2.
  • Počkejte, až vám do poštovní schránky dorazí dopis s potvrzovacím kódem ČVOP.
  • Hotovo. Zrušení jste potvrdili a služba zanikne k poslednímu dni výpovědní lhůty - datum uvedené v dopise s potvrzovacím kódem ČVOP.

Zrušení služeb O2 v prodejně

Službu můžete zrušit v kterékoli O2 Prodejně. Požadavek na zrušení s vámi vyřídíme a dáme vám i číslo výpovědi opouštěného operátora (ČVOP), které budete potřebovat pro případné přenesení telefonního čísla ke konkurenci.

Zrušení služeb písemnou formou

První možností je tzv. Dotaz na zrušení. Přihlaste se do Moje O2 a využijte možnost Dotaz na zrušení. Vyplňte jednoduchý formulář s kontaktem na vás. My už se vám sami ozveme a výpověď s vámi vyřešíme.

Další možností je poslat dopis na adresu O2. Pošlete nám volně formulovaný požadavek na zrušení služby na naši adresu O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, Praha 4 - Michle, 140 22.

Abychom mohli zrušení zpracovat, musí dopis obsahovat tyto údaje:

  • název společnosti
  • IČO a sídlo
  • název a číslo služby, kterou chcete zrušit
  • předmět žádosti, tj. že jde o zrušení služeb
  • jméno osoby oprávněné za právnickou osobu službu zrušit (jednatel nebo kontaktní osoba s oprávněním službu zrušit)
  • podpis oprávněné osoby

Naskenovanou kopii dopisu je možné zaslat také e-mailem na firmy@o2.cz

Storno zrušení služeb

Rozmysleli jste si to? Skvělé. Zavolejte na bezplatnou linku 800 203 203, kontaktujte svého obchodního zástupce nebo se zastavte v některé z O2 Prodejen. Výpověď služeb stornujeme a nastavíme služby tak, jak budete potřebovat.

Jak odejít od O2

Kdy dojde k přenesení čísla k jinému poskytovateli?

Záleží na tom, kdy předáte číslo výpovědi (ČVOP) novému operátorovi. Nejdříve je číslo možné přenést 10 dní od podání výpovědi a novému poskytovateli přenos zpravidla zabere 4 pracovní dny. Spěchat s nahlášením ČVOP ovšem nemusíte, číslo platí 60 dní.

Dojde při přenosu čísla k výpadku služeb?

Ano. V den přenosu čísla dojde k výpadku služeb. Většinou mezi půlnocí a šestou hodinou ranní.

Mám od vás pronajaté zařízení. Co s ním?
  • Vraťte zboží kompletní a podle možnosti nejlépe nepoškozené a v původním obalu, včetně všech součástí originálního obalu, příslušenství, návodu, instalačního softwaru atd.
  • Spolu se zbožím nám prosím pošlete i informaci o čísle, ke kterému jste si zařízení pronajali.
  • Zboží neposílejte na dobírku. Pro jistotu doporučujeme zásilku i pojistit.

Adresa, kam zboží poslat:

O2 Czech Republic, a.s.

Expediční středisko SOME CZ

223 10 Depo Praha 701

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies