O2 Prodejny jsou tu pro vás. Ve většině prodejen máme stále otevřeno. Aktuální informace o otevírací době najdete tady. S většinou vašich požadavků vám umíme pomoci i na dálku v samoobsluze Moje O2

Přemýšlíte o odchodu od O2?

Zdá se, že přemýšlíte o změně. Možná vás dovedeme přesvědčit, že věrnost se u O2 vyplatí.

Řeknete nám, co je špatně? Nevyhovuje vám současný tarif? Společně třeba najdeme jiný, který bude vašim potřebám sedět lépe. Ozvěte se nám na naši bezplatnou telefonní linku 800 203 203 nebo *52 z mobilu, popř. se ozvěte svému obchodnímu zástupci. Něco vymyslíme.

Jak odejít od O2

Jak zruším služby u O2?

Telefonické zrušení služeb O2

Zavolejte nám kterýkoliv den od 8 do 18 hodin na linku 800 203 203 nebo z mobilního telefonu *52 

  • Požádejte o zrušení služeb O2.
  • Počkejte, až vám do poštovní schránky dorazí dopis s potvrzovacím kódem ČVOP.
  • Hotovo. Zrušení jste potvrdili a služba zanikne k poslednímu dni výpovědní lhůty - datum uvedené v dopise s potvrzovacím kódem ČVOP.

Zrušení služeb O2 v prodejně

Službu můžete zrušit v kterékoli O2 Prodejně. Požadavek na zrušení s vámi vyřídíme a dáme vám i číslo výpovědi opouštěného operátora (ČVOP), které budete potřebovat pro případné přenesení telefonního čísla ke konkurenci.

Zrušení služeb písemnou formou

Můžete poslat dopis na adresu O2. Pošlete nám volně formulovaný požadavek na zrušení služby na naši adresu O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, Praha 4 - Michle, 140 22.

Abychom mohli zrušení zpracovat, musí dopis obsahovat tyto údaje:

  • název společnosti
  • IČO a sídlo
  • název a číslo služby, kterou chcete zrušit
  • předmět žádosti, tj. že jde o zrušení služeb
  • jméno osoby oprávněné za právnickou osobu službu zrušit (jednatel nebo kontaktní osoba s oprávněním službu zrušit)
  • podpis oprávněné osoby

Naskenovanou kopii dopisu je možné zaslat také e-mailem na firmy@o2.cz

Jak přenesu své služby k jinému operátorovi?

Pokud chcete se svým mobilním číslem přejít k jinému operátorovi, budete potřebovat ČVOP (Číslo výpovědi opouštěného poskytovatele služby) nebo Ověřovací kód účastníka (OKU), který nahlásíte novému poskytovateli. O OKU můžete požádat telefonicky na 800 203 203 nebo *52 z mobilu, v kterékoli O2 Prodejně nebo ho najdete v Moje O2.

Kdy dojde k přenesení čísla k jinému poskytovateli?

K přenosu telefonního čísla k jinému poskytovateli dojde 3. pracovní den od data, kdy O2 obdrží od jiného poskytovatele žádost o přenos. Ukončení služby u O2 proběhne v čase od půlnoci do 6:00 ráno.

Rozmyslel jsem si to. Jak zrušení služeb stornuji?

Zavolejte na bezplatnou linku 800 203 203, kontaktujte svého obchodního zástupce nebo se zastavte v některé z O2 Prodejen. Výpověď služeb stornujeme a nastavíme služby tak, jak budete potřebovat.

Dojde při přenosu čísla k výpadku služeb?

Ano. V den přenosu čísla dojde k výpadku služeb. Většinou mezi půlnocí a šestou hodinou ranní.

Mám od vás pronajaté zařízení. Co s ním?
  • Vraťte zboží kompletní a podle možnosti nejlépe nepoškozené a v původním obalu, včetně všech součástí originálního obalu, příslušenství, návodu, instalačního softwaru atd.
  • Spolu se zbožím nám prosím pošlete i informaci o čísle, ke kterému jste si zařízení pronajali.
  • Zboží neposílejte na dobírku. Pro jistotu doporučujeme zásilku i pojistit.

 

Adresa, kam zboží poslat:

O2 Czech Republic, a.s.

Expediční středisko SOME CZ

223 10 Depo Praha 701

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies