Telefonické zrušení služeb O2
Zavolejte nám kterýkoliv den od 8 do 18 hodin na linku 800 203 203 nebo z mobilního telefonu *52
- Požádejte o zrušení služeb O2.
- Počkejte, až vám do poštovní schránky dorazí dopis s potvrzovacím kódem ČVOP.
- Hotovo. Zrušení jste potvrdili a služba zanikne k poslednímu dni výpovědní lhůty - datum uvedené v dopise s potvrzovacím kódem ČVOP.
Zrušení služeb O2 v prodejně
Službu můžete zrušit v kterékoli O2 Prodejně. Požadavek na zrušení s vámi vyřídíme a dáme vám i číslo výpovědi opouštěného operátora (ČVOP), které budete potřebovat pro případné přenesení telefonního čísla ke konkurenci.
Zrušení služeb písemnou formou
Můžete poslat dopis na adresu O2. Pošlete nám volně formulovaný požadavek na zrušení služby na naši adresu O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, Praha 4 - Michle, 140 22.
Abychom mohli zrušení zpracovat, musí dopis obsahovat tyto údaje:
- název společnosti
- IČO a sídlo
- název a číslo služby, kterou chcete zrušit
- předmět žádosti, tj. že jde o zrušení služeb
- jméno osoby oprávněné za právnickou osobu službu zrušit (jednatel nebo kontaktní osoba s oprávněním službu zrušit)
- podpis oprávněné osoby
Naskenovanou kopii dopisu je možné zaslat také e-mailem na firmy@o2.cz