Air Bank a O2 patří do skupiny firem PPF. Výhodnou nabídku jsme dali dohromady, abychom mohli odměnit naše společné klienty.
Peníze získáte za každý kalendářní měsíc, ve kterém splníte následující podmínky:
Přehledné informace o vašem plnění podmínek uvidíte i v sekci O2 Radosti aplikace Moje O2.
Kompletní pravidla akce najdete tady.
Odměnu si můžete aktivovat v sekci O2 Radosti aplikace Moje O2, na vybrané prodejně O2 nebo v aplikaci My Air a v internetovém bankovnictví Air Bank.
Stačí si na vybrané pobočce O2 po nasnímání speciálního QR kódu sjednat v mobilní aplikaci My Air svou novou rámcovou smlouvu s Air Bank. Tím projevíte zájem o odměnu souhlasem s Pravidly. Se vším vám ochotně pomůže proškolený zaměstnanec O2.
Jako stávající klient Air Bank můžete odměnu získat tak, že v mobilní aplikaci My Air nasnímáte QR kód, který vám zaměstnanec O2 zpřístupní na pobočce O2, nebo nabídku aktivujete přímo ve svém internetovém bankovnictví či aplikaci My Air. Postup aktivace naleznete zde.
Pro získání odměny je dále potřeba splnit další podmínky uvedené v Pravidlech.
Jakmile splníte podmínky akce, odměnu získáte hned v následujícím měsíci. A to nejpozději do 15. dne na váš hlavní účet vedený u Air Bank.
Za jedno měsíční zúčtovací období vám odměnu můžeme poslat vždy jen jednou.
Abychom mohli zjistit, jestli jste splnili všechny podmínky, podle kterých peníze získáte, musíme s Air Bank sdílet některé údaje. Konkrétně to jsou jméno, příjmení, rodné číslo, datum narození, státní občanství, telefonní číslo, čísla a typ dokladů. Budeme sdílet také informace o splnění podmínek. Údaje budeme sdílet a zpracovávat jako samostatní správci osobních údajů. Po skončení akce si je ještě tři roky necháme, ale jen pro jistotu, kdybychom potřebovali něco ověřit.
Inkaso si můžete nastavit přímo v Moje O2, kompletní postup nastavení inkasa u O2 najdete tady.
Potom je potřeba nastavit svolení k inkasu u Air Bank. Můžete to udělat v internetovém bankovnictví (Placení / Inkasa a SIPO / Inkaso) nebo mobilní aplikaci My Air (Menu / Platby a karty / Pravidelné platby / Inkasa).
Na konci každého měsíce vyhodnocujeme plnění 3 jednoduchých podmínek. Když je splníte, získáte odměnu 300 Kč. Na svůj účet u Air Bank ji dostanete do 15. dne následujícího měsíce. Pokud vám odměna nepřišla, podívejte se, jestli jste opravdu splnili všechno:
Do útraty se započítávají:
vybrané paušální služby, které platíte zpětně za určité období (mobilní volání, mobilní data, internet, O2 TV, fixní hlas a barevné linky)