Odměna s Air Bank

Využijte další exkluzivní odměny pro společné zákazníky O2 i Air Bank a vstupte do světa Unity.
Proč společná nabídka právě s Air Bank?

Air Bank a O2 patří do skupiny firem PPF. Výhodnou nabídku jsme dali dohromady, abychom mohli odměnit naše společné klienty.

Jak můžu získat odměnu?

Peníze získáte za každý kalendářní měsíc, ve kterém splníte následující podmínky:

  1. Vyúčtování za služby od O2 platíte včas a v plné výši inkasem, převodem nebo platební kartou z účtu vedeného na vaše jméno u Air Bank tak, aby v daném kalendářním měsíci došlo k zaúčtování úhrady.
  2. Vyúčtované služby od O2 jste si sjednali vy jako účastník.
  3. Cena za služby od O2 uhrazená v rámci zaplaceného vyúčtování přesáhne v daném kalendářním měsíci v součtu 600 Kč. Platby za produkty třetích stran, digitální obsah či splátky zařízení placené na vyúčtování se pro účely této podmínky nezapočítávají.
  4. Ve stejném kalendářním měsíci vám na účet vedený u Air Bank na vaše jméno přijdou platby aspoň 10 000 korun. Za příchozí platbu pro tento účel nelze považovat platbu mezi vlastními účty vedenými v Air Bank.

Přehledné informace o vašem plnění podmínek uvidíte i v sekci O2 Radosti aplikace Moje O2Kompletní pravidla akce najdete tady.

Jak odměnu aktivovat?

Odměnu si můžete aktivovat v sekci O2 Radosti aplikace Moje O2, na vybrané prodejně O2 nebo v aplikaci My Air a v internetovém bankovnictví Air Bank.

Stačí si na vybrané pobočce O2 po nasnímání speciálního QR kódu sjednat v mobilní aplikaci My Air svou novou rámcovou smlouvu s Air Bank. Tím projevíte zájem o odměnu souhlasem s Pravidly. Se vším vám ochotně pomůže proškolený zaměstnanec O2.

Jako stávající klient Air Bank můžete odměnu získat tak, že v mobilní aplikaci My Air nasnímáte QR kód, který vám zaměstnanec O2 zpřístupní na pobočce O2, nebo nabídku aktivujete přímo ve svém internetovém bankovnictví či aplikaci My Air. Postup aktivace naleznete zde.

Pro získání odměny je dále potřeba splnit další podmínky uvedené v Pravidlech.

Kdy a kam mi odměnu vyplatíte?

Jakmile splníte podmínky akce, odměnu získáte hned v následujícím měsíci. A to nejpozději do 15. dne na váš hlavní účet vedený u Air Bank. Za jedno měsíční zúčtovací období vám odměnu můžeme poslat vždy jen jednou.

Jak je to s mými osobními údaji?

Abychom mohli zjistit, jestli jste splnili všechny podmínky, podle kterých peníze získáte, musíme s Air Bank sdílet některé údaje. Konkrétně to jsou jméno, příjmení, rodné číslo, datum narození, státní občanství, telefonní číslo, čísla a typ dokladů. Budeme sdílet také informace o splnění podmínek. Údaje budeme sdílet a zpracovávat jako samostatní správci osobních údajů. Po skončení akce si je ještě tři roky necháme, ale jen pro jistotu, kdybychom potřebovali něco ověřit.

Jak si můžu zřídit inkaso za služby od O2?

Inkaso si můžete nastavit přímo v Moje O2, kompletní postup nastavení inkasa u O2 najdete tady.

Potom je potřeba nastavit svolení k inkasu u Air Bank. Můžete to udělat v internetovém bankovnictví (Placení / Inkasa a SIPO / Inkaso) nebo mobilní aplikaci My Air (Menu / Platby a karty / Pravidelné platby / Inkasa).

Vysvětlení podmínek akce
Podmínky pro vyplacení odměny

Na konci každého měsíce vyhodnocujeme plnění 3 jednoduchých podmínek. Když je splníte, získáte odměnu 300 Kč. Na svůj účet u Air Bank ji dostanete do 15. dne následujícího měsíce. Pokud vám odměna nepřišla, podívejte se, jestli jste opravdu splnili všechno:

  1. Na nepodnikatelské běžné i spořicí účty u Air Bank vedené na vaše jméno jste v daném měsíci dostali převodem nebo vkladem platby v součtu aspoň za 10 000 korun.
    • Jde o součet všech příchozích plateb v daném měsíci na všechny účty zákazníka (nepodnikatele).
    • Nepočítají se sem platby mezi vlastními Air Bank účty (například převod ze spořicího na běžný účet) ani platba na podnikatelský účet.
  2. Z účtu u Air Bank platíte za hlavní služby O2 aspoň 600 Kč (včetně DPH) měsíčně.
    • Za hlavní služby se nepovažují například splátky nebo platby třetích stran a nepatří sem ani předplacené služby.
    • Pokud v daném měsíci platíte víc vyúčtování, útrata se sčítá.
    • Do útraty se započítávají:

      • ​​​vybrané paušální služby, které platíte zpětně za určité období (mobilní volání, mobilní data, internet, O2 TV, fixní hlas a barevné linky)

      • poplatky za volitelné balíčky (MIN, SMS, Data, Chytré volání do zahraničí, Kino, Svět, Top Svět, Voyo, O2 Security, Rodinné sledování, Pevná IP adresa)
      • krátkodobé i dlouhodobé slevy na tarif nebo volitelný balíček
      • placený provoz nad rámec volných jednotek v tarifu (např. MMS)
      • paušální služby O2 Family, které platíte zpětně za určité období (mobilní volání, mobilní data, internet, O2 TV)​
    • Do útraty se nezapočítávají:
      • předplacené služby, tzn. ty, které platíte dřív, než je využijete
      • ostatní paušální služby placené zpětně za určité období (např. O2 Machine, CarControl, Office 365, O2 Cloud, Chytrá domácnost, O2 Chytré hodinky atd.)
      • platby 3. stranám, například jízdenky do MHD
      • platby za Multi internet, HW pojištění, Cestovní pojištění a O2 Knihovnu
      • pronájem Hardware, Hardware splátky nebo jednorázový nákup Hardware
      • univerzální služba (ZTP / Sociální příspěvek)
      • ostatní platby (poplatky, tištěné vyúčtování)
      • dobropis / kredity / přeplatky a nedoplatky z jiných období
  3. Svoje závazky hradíte včas z vašeho účtu Air Bank.
    • Vyúčtování od O2 můžete zaplatit z jakéhokoli nepodnikatelského účtu u Air Bank. Platit můžete kartou, inkasem nebo převodem.
    • Platba za O2 služby musí proběhnout v daném měsíci, za který odměnu vyplácíme, i když se nemusí jednat o platbu za vyúčtování vystavené v tom kterém měsíci. Ve většině případů jde o platbu vyúčtování vystavené v předcházejícím měsíci.
    • Navíc je potřeba, abyste včas plnili své závazky vůči Air Bank i O2 a neměli ani u jedné z firem evidovaný dluh.