Air Bank

Proč společná nabídka právě s Air Bank?

Air Bank a O2 patří do skupiny firem PPF. Výhodnou nabídku jsme dali dohromady, abychom mohli odměnit naše společné klienty.

Jak můžu získat odměnu?

Peníze získáte za každý kalendářní měsíc, ve kterém splníte následující podmínky:

  1. Vyúčtování za služby od O2 platíte včas a v plné výši inkasem, převodem nebo platební kartou z účtu vedeného na vaše jméno u Air Bank tak, aby v daném kalendářním měsíci došlo k zaúčtování úhrady.
  2. Vyúčtované služby od O2 jste si sjednali vy jako účastník.
  3. Cena za služby od O2 uhrazená v rámci zaplaceného vyúčtování přesáhne v daném kalendářním měsíci v součtu 600 Kč. Platby za produkty třetích stran, digitální obsah či splátky zařízení placené na vyúčtování se pro účely této podmínky nezapočítávají.
  4. Ve stejném kalendářním měsíci vám na účet vedený v Air Bank na vaše jméno přijdou platby aspoň 10 000 korun. Za příchozí platbu pro tento účel nelze považovat platbu mezi vlastními účty vedenými v Air Bank.

Kompletní pravidla akce najdete tady.

Kdo může získat odměnu?

Stačí si na vybrané pobočce O2 po nasnímání speciálního QR kódu sjednat v mobilní aplikaci My Air svou novou rámcovou smlouvu s Air Bank. Tím projevíte zájem o odměnu souhlasem s Pravidly. Se vším vám ochotně pomůže proškolený zaměstnanec O2.

Jako stávající klient Air Bank můžete odměnu získat tak, že v mobilní aplikaci My Air nasnímáte QR kód, který vám zaměstnanec O2 zpřístupní na pobočce O2.

Pro získání odměny je dále potřeba splnit další podmínky uvedené v Pravidlech.

Kdy a kam mi odměnu vyplatíte?

Jakmile splníte podmínky akce, odměnu získáte hned v následujícím měsíci. A to nejpozději do 15. dne na stejný účet, ze kterého jste platili své vyúčtování O2.

Za jedno měsíční zúčtovací období vám odměnu můžeme poslat vždy jen jednou.

Jak je to s mými osobními údaji?

Abychom mohli zjistit, jestli jste splnili všechny podmínky, podle kterých peníze získáte, musíme s Air bank sdílet některé údaje. Konkrétně to jsou jméno, příjmení a rodné číslo. Údaje budeme sdílet a zpracovávat jako samostatní správci osobních údajů. Po skončení akce si je ještě tři roky necháme, ale jen pro jistotu, kdybychom potřebovali něco ověřit.

Jak si můžu zřídit inkaso za služby od O2?

Inkaso si můžete nastavit přímo v Moje O2, kompletní postup nastavení inkasa u O2 najdete tady.

Potom je potřeba nastavit svolení k inkasu u Air Bank. Můžete to udělat v internetovém bankovnictví (Placení / Inkasa a SIPO / Inkaso) nebo mobilní aplikaci My Air (Menu / Platby a karty / Pravidelné platby / Inkasa).