První zprovoznění O2 Smart Boxu 2

Krok 1: Zapojení O2 Smart Boxu 2

  1. O2 Smart Box 2 zapojte:

    Zapojení pevného internetu xDSL (pevná linka)

    Telefonní a DSL zásuvka

    V případě, že používáte pevnou linku, odpojte stávající modem a připojte O2 Smart Box 2 do šedé DSL zásuvky. Při použití rozbočovače (splitteru) prosím zkontrolujte jeho verzi (doporučujeme použít model SP305 a novější). V případě, že nemáte pevnou linku, není nutné použít v zapojení rozbočovač. 

    Ostatní typy připojení (modem/datová zásuvka)

    LAN, datová a WAN zásuvka

    Pokud máte připojení přes O2 Internet na doma po optické síti, AIR FIX, 5G na doma nebo zařízení Terminátor, zapojte O2 Smart Box 2 dle jednoho z obrázků.

  2. Připojte napájecí adaptér (IN 12V = 2,5A).

    Adaptér (12V = 2,5A)

  3. O2 Smart Box 2 zkontroluje přístup k internetu (akce může trvat cca 3 minuty).

    Načítání Smart Boxu

  4. Vyčkejte, až se O2 Smart Box 2 aktualizuje.
  5. Po aktualizaci O2 Smart Boxu 2 se vám zobrazí název a heslo dočasné Wi‑Fi sítě, která slouží pouze pro nastavení vašeho O2 Smart Boxu 2.

    (Dočasná síť nefunguje pro plnohodnotné připojení k internetu.)

    Název a heslo ke Smart Boxu

Krok 2: Instalace aplikace

  1. Připravte si chytrý mobilní telefon, přes který chcete ovládat O2 Smart Box 2.

    Vyhledejte v telefonu dočasnou Wi‑Fi síť uvedenou na displeji O2 Smart Boxu 2 a připojte se k ní pomocí hesla, které je také zobrazené na displeji.

    Připojení k Wi-Fi z mobilního zařízeníZadání hesla k Wi-Fi

    Po připojení k Wi‑Fi síti se v telefonu otevře internetový prohlížeč s nabídkou instalace aplikace O2 Smart Box 2.

  2. Pokračujte kliknutím na tlačítko „Nainstalovat aplikaci“.

    TIP: V některých případech se v horní liště mobilu zobrazí informace o přihlášení k síti Wi‑Fi. Po kliknutí budete přesměrováni na stránku pro stažení aplikace.

    Instalace aplikace pro ovládání Smart Boxu

    Nenabídl vám mobilní telefon automatickou instalaci aplikace? Postupujte podle návodu na stažení aplikace O2 Smart Box.

  3. Pokračujte na tlačítko „Získat pro Android“ nebo „Získat pro iOS“ (záleží na verzi operačního systému vašeho chytrého telefonu).

    Odkaz na aplikaci pro AndroidOdkaz na aplikaci pro IOS

  4. Pokračujte kliknutím na „Instalovat“ nebo „ZÍSKAT"(případně ikonu „mráčku“).

    Po instalaci by se aplikace měla automaticky otevřít.

    Stažení aplikace pro AndroidStažení aplikace pro IOS

Krok 3: Přihlášení k aplikaci

  1. Po otevření nainstalované aplikace O2 Smart Box zvolte „Nastavit nový O2 Smart Box“.

    Tlačítko nastavení nového Smart Boxu

  2. Aplikace O2 Smart Box požaduje přístup k poloze vašeho telefonu. Klikněte na „Pokračovat“ a v dalším kroku na „Povolit“.

    Oprávnění aplikace k přístupu polohyPovolení přístupu k poloze

  3. Zvolte jednu ze tří možností přihlášení k aplikaci O2 Smart Box.

    Přihlásit se můžete přes své O2 ID, přes Facebook nebo pomocí vašeho Google účtu.

    Přihlášení do aplikace

  4. Pokud zvolíte možnost přihlášení přes O2 ID, na stránku zobrazenou v dalším kroku zadáte své uživatelské jméno (O2 ID) a heslo pro Moje O2. Vše potvrdíte tlačítkem „Přihlásit se“.

    Uživatelské jméno (O2 ID) je e-mailová adresa, kterou požíváte při přihlášení do Moje O2.

    Přihlášení přes O2 IDVyplnění O2 ID a hesla

  1. Registraci provádíme automaticky při zřízení služby.

    Možná jste ji tedy jen nedokončili. Registraci dokončíte tak, že kliknete na odkaz v e-mailu, který jsme vám poslali.

    V e-mailové schránce hledejte e-mail od mojeo2@o2.cz. Pokud e-mail od mojeo2@o2.cz nevidíte v doručené poště, podívejte se ještě do složky nevyžádané pošty.

  2. Registraci dokončíte tak, že kliknete na tlačítko „Dokončit registraci do Moje O2“.

    Dokončení registrace z e-mailu

  3. Nemůžete registrační e-mail najít?

    Pokud vám tento e-mail vůbec nepřišel, nebo už vypršela jeho platnost (což je 14 dní), stavte se na naší O2 prodejně. Rádi vám se vším pomůžeme.

Krok 4: Nastavení O2 Smart Boxu 2

  1. Po přihlášení zadejte své telefonní číslo. Obratem vám na telefon zašleme 6místný potvrzovací kód. Po zadání telefonního čísla pokračujte na „Odeslat ověřovací SMS“.

    Pro zákazníky, kteří nevyužívají O2 internet, je aplikace dostupná pouze k prvotnímu nastavení.
    Následná další nastavení lze provádět jen přes webové rozhraní WEB GUI.

    Zadání telefonního čísla pro odeslání ověřovací SMS

  2. Zadejte 6místný kód, který jsme vám poslali v SMS, a klikněte na „Pokračovat“.

    SMS s ověřovacím kódemZadání ověřovacího kódu

  3. Displej O2 Smart Boxu 2 vás informuje, že už teď budete pokračovat s nastavováním jen ve vašem telefonu.

    Displej Smart Boxu

  4. Přečtěte si Podmínky služby a pokračujte kliknutím na potvrzení „Souhlasím s podmínkami služby“.

    Obchodní podmínky část 1Obchodní podmínky část 2

  5. Vytvořte si vlastní název Wi‑Fi sítě a její heslo. Údaje si můžete zvolit libovolné. Nakonec vše potvrďte kliknutím na „Nastavit Wi‑Fi“.

    Nastavení názvu a hesla Wi-Fi

  6. Úspěšně jste dokončili nastavení vašeho O2 Smart Boxu 2. Teď už jste připojeni k vaší vlastní Wi‑Fi síti. Klikněte na „Pokračovat“.

    Dokončení nastavení Smart Boxu

  7. Posledním krokem je nastavení funkce chráněné aplikace ve vašem telefonu. Aplikace O2 Smart Box díky tomu poběží i po vypnutí obrazovky.

    Nastavení aplikace pro Smart Box jako chráněnou

  8. A je to. Nyní je váš O2 Smart Box 2 připravený k používání. V aplikaci si už jen změníte uživatelská nastavení podle potřeby.

    Smart box připraven k užívání

Další přehled funkcí O2 Smart Boxu 2 najdete v Nastavení a ovládání.

Potřebujete s něčím poradit?

Mobilní aplikace Moje O2

Vše vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby on-line. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždy po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek