Návod krok za krokem

Většinu potíží s nefunkčním 5G internetem vyřeší restartování modemu. Pokud používáte modem O2 5G Box, vyzkoušejte nejdřív tohle:

  1. Vypojte napájecí adaptér (trafo) modemu z elektrické sítě. Všechny kontrolky na modemu musí zhasnout.

    Restart modemu 5G Box

  2. Po minutě zapojte trafo modemu zpátky do elektrické zásuvky.

    Restart modemu 5G Box

  3. Počkejte asi 2 minuty, než modem znova naběhne.

    modem

    • Kontrolka POWER se musí trvale rozsvítit.
    • Kontrolka NETWORK musí svítit bíle nebo modře.
    • Na ukazateli SIGNAL svítí aspoň jedna kontrolka.

    Pokud se ani jedna kontrolka na modemu nerozsvítila, zkontrolujte napájení.

Postupovali jste podle návodu, ale problém se nepovedlo vyřešit?

Pomocí diagnostiky si ověřte funkčnost internetu

O dalším postupu vás budeme informovat po dokončení diagnostiky.​
Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek