Návod krok za krokem

Většinu potíží s nefunkčním 5G internetem vyřeší restartování modemu. Pokud používáte modem O2 5G Box, vyzkoušejte nejdříve následující postup:

  1. Odpojte napájecí adaptér (trafo) modemu od elektrické sítě. Všechny kontrolky na modemu musí zhasnout.

    Restart modemu 5G Box

  2. Po uplynutí jedné minuty zapojte napájecí adaptér (trafo) modemu zpět do elektrické sítě.

    Restart modemu 5G Box

  3. Počkejte asi 2 minuty, než modem znovu naběhne.

    modem

    • Kontrolka POWER se musí trvale rozsvítit.
    • Kontrolka NETWORK musí svítit bílou nebo modrou barvou.
    • Na ukazateli SIGNAL svítí alespoň jedna kontrolka.

    Pokud se ani jedna kontrolka na modemu nerozsvítila, zkontrolujte napájení.

Restart modemu nepomohl?
Problém s připojením pravděpodobně způsobuje síť nebo poškozený modem. Pokračujte ověřením funkčnosti internetu pomocí diagnostiky. Diagnostiku spustíte v pár jednoduchých krocích. Jakmile si vyhodnotíme výsledky, budeme vás informovat.
Mobilní aplikace Moje O2

Vše vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby on-line. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždy po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek