Nefunguje vám internet a kontrolka „Power“ na modemu vůbec nesvítí? Modem zřejmě vůbec není napájený z elektrické sítě. Vyzkoušejte následující kroky.

zte - kontrolky ZTE_jiné_v rámečku

Provedli jste všechny čtyři kontrolní kroky a kontrolka „Power“ na modemu stále nesvítí?

Spojte se s našimi specialisty O2 Guru technické podpory na chatu, kteří vám pomohou s nesprávně fungujícím modemem či jeho výměnou.

Co mám dělat, když je můj modem či router vadný?

Jsme připraveni vám pomoci on-line každý den od 8:00 do 22:00.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O₂

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O₂ a spravujte všechny své služby online. Jednoduše a bez nutnosti navštěvovat prodejnu.
  • budete mít své služby pod kontrolou
  • vyúčtování i aktuální informace na jednom místě
  • plno atraktivních nabídek a slev