Nefunguje vám internet a kontrolka „Power“ na modemu vůbec nesvítí? Modem zřejmě vůbec není napájený z elektrické sítě. Vyzkoušejte následující kroky.

zte - kontrolky ZTE_jiné_v rámečku

Provedli jste všechny čtyři kontrolní kroky a kontrolka „Power“ na modemu stále nesvítí?

Spojte se s našimi specialisty O2 Guru technické podpory na chatu, kteří vám pomohou s nesprávně fungujícím modemem či jeho výměnou.

Co mám dělat, když je můj modem či router vadný?

Jsme připraveni vám pomoci on-line každý den od 8:00 do 22:00.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek