Kontrola napájení modemu

 Vyberte, co nefunguje

Displej O2 Smart Boxu nesvítí

Nefunguje vám internet a na displeji O2 Smart Boxu nic nesvítí? Možná se zařízení vůbec nenapájí z elektrické sítě.

TIP: Problém může být způsobený sníženou intenzitou podsvícení. Ujistěte se, jestli jste někdy předtím přes nastavení O2 Smart Boxu neměnili jas displeje a tlačítka.

  1. Ověřte, jestli je napájecí kabel v O2 Smart Boxu zapojený ve zdířce „Power“ a druhý konec v zásuvce.
    modem v zasuvce
     
  2. Zkuste kabel na obou koncích dotlačit. Tím vyloučíte, že potíže způsobuje špatný kontakt.
  3. Ujistěte se, že máte zapojený originální síťový adaptér (trafoI N 12V = 2,5A), který jste dostali spolu s O2 Smart Boxem. Některé jiné síťové adaptéry mají odlišné parametry a můžou O2 Smart Box poškodit.
    adaptertrafo
  4. Pokud je síťový adaptér v pořádku, ověřte, jestli není porucha v elektrické zásuvce. Do zásuvky zapojte jiný spotřebič, který v jiné elektrické zásuvce funguje bez problémů. Můžete taky O2 Smart Box zkusit zapojit do jiné zásuvky.
    lampa v zasuvce

Všechno z výše uvedeného jste udělali, a na displeji O2 Smart Box přesto pořád nic nesvítí?
Spojte se s našimi specialisty O2 Guru technické podpory na chatu. Pomůžou vám s nesprávně fungujícím modemem nebo jeho výměnou.

Displej O2 Smart Boxu 2 nesvítí

Nefunguje vám internet a na displeji O2 Smart Boxu 2 nic nesvítí? Možná se zařízení vůbec nenapájí z elektrické sítě.

TIP: Problém může být způsobený sníženou intenzitou podsvícení. Ujistěte se, jestli jste někdy předtím přes nastavení O2 Smart Boxu 2 neměnili jas displeje a tlačítka.

  1. Ověřte, jestli je napájecí kabel v O2 Smart Boxu 2 zapojený ve zdířce „Power“ a druhý konec v zásuvce.
    modem v zasuvce
     
  2. Zkuste kabel na obou koncích dotlačit. Tím vyloučíte, že potíže způsobuje špatný kontakt.
  3. Ujistěte se, že máte zapojený originální síťový adaptér (trafo IN 12V = 2,5A), který jste dostali spolu s O2 Smart Boxem 2. Některé jiné síťové adaptéry mají odlišné parametry a můžou O2 Smart Box 2 poškodit.
    trafo
     
  4. Pokud je síťový adaptér v pořádku, ověřte, jestli není porucha v elektrické zásuvce. Do zásuvky zapojte jiný spotřebič, který v jiné elektrické zásuvce funguje bez problémů. Můžete taky O2 Smart Box 2 zkusit zapojit do jiné elektrické zásuvky.
    lampa v zasuvce

Všechno výše jmenované jste udělali, a na displeji O2 Smart Box 2 přesto pořád nic nesvítí?
Pokud jste modem koupili u O2, je v záruce (5 let). Přineste ho do kterékoliv O2 Prodejny do záruční opravy. Nezapomeňte přibalit napájecí adaptér (trafo) a doklad o koupi nebo dodací list.

Celý proces reklamace může podle zákona trvat až 30 dní. Proto vám do vyřešení reklamace za vratnou zálohu 1 000 Kč půjčíme jiný modem. 

Kontrolka „Power“ na modemu nesvítí

Nefunguje vám internet a kontrolka Power na modemu vůbec nesvítí? Modem zřejmě vůbec není napájený z elektrické sítě.

kontrolky nesviti

  1. Ověřte, jestli je napájecí kabel v modemu zapojený ve zdířce „Power“ a druhý konec v zásuvce.
    Modem musí mít tlačítko tlacitko on/off v poloze „ON“.
  2. Zkuste kabel na obou koncích dotlačit. Tím vyloučíte, že za potížemi stojí špatný kontakt.
  3. Ujistěte se, že máte zapojený originální síťový adaptér, který jste dostali spolu s modemem. Některé jiné síťové adaptéry mají odlišné parametry a můžou modem poškodit.
    trafo
     
  4. Pokud je síťový adaptér v pořádku, ověřte, jestli není porucha v elektrické zásuvce. Do zásuvky zapojte jiný spotřebič, který v jiné elektrické zásuvce bez problémů funguje. Můžete taky zkusit zkusit zapojit modem do jiné elektrické zásuvky.
    lamp v zasuvce

Všechny jmenované kroky jste prošli, a kontrolka „Power“ na modemu pořád nesvítí?
Spojte se s našimi specialisty O2 Guru technické podpory na chatu. Pomůžou vám s nesprávně fungujícím modemem nebo jeho výměnou.

Kontrolka „Power“ na modemu svítí červeně

Nefunguje vám internet a kontrolka „Power“ na modemu svítí červeně? Modem má zřejmě problém s napájením z elektrické sítě.

cervena kontrolka power

  1. Zkuste kabel na obou koncích dotlačit. Tím vyloučíte, že za potížemi stojí špatný kontakt.
    modem v zasuvce
     
  2. Ujistěte se, že máte zapojený originální síťový adaptér, který jste dostali spolu s modemem. Možná jste síťové adaptéry zaměnili (například síťový adaptér od starého modemu nebo síťový adaptér od set‑top boxu O2 TV). Některé jiné síťové adaptéry mají odlišné parametry a mohou modem poškodit.
    trafo
  3. Pokud jste zkontrolovali dotlačení kabelů a originální síťový adaptér, zkuste modem vrátit do továrního nastavení (reset).

Všechny jmenované kroky jste prošli, a kontrolka „Power“ na modemu pořád nesvítí zeleně?
Spojte se s našimi specialisty O2 Guru technické podpory na chatu. Pomůžou vám s nesprávně fungujícím modemem nebo jeho výměnou.

Co mám dělat, když je můj modem či router vadný?

Jsme tu pro vás on-line každý den od 8:00 do 22:00.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek