Nefunkční internet v zahraničí

Přestal vám na zahraniční cestě fungovat internet v mobilu, tabletu nebo iPadu, i když doma v ČR vše v pořádku běželo? Pro zprovoznění mobilního internetu v zahraničí vyzkoušejte následující postup.

Většinu potíží s nefunkčním či vypadávajícím internetem vyřeší restartování modemu. Pokud jste to dosud neudělali, zařízení restartujte (vypněte a zapněte), než se pustíte do dalších kroků.

Potřebujete poradit?

Naše zákaznická linka +420 720 720 720 je dostupná i ze zahraničí.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O₂

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O₂ a spravujte všechny své služby online. Jednoduše a bez nutnosti navštěvovat prodejnu.
  • budete mít své služby pod kontrolou
  • vyúčtování i aktuální informace na jednom místě
  • plno atraktivních nabídek a slev