Návod je určen pro řešení nezobrazujícího se obrazu služby O2 TV na televizi. Typickým projevem tohoto problému je černá obrazovka s některým z textů: „není signál“, „není naprogramováno“, „no input“, „no signal“, nebo označení zvoleného vstupu signálu – například nápis „HDMI“.
Pokud je set-top box vypnutý a svítí na něm červená kontrolka, zapněte ho tlačítkem.
Pokud je HDMI kabel zapojený správně, zkuste ho na obou stranách ještě více domáčknout.
Jestliže jsou televize i set-top box zapnuté, ale přesto nevidíte obraz, možná máte na vaší televizi jen nastavený nesprávný vstup. Vstup přepněte tlačítkem INPUT/SOURCE nebo AV na ovladači od vaší televize.
TIP: Někdy může pomoci odpojit televizi z elektrické sítě a poté znovu zapojit. Případně může pomoci přepojit set-top box do jiného vstupu na televizi. Zdířky na televizi bývají označeny nápisy odpovídajícími nápisům na obrazovce při výběru vstupu (zdroje signálu).
Nepomohly vám předchozí kroky? Nejpravděpodobněji je chyba v propojovacím kabelu (HDMI nebo AV RCA) mezi set-top boxem a televizí. Používáte-li HDMI kabel, měl by být certifikovaný pro protokol HDMI 2.0b nebo vyšší. Můžete vyzkoušet jiný kabel, pokud jej máte, nebo nový kabel zakoupit v kterémkoliv elektru. Chyba však může být i v samotné televizi (například vadná zdířka).
Pokud by vám ani výměna kabelu nepomohla, je také možné, že jde o chybu set-top boxu. V případě, že je set-top box již po záruce a chcete-li si ověřit, jestli je vadný, využijte chat s našimi specialisty O2 Guru technické podpory.
Na set-top box od O2 se vztahuje podle data zakoupení buď standardní dvouletá, nebo u set-top boxů zakoupených od května 2021 prodloužená pětiletá záruční lhůta. Máte-li set-top box v záruce, reklamujte ho na kterékoliv prodejně O2.
Zkuste jednu z těchto stránek: