Vidím jen černou obrazovku, nebo text „Není signál“

Návod je určen pro řešení nezobrazujícího se obrazu služby O2 TV na televizi. Typickým projevem tohoto problému je černá obrazovka s některým z textů: „není signál“, „není naprogramováno“, „no input“, „no signal“, nebo označení zvoleného vstupu signálu – například nápis „HDMI“.

  1. Zkontrolujte, že set-top box není vypnutý.

    Pokud je set-top box vypnutý a svítí na něm červená kontrolka, zapněte ho tlačítkem.

    Zapínací tlačítko na STB

  2. Zkontrolujte HDMI kabel, který propojuje set-top box s vaší televizí.

    Pokud je HDMI kabel zapojený správně, zkuste ho na obou stranách ještě více domáčknout.

    Ukázka zapojení STB do televize

  3. Přepněte zdroj obrazu.

    Jestliže jsou televize i set-top box zapnuté, ale přesto nevidíte obraz, možná máte na vaší televizi jen nastavený nesprávný vstup. Vstup přepněte tlačítkem INPUT/SOURCE nebo AV na ovladači od vaší televize.

    Výběr vstupu na televizi

    TIP: Někdy může pomoci odpojit televizi z elektrické sítě a poté znovu zapojit. Případně může pomoci přepojit set-top box do jiného vstupu na televizi. Zdířky na televizi bývají označeny nápisy odpovídajícími nápisům na obrazovce při výběru vstupu (zdroje signálu).

  4. Problém je v kabelu nebo v zařízení.

    Nepomohly vám předchozí kroky? Nejpravděpodobněji je chyba v propojovacím kabelu (HDMI nebo AV RCA) mezi set-top boxem a televizí. Používáte-li HDMI kabel, měl by být certifikovaný pro protokol HDMI 2.0b nebo vyšší. Můžete vyzkoušet jiný kabel, pokud jej máte, nebo nový kabel zakoupit v kterémkoliv elektru. Chyba však může být i v samotné televizi (například vadná zdířka).

    HDMI kabel

    Pokud by vám ani výměna kabelu nepomohla, je také možné, že jde o chybu set-top boxu. V případě, že je set-top box již po záruce a chcete-li si ověřit, jestli je vadný, využijte chat s našimi specialisty O2 Guru technické podpory.

    Na set-top box od O2 se vztahuje podle data zakoupení buď standardní dvouletá, nebo u set-top boxů zakoupených od května 2021 prodloužená pětiletá záruční lhůta. Máte-li set-top box v záruce, reklamujte ho na kterékoliv prodejně O2.

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme připraveni vám poradit on-line každý den od 8:00 do 19:00.

Mobilní aplikace Moje O2

Vše vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby on-line. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždy po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek