Jak objednat pevnou linku, internet nebo O2 TV

Objednávka služby krok za krokem

  1. Do objednávky zadejte adresu, kde budete chtít službu využívat

    Buď tu, kde už nějakou službu využíváte, nebo novou adresu.

  2. Vložte do košíku tarif, o který máte zájem
  3. Pokud si objednáváte internet na doma nebo do kanceláře, vybere systém nejvhodnější technologii a zařízení pro danou službu na zvolené adrese.
  4. Z nabídky si vyberte způsob doručení zařízení
    • Doporučujeme využít variantu „Doručení a instalace technikem“ (pokud je k dispozici). Technik zprovozní přípojku i případný modem najednou a vy se nebudete muset o nic starat.
    • Pokud zvolíte doručení zařízení pomocí přepravce, pak vám zařízení přijde až poté, co vás navštíví technik a zřídí přípojku. 
    • U bezdrátového internetu zvládnete instalaci hravě sami – jenom zapojíte modem do elektrické sítě a dáte ho tam, kde budete mít nejlepší signál, ideálně na okno.
  5. Vyplňte potřebné kontakty a informace

    Kde budeme přípojku zřizovat a kam máme poslat zařízení. Pokud od nás ještě pevnou linku, internet nebo O2 TV nemáte, bude potřeba zřídit novou přípojku. Vyplňte prosím co možná nejvíc možných termínů – čím víc, tím snáz najdeme brzo nějaký společný (termíny, které uvedete, nejsou závazné, jsou to jen návrhy).

    Také technikovi zanechte (v oddílu Instalační otázky) všechny potřebné poznámky – třeba s jakým předstihem máme o příjezdu informovat, abychom vás zastihli, jak je označený váš zvonek apod.

  6. Pokud v rekapitulaci objednávky všechno sedí, dokončete ji tlačítkem „Pokračovat“
  7. Brzy se vám ozveme

    Brzy se vám ozveme přes SMSku či e-mail. Dáme vědět, kdy přesně přijede technik anebo kdy vám kurýr doručí zařízení.

    • Někdy se nám nepodaří vybrat termín příjezdu technika podle těch, které jste v rámci objednávky zadali jako návrhy. Potom vám zavolá náš O2 specialista a domluví s vámi čas, kdy se vám příjezd technika bude hodit.
    • Pokud už máte termín potvrzený, ale potřebujete ho změnit, zavolejte nám. O2 specialista s vámi vybere termín nový.

    Službu můžete začít používat hned, jak vám technik zřídí přípojku a přijde vám objednané zařízení.

Co když chci službu zavést do domu, který není (jenom) můj?

Pokud instalací zasahujeme do společných prostor (třeba v paneláku nebo v administrativní budově), musíte našemu technikovi předložit souhlas vlastníka nemovitosti. Vyplňte jej buď přímo s majitelem, nebo s předsedou SVJ, popř. správcem nemovitosti. Formulář si stáhněte do PC (pravé tlačítko – „Uložit odkaz jako...“) a upravte v programu typu Adobe Reader.

Co když ještě nemáme přidělené číslo popisné?

Při zadávání adresy klikněte na volbu „Přidat GPS souřadnice“.  Najdete je ve veřejně dostupných mapách. V jakém tvaru máte souřadnice vložit, najdete v nápovědě. Stejně jako u běžně vložené adresy systém ověří, jaké jsou u vás dostupné technologie.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby on-line. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek