Rozcestník nastavení

Z rozcestníku nastavení máte kromě rychlého přepínání profilů a přístupu k jejich správě také přístup k následujícím možnostem a informacím:

  • Nastavení účtu – obsahuje informace o čísle služby, plánu či stavu balíčků
  • Nastavení aplikace – umožňuje zjistit verzi aplikace Oneplay a některé systémové informace, umožňuje také přístup k nastavení automatického přehrávání videa na obrazovkách Oneplay
  • Správa zařízení
  • Správa PIN kódů – umožňuje spravovat nákupní PINrodičovský PIN.
  • Odhlásit se – umožňuje vám odhlásit se z webu Oneplay, při novém přihlášení se můžete přihlásit k jiné službě, nebo si zvolit jiný uživatelský profil

Kde najít rozcestník nastavení

K veškerým nastavením dostupným na webu Oneplay máte přístup po kliknutí na ikonu profilu v pravém horním rohu obrazovek Oneplay a následném kliknutí na položku Můj účet v rozbalovacím menu.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O₂

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O₂ a spravujte všechny své služby online. Jednoduše a bez nutnosti navštěvovat prodejnu.
  • budete mít své služby pod kontrolou
  • vyúčtování i aktuální informace na jednom místě
  • plno atraktivních nabídek a slev