Další služby k pevné lince

Vyberte službu

Okamžité přesměrování hovorů do hlasové schránky

Pokud jste na dovolené nebo zrovna s někým telefonujete, můžete svou pevnou linku nechat dočasně přesměrovat do hlasové schránky. Přesměrování pak můžete zase kdykoliv zrušit.

Pro využití služby je potřeba mít nejdřív u pevné linky zapnutou hlasovou schránku.

Zobrazení čísla volaného – COLP

Díky službě COLP uvidíte, na které číslo jste se opravdu dovolali. Ukáže vám národní nebo mezinárodní číslo ISDN i se subadresou.

Zároveň si u volaného čísla zkontrolujete, jestli je číslo, na které voláte, přesměrované. Služba plní i bezpečnostní funkci např. u faxu. Ověříte si tak, že to, co faxem posíláte, dojde opravdu na číslo, které chcete. Nepošlete tak např. citlivé údaje někomu cizímu.

COLP poslouží i při volání na různé služby, např. čísla typu 120 nebo 1080. Uvidíte, na jaké konkrétní číslo operátora se hovor přesměroval.

Nezobrazení volaného čísla – COLR

Služba zakáže volajícímu použít službu COLP. Zabrání mu, aby viděl vaše telefonní číslo. Hodí se třeba když nechcete, aby volající zjistil, že máte přesměrovanou linku.

Odmítnutí skrytých volání

Díky téhle službě se vám nedovolá nikdo se skrytým číslem, hovory tohohle typu se budou automaticky zamítat. Funkce se týká jen hovorů s úmyslně skrytým číslem.

AOC – informace o poplatku

Během hovoru průběžně dostáváte informace o účtované částce a počtu provolaných jednotek. Souhrnný přehled pak uvidíte i po skončení hovoru

AOT – informace o délce hovoru

Každou sekundu vám během hovoru zazní ve sluchátku zvukový signál. Budete tak mít představu o délce trvání hovoru.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek