Identifikace zlomyslných volání

Už se nemusíte nechat obtěžovat zlomyslným voláním.  Zjistit volajícího můžete až 60 dní zpětně od uskutečnění obtěžujícího volání. Identifikujeme veřejná i skrytá čísla, a to včetně mobilních čísel tarifních zákazníků a některých uživatelů předplacených služeb. U hovorů ze sítí jiných operátorů, mezinárodních hovorů nebo přesměrovaných volání, nemusí být identifikace čísla dostupná.

Pokud chcete nahlásit nějaké obtěžující volání, stačí vyplnit formulář a vyznačit požadované údaje včetně data a času, kdy ke zlomyslnému volání došlo. Pokud používáte telefonní linky od O2, poskytneme vám informace o volajícím:

  • jméno
  • název firmy
  • adresu

Cena za 1–5 identifikovaných čísel je 208,26 Kč bez DPH (252,00 Kč vč. DPH).

Postup objednání služby

  1. Vyplňte žádost
    Vyplňte formulář žádosti a zadejte jméno (název firmy), referenční číslo, rodné číslo nebo IČO, na které je linka vedena u O2.
     
  2. Žádost pošlete na adresu:

    O2 Czech Republic a.s.
    Vyšetřování a prevence kriminality
    Za Brumlovkou 266/2
    Praha 4 – Michle
    PSČ 140 22

 
 

  1. Vyberte si nejbližší prodejnu
    Navštivte některou z O2 Prodejen.
     
  2. Sepište žádost
    Prodejce O2 s vámi vyplní formulář žádosti o identifikaci zlomyslného volání. Pracovník po vás může chtít identifikační průkaz (OP, pas) k ověření údajů.
Služba je poskytována na základě zákona 127/2005 sb. – Zákon o elektronických komunikacích.  O2 Czech Republic a.s. nenese odpovědnost za další využití identifikačních údajů, které jsou žadateli v rámci služby poskytnuty.

Mohlo by vás zajímat

Co se bude dít po objednávce

Výsledek šetření vám pošleme do 10 dnů od doručení originálu vyplněné smlouvy.

Identifikační údaje vám předáme za předpokladu, že tyto údaje jsou O2 známy. Pokud se jedná o hovor z předplacené O2 SIM karty nebo ze zahraničí, předáme vám jen informaci o volajícím čísle, protože další údaje nejsou O2 známy. I tyto informace jsou zpoplatněny.

Co je možné zjistit a identifikovat?

Identifikovat je možné jen hovory uskutečněné – tedy volaným přijaté. Nepřijaté hovory (prozvánění) nelze identifikovat.

Hovory je možné identifikovat i v případech, kdy volající využívá službu skrytého čísla. 

Identifikovat jdou i SMS, respektive telefonní číslo a identifikační údaje zákazníka k telefonnímu číslu, ze kterého jsou SMS posílány, jsou-li O2 známy.

Hovory uskutečněné prostřednictvím VoIP platformy lze identifikovat jen za předpokladu, že volajícímu i volanému bylo přiděleno telefonní číslo ve tvaru určeném pro veřejně dostupnou telefonní službu.

V případech, kdy je obtěžující hovor uskutečněn z pobočkové ústředny, je žadateli poskytnuta informace o volající pobočce nebo i jen odchozí číslo pobočkové ústředny. Jsou-li O2 známy identifikační údaje o volajícím, jsou poskytnuty žadateli.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek