Přesměrování hovorů

Výhody služby

Pokud jste mimo domov nebo máte právě obsazeno, můžete svou pevnou linku dočasně přesměrovat například na mobilní telefon, do hlasové schránky nebo na kterékoli jiné telefonní číslo v pevné či mobilní síti. Volání můžete kdykoliv přesměrovat zpátky.

  1. Jste stále k zastižení.

  2. Volajícím stačí znát jediné číslo.

  3. Aktivace zdarma.

Službu si můžete zdarma objednat v kterékoliv O2 Prodejně.

Podrobné informace o přesměrování hovorů

Přesměrování digitální linky

Digitální linka vám nabízí řadu možností přesměrování svojí pevné linky za různých okolností.

Nepodmíněné přesměrování

Tato varianta umožňuje okamžité přesměrování všech příchozích hovorů na jiné telefonní číslo.


cfu

 

Přesměrování při obsazení

Přesměrování příchozího volání v případě, že je volané číslo obsazeno.

 

cfb

 

Přesměrování při nepřihlášení

Přesměrování příchozích volání v případě, že volaný nepřijme hovor po dobu, která je předem nastavena.

cfnr

 

Nastavení

  1. Zvedněte sluchátko a vyčkejte na oznamovací tón.
  2. Zadejte příslušný kód - podle toho, jaký druh přesměrování chcete. 
     
      Nepodmíněné přesměrování (CFU)  Přesměrování při obsazení (CFB) 
     
    Přesměrování při nepřihlášení (CFNR)
    aktivace služby  * 21 * <telefonní číslo> #  * 67 * <telefonní číslo> #  * 61 * <telefonní číslo> # 
    deaktivace služby  # 21 #  # 67 #  # 61 # 
    dotazování na stav  * # 21 #  * # 67 #  * # 61 # 
  3. Ve sluchátku obdržíte po úspěšné aktivaci/deaktivaci služby, případně jako potvrzení aktivní služby přesměrování, hlásku "Vaše činnost je potvrzena". V opačném případě obdržíte jiný tón, např. obsazovací.
  4. Zavěste
Přesměrování analogové linky
  1. Zvedněte sluchátko a vyčkejte na oznamovací tón
    Zapojení služby Postupně stiskněte * 21 * přesměrované číslo #
    Zrušení služby     Postupně stiskněte # 21 #
    Dotaz na službu     Postupně stiskněte * # 21 * přesměrované číslo #
  2. Ve sluchátku obdržíte po úspěšné volbě hlášku "Vaše činnost je potvrzena" nebo po neúspěšné volbě obsazovací tón.
  3. Zavěste.
  4. Přepínač TONE/PULSE svého telefonního přístroje s tlačítkovou číselnicí nastavte do polohy TONE.
  5. Službu můžete používat pouze u telefonů s tlačítkovou číselnicí. Pokud máte od nás v pronájmu telefon s rotační číselnicí, můžete si na kterékoliv O2 Prodejně zažádat o jeho bezplatnou výměnu.
Ceny
  • zapojení služby je zdarma
  • volající platí jen za spojení na vaše obvyklé číslo
  • vy platíte cenu za volání z vašeho pevného čísla na přesměrované číslo

Příklad běžného volání

Volající volání platí volající

vaše pevné číslo

Příklad přesměrovaného hovoru

Volající volání platí volající vače pevné číslo volaní platí majitel přesměrované linky přesměrované číslo
Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby on-line. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek