Díky automatické obnově můžete být on-line i po tom, co svůj objem dat vyčerpáte. Prostě vám obnovíme další datový balíček. Na ubývající data vás ale samozřejmě včas upozorníme v SMS. První dostanete při vyčerpání 80 % objemu dat a pak i při 100 %. Při úplném vyčerpání vám data obnovíme, abyste mohli být i nadále on-line.
Stav čerpání objemu dat, ať už základního, který se součástí tarifu nebo i toho obnoveného, můžete průběžně sledovat i v Moje O2.
Objem dat si takhle můžete obnovit až 3× za jedno zúčtovací období. Pak už vám data pro jistotu neobnovíme. Pokud se ale i tak budete chtít připojit k internetu, můžete si dokoupit jednorázový datový balíček.
Upozornění na ubývající data vám pošleme i tehdy, pokud nemáte automatické obnovení objemu dat aktivní (při vyčerpání 80 % a 100 % objemu). Po vyčerpání všech dat se připojení k internetu zastaví. Data si ale můžete jednorázově dokoupit v Moje O2 nebo přes odkazu v informační SMS, kterou vám pošleme při vyčerpání 100 % dat.
Automatické obnovení objemu dat si můžete kdykoliv zapnout nebo vypnout v Moje O2.
Objem dat, která při obnově získáte, záleží na vašem tarifu. Všechny informace, jak to je u vašeho tarifu a kolik obnova dat stojí, najdete v ceníku.
Pokud obnovená data v aktuálním zúčtovacím období nevyčerpáte, převedeme vám je do toho následujícího. Na převod vás upozorníme v SMS.
Protože data můžete využívat z různých "zdrojů", připravili jsme pro vás přehled, v jakém pořadí se budou jednotlivé typy balíčků čerpat.
Zkuste jednu z těchto stránek: