Ztracený nebo ukradený telefon

Jak zablokovat SIM kartu?

Jakmile zjistíte, že vám telefon chybí, SIMku okamžitě zablokujte. Je to zadarmo a zabráníte tím, aby ji zneužil někdo cizí, proto na nic nečekejte. Můžete to udělat jedním ze tří způsobů: 

On-line v Moje O2

  1. Kartu můžete zablokovat v Moje O2, pokud máte roli Správce nebo jste kontaktní osoba. U svého tarifu si otevřete sekci „SIM karta“.
  2. Vyberte, proč chcete kartu zablokovat.
  3. Klikněte na tlačítko „Blokovat“. Od té chvílie bude SIM karta vypnutá. Ale pozor, tarif jako takový se tím neruší. Proto si co nejdřív vyřiďte novou SIM kartu, ať můžete své služby používat.

Telefonicky na lince Péče o zákazníky

Zavolejte zadarmo na 800 02 02 02.  Naši operátoři vám SIMku zablokují a poradí, co dál.

Osobně v každé O2 Prodejně

Navštivte jakoukoliv O2 Prodejnu. SIM kartu vám zablokují na počkání, stačí ukázat občanku.

Jak aktivovat zablokovanou SIM kartu

Když jste o telefon přišli, pohotově jste SIM kartu zablokovali. Teď jste ho ale našli, a chcete ho používat dál.

To je život, nic, co by nešlo napravit. Jen prosím počítejte s tím, že cenu za odblokování vám připočteme k příští faktuře.

Vyberte si jednu z cest, jak svou SIMku znova zprovoznit:

Online v Moje O2

Pokud máte vůči dané službě roli Správce, můžete o odblokování SIM karty požádat přes Moje O2:

  1. Moje O2 si u svého tarifu otevřete Detailní nastavení. Hned nahoře uvidíte informaci o zablokované SIM kartě.
  2. Pro zrušení blokace klikněte na tlačítko „Požádat o zapojení/výměnu“.
  3. Tam svou volbu upřesněte tlačítkem „Zapojit okamžitě“. Znamená to, že jste SIMku našli a chcete ji zase aktivovat.
  4. Hned, jak bude zase aktivní, pošleme vám SMS nebo e-mail. Telefonní číslo ani nastavení vašich služeb se nijak nemění.

Telefonicky na lince Péče o zákazníky

Zavolejte zadarmo na 800 02 02 02, naši operátoři vám SIM kartu odblokují.

Osobně v každé O2 Prodejně

Stavte se v kterékoliv O2 Prodejně. SIM kartu vám odblokujeme hned na místě, stačí ukázat občanku.

Jak požádat o novou SIM kartu

Hledali jste, ale telefon nikde? Tak si v klidu vyřiďte SIM kartu novou. Číslo ani nastavení vašich služeb se nijak nezmění. Už brzo zase budete moct používat všechny služby tak, jak jste zvyklí.

Jen prosím počítejte s tím, že novou SIM kartu započítáme podle aktuálního ceníku do vaší příští faktury.

Máte hned tři možnosti, jak si o novou SIMku říct.

Online v Moje O2

Pokud máte vůči dané službě roli Správce, můžete o výměnu SIM karty požádat přes Moje O2:

  1. V Moje O2 si u svého tarifu otevřete Detailní nastavení. Hned nahoře uvidíte informaci o zablokované SIM kartě.
  2. Pro novou klikněte na tlačítko „Požádat o zapojení/výměnu“.
  3. Tam svou volbu upřesněte tlačítkem „Vyměnit SIM a zapojit“.
  4. Zadejte adresu, kam vám máme novou SIM kartu poslat.
  5. Až si ji od dopravce vyzvednete, zprovozníme ji do pár minut. Stará SIMka zůstane nadobro nefunkční.

Telefonicky na lince Péče o zákazníky

Zavolejte zadarmo na 800 02 02 02, naši operátoři se o vás postarají.

Osobně v každé O2 Prodejně

Stavte se kterékoliv  O2 Prodejně. SIM kartu vám vystavíme na počkání, stačí ukázat občanku.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek