Víte, že obchodní partneři či zákazníci, kteří volají na váš mobilní telefon, stráví každý měsíc až 1000 vteřin posloucháním vyzváněcího tónu? Ten nyní můžete nahradit vlastní firemní melodií, znělkou či libovolným sdělením. Každý, kdo zavolá na kterékoliv z vašich firemních telefonních čísel, může namísto standardního vyzváněcího tónu vyslechnout uvítací melodii podle vaší volby - znělku z reklamy, firemní melodii, slogan či cokoliv jiného.
Víte, že obchodní partneři či zákazníci, kteří volají na váš mobilní telefon, stráví každý měsíc až 1000 vteřin posloucháním vyzváněcího tónu? Ten nyní můžete nahradit vlastní firemní melodií, znělkou či libovolným sdělením.
Každý, kdo zavolá na kterékoliv z vašich firemních telefonních čísel, může namísto standardního vyzváněcího tónu vyslechnout uvítací melodii podle vaší volby - znělku z reklamy, firemní melodii, slogan či cokoliv jiného.
Uvítací melodie se staly reklamním médiem, které dopraví k uchu volajícího sdělení podle vašeho výběru. Spočítali jsme, že vaši zákazníci či obchodní partneři stráví každý měsíc až 1000 vteřin čekáním, než přijmete jejich hovor. Při jednom volání čeká volající průměrně 12 vteřin. Využijte jejich pozornosti.
Jestliže již máte představu o tom, jakou uvítací melodii zvolíte pro své firemní mobilní telefony, stačí kontaktovat vašeho specialistu na Lince pro velké firemní zákazníky *77 nebo na Lince pro firemní zákazníky *52, který vám sdělí podrobnější informace.
Pokud již víte, jakou znělku nebo sdělení byste chtěli nastavit jako uvítací melodii pro své firemní telefony, postupujte následujícím způsobem.
Melodie nesmí obsahovat nevhodné texty, tedy odporovat zejména dobrým mravům, obecně závazným právním předpisům České republiky a ani nesmí poškozovat oprávněné zájmy nebo dobré jméno společnosti O2.
Jako žadatel jste povinnen vyřešit si právní nároky s vlastníkem nahrávky (vydavatelstvím). Nejsou-li autor hudby, textu a interpreti zastoupeni Ochranným svazem autorským, pak je třeba vyřešit také jejich nároky ohledně šíření díla formou uvítací melodie.
Doporučujeme, abyste se obrátili s přípravou záznamu uvítací melodie na svoji reklamní agenturu nebo zvukové studio, kde by vám měli pomoci i s vyřešením autorských práv k obsahu nahrávky.
Přiřazení různých melodií pro různé volající, popř. nastavení různých melodií pro pracovní dobu a mimo ni můžete nastavit v O2 Knihovně.
Výchozí melodie - každá nově zakoupená melodie je automaticky nastavena jako výchozí a hraje všem volajícím. Výjimkou je ale vlastní nastavení melodií, které má přednost. Nová výchozí melodie se tedy uplatní jen tam, kde neplatí vlastní nastavení.
Pokud si koupíte novou Uvítací melodii, o ty původní nepřijdete. Máte je pořád ve svém profilu a můžete je kdykoliv použít.
Přehled zakoupených melodií i informaci, kterou zrovna máte nastavenou jako výchozí a přehrává se tedy volajícím, najdete v O2 Knihovně.
Při změně telefonu vám nastavení uvítacích melodií zůstává stejné. Změna telefonu na něj nemá žádný vliv.
SLUŽBA | CENA | |
---|---|---|
Aktivace Firemní uvítací melodie | Zdarma | |
Změna Firemní uvítací melodie za jinou | Zdarma | |
Přiřazení stávající Firemní uvítací melodie dalším firemním číslům | Zdarma | |
Měsíční poplatek (za každé telefonní číslo) | 24,00 Kč (29,00 Kč s DPH) |
Jednorázové zakoupení uvítací melodie z připravené nabídky O2 se řídí cenami dle jednotlivých skladeb. Více informací na www.o2knihovna.cz.
Zkuste jednu z těchto stránek: