Když třeba potřebujete na čas odstavit nepoužívané telefonní číslo, můžete si některou ze služeb dočasně odpojit. Daný tarif tím na určitou dobu zablokujete, služby tedy nebudou fungovat a nebudeme vám je účtovat.
Pokud službu odpojíte v průběhu zúčtovacího období, pak se do faktury poměrně započítají jen ty dny, kdy byla služba aktivní. Zároveň prosím počítejte s tím, že vám připočteme poplatek za odpojení služby.
A jak na to? Jsou hned tři způsoby:
Zavolejte zdarma na 800 111 777, naši operátoři vám s odpojením služby pomůžou.
Navštivte jakoukoli O2 Prodejnu. Stačí ukázat občanku a my vám službu odpojíme na počkání.
Až se zase rozhodnete služby znovu využívat, v internetové samoobsluze si tarif kdykoli obnovíte, a to zdarma. Všechno pak bude fungovat jako před odpojením.
Zkuste jednu z těchhle stránek: