Jak dočasně odpojit službu

Když třeba potřebujete na čas odstavit nepoužívané telefonní číslo, můžete si některou ze služeb dočasně odpojit. Daný tarif tím na určitou dobu zablokujete, služby tedy nebudou fungovat a nebudeme vám je účtovat. 

Pokud službu odpojíte v průběhu zúčtovacího období, pak se do faktury poměrně započítají jen ty dny, kdy byla služba aktivní. Zároveň prosím počítejte s tím, že vám připočteme poplatek za odpojení služby.

A jak na to? Jsou hned tři způsoby:

Osobně – v Moje O2

  1. Přihlaste se do internetové samoobsluhy Moje O2.
  2. U svého tarifu klikněte na „Dočasně odpojit službu“
  3. Zablokování potvrďte a váš tarif přestane fungovat.

Telefonicky – na lince Péče o zákazníky

Zavolejte zdarma na 800 111 777, naši operátoři vám s odpojením služby pomůžou.

Osobně – na každé O2 Prodejně

Navštivte jakoukoli O2 Prodejnu. Stačí ukázat občanku a my vám službu odpojíme na počkání.

Jak znovu aktivovat dočasně odpojenou službu?

Až se zase rozhodnete služby znovu využívat, v internetové samoobsluze si tarif kdykoli obnovíte, a to zdarma. Všechno pak bude fungovat jako před odpojením.