Pokud si chcete službu převést na jiný zákaznický účet, který má stejného účastníka, můžete si tuto změnu sami zdarma nastavit v Moje O2. Stačí si najít tarif, který chcete převést, a vybrat akci Přesunout službu.
Tato změna se dotkne vyúčtování. Vyúčtování za období, kdy k převodu došlo, rozúčtujeme podle dní, které byl tarif na starém a pak na novém zákaznickém účtě. Proto je lepší provádět tuto změnu po konci zúčtovacího období. Aby to pro vás bylo co nejjednodušší, najdete v Moje O2 v při objednávání termínu převodu "Kdy máme změnu provést" volbu "Po ukončení zúčtovacího období".
Jakmile objednávku převodu vytvoříte, najdete ji pod novým zákaznickým účtem. Na starém účte tato objednávka vidět nebude.
Ceny tarifu zůstávají po převodu na nový účet stejné.
Ceny tarifu zůstávají po převodu na nový účet stejné. Jen v případě, že účet, na který tarif převádíte, má nastavenou Individuální nabídku, která má dopad na cenu dané služby, změní se cena této převáděné služby podle Individuální nabídky.
Pokud na přesouvaném tarifu využíváte výhody Individuální nabídky, je potřeba, aby na účtu, kam tarif převádíte, byla Individuální nabídka také. Pokud tam nebude, budeme se společně muset domluvit na změně převáděného tarifu.
Převést můžeme jen tarif, který je zapnutý - není jakkoliv omezený nebo odpojený (např. kvůli neplacení).
Datum, kdy služby převedeme na jiného zákazníka, si můžete vybrat. Udělat to můžeme hned v aktuální den, nebo některý den budoucí.
Je potřeba myslet i na to, že není možné převést žádné nevyčerpané volné jednotky, tedy ani nevyčerpaný objem dat převedený z předcházejícího zúčtovacího období.
Zkuste jednu z těchhle stránek: