Nechte se zdarma informovat SMSkou, že vámi volané číslo už je dostupné.

Služba O2 Na příjmu je ideálním pomocníkem v případech, kdy se marně snažíte někomu dovolat, protože je právě nedostupný - je mimo signál. Ve chvíli, kdy bude volaný opět na příjmu, vás zdarma upozorníme pomocí SMS, že na jeho číslo můžete opět volat.

Jak to funguje

  1. voláte na mobilní číslo O2 a ozve se, že volaný je dočasně nedostupný (případně vstoupíte do jeho hlasové schránky)
  2. pokud máte vy i volaný aktivovanou službu O2 Na příjmu, stačí zavěsit a čekat (případně zanechat zprávu v hlasové schránce)
  3. jakmile je požadované číslo dostupné, upozorní vás na to SMS zpráva

Další informace

Služba pomůže v těchto případech:

  • volaný je krátkodobě mimo signál (v metru, při průjezdu tunelem…)
  • volaný si vypnul mobilní telefon
  • volanému došla baterie v telefonu

Jako zákazníci mobilních služeb můžete službu O2 Na příjmu využívat zdarma.

Aktivace a deaktivace

Službu lze individuálně deaktivovat nebo znovu aktivovat.

Pomocí SMS

- pro aktivaci odešlete SMS ve tvaru NAPRIJMU A na číslo 999235
- pro deaktivaci odešlete SMS ve tvaru NAPRIJMU D na číslo 999235

V internetové samoobsluze Moje O2

Přejít do Moje O2

Službu O2 na příjmu je vhodné zkombinovat se službou O2 Spojovatelka, která funguje v případě, že se marně snažíte dovolat někomu, kdo má obsazeno.

Podrobné informace

Podmínky

Služba je určena všem zákazníkům mobilních služeb O2 a je zdarma.

Aby služba fungovala, musí ji mít aktivní volající i volané O2 číslo.

Služba O2 Na příjmu funguje, i když má volaný zapnuté přesměrování při nedostupnosti do hlasové schránky nebo službu Zmeškané hovory.

Služba O2 Na příjmu nefunguje, když má volaný přesměrované hovory při nedostupnosti na jiné telefonní číslo.

Služba není funkční pro:

  • pro zákazníky dočasně odpojené z jakéhokoli důvodu vyjma odpojení pro krádež
  • pro zákazníky předplacených služeb, jejichž předplacená karta má déle než 7 dní nedostatečný kredit

Maximální doba, během které bude volající informován o tom, že volaný je již dostupný, je 7 dní.

Text informační SMS se řídí jazykem, který má volající nastavený ve své hlasové schránce. Pokud žádný jazyk nastavený v hlasové schránce nemá, pak je text SMS v češtině.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek