Reklamace zařízení

Jak zařízení reklamovat

Stavte se za námi v kterékoliv O₂ Prodejně.

Co je pro podání reklamace potřeba

Pro reklamaci budete potřebovat jeden z následujících dokumentů - daňový doklad, dodací list nebo platný záruční list zařízení.

Při založení reklamace vám na O₂ prodejně vždy předáme dokument, který obsahuje:

  • souhrn o reklamovaném zařízení
  • popis vady
  • vizuální popis stavu zařízení
  • a další informace

Pokud bude potřeba něco doplnit k reklamaci, upřesnit způsob vyřízení nebo vás informovat o možnosti vyzvednutí zařízení, dáme vám vědět prostřednictvím vašich notifikací.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace

Když je zařízení ještě v záruce

Zařízení přijmeme v rámci standardního reklamačního řízení. Na vyřízení reklamace máme zákonem stanovenou lhůtu 30 dní, reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji. Všechny opravy pro nás zajišťují autorizované servisy výrobců.

Když už zařízení není v záruce

Taková oprava už je zpoplatněná. Odhad ceny vám dáme předem, ale v průběhu opravy se ještě může měnit. Na každou případnou změnu ceny vás ale včas upozorníme a nejdřív si ji s vámi odsouhlasíme. Všechny opravy pro nás zajišťují autorizované servisy výrobců.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O₂

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O₂ a spravujte všechny své služby online. Jednoduše a bez nutnosti navštěvovat prodejnu.
  • budete mít své služby pod kontrolou
  • vyúčtování i aktuální informace na jednom místě
  • plno atraktivních nabídek a slev