Stavte se za námi v kterékoliv O₂ Prodejně.
Pro reklamaci budete potřebovat jeden z následujících dokumentů - daňový doklad, dodací list nebo platný záruční list zařízení.
Pokud bude potřeba něco doplnit k reklamaci, upřesnit způsob vyřízení nebo vás informovat o možnosti vyzvednutí zařízení, dáme vám vědět prostřednictvím vašich notifikací.
Zařízení přijmeme v rámci standardního reklamačního řízení. Na vyřízení reklamace máme zákonem stanovenou lhůtu 30 dní, reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji. Všechny opravy pro nás zajišťují autorizované servisy výrobců.
Taková oprava už je zpoplatněná. Odhad ceny vám dáme předem, ale v průběhu opravy se ještě může měnit. Na každou případnou změnu ceny vás ale včas upozorníme a nejdřív si ji s vámi odsouhlasíme. Všechny opravy pro nás zajišťují autorizované servisy výrobců.
Zkuste jednu z těchto stránek: