Tip: Zda se nacházíte u volaného na blacklistu ověříte tak, že SIM kartu z telefonu příjemce hovoru vložíte do jiného telefonu a poté uskutečníte hovor z vašeho čísla znovu. Pokud v tomto případě dojde k úspěšnému spojení hovoru, tak se jedná o blacklist v telefonu volaného.
Pravděpodobná příčina potíží je v SIM kartě, anebo v telefonu. Funkčnost SIM karty ověřte vložením do jiného telefonu. Pokud SIM karta nefunguje ani v jiném telefonu, tak doporučíme její výměnu na O2 prodejně.
Pokud SIM karta v jiném telefonu funguje, tak potíže způsobuje váš telefon. Vyzkoušejte na vašem telefonu na chvíli vypnout a zapnout VoLTE. Návod na zapnutí VoLTE. V případě přetrvávajících potíží řešte reklamaci, případně koupi nového telefonu.
Je možné, že ve je ve vašem telefonu číslo volajícího na blacklistu. Díky tomu váš telefon hovor automaticky odmítá.
Tip: Možné nastavení blacklistu v telefonu ověříte tak, že SIM kartu z vašeho telefonu vložíte do jiného telefonu a poté si necháte z daného čísla zavolat znovu. Pokud v tomto případě dojde k úspěšnému spojení hovoru, tak se jedná o blacklist v telefonu.
Potíže jste zaznamenali nezávisle na lokalitě
Potíže s příchozím voláním jste zaznamenali na jedné konkrétní adrese
Doporučujeme zkusit problém ověřit pomocí naší diagnostiky.
Potíže se projevují na konkrétním místě (adresa, část obce)
Otestujte SIM kartu v jiném přístroji a ověřte kvalitu hovorů.
Ověřte si mobilní signál v konkrétní lokalitě.
Potíže se projevují nezávisle na lokalitě
Problémy pravděpodobně způsobuje samotný telefon nebo SIM karta. Funkčnost SIM karty ověřte vložením do jiného telefonu.
Problémy s odchozí SMS mohou být způsobené jak na straně odesílatele, tak příjemce. Zkuste proto prosím ověřit:
použili jste správné číslo pro odeslání SMS
příjemce zprávy je dostupný (lze se na něj dovolat)
příjemce SMS nemá vaše číslo uložené na černé listině, tzv. blacklistu
jednalo se o standardní SMS (způsob doručování MMS, RCS, iMessage aj. je odlišný)
Tip: Pokud je vše výše uvedené v pořádku, vyzkoušejte SIM kartu v jiném telefonu, kde jsou SMS funkční. Pokud budou SMS z jiného přístroje odcházet, jedná se o chybu samotného telefonu.
Problémy s příchozí SMS mohou nastat z různých důvodů. Zkuste proto prosím ověřit:
ověřit, zda byla SMS od odesílatele skutečně odeslaná
nemáte ve vašem telefonu číslo odesílatele na černé listině, tzv. blacklistu
zda se jednalo o standardní SMS zprávu (způsob doručování MMS, RCS, iMessage aj. je odlišný)
Tip: Pokud je vše výše uvedené v pořádku, vyzkoušejte pro příjem SMS SIM kartu v jiném telefonu (doporučujeme ponechat minimálně 60 minut). Když budou SMS na jiný přístroj přicházet, jedná se o chybu samotného telefonu.
Problémy s odchozí MMS mohou být způsobené jak na straně odesílatele, tak příjemce. Zkuste proto prosím ověřit:
zda byla MMS odeslaná na správné číslo
příjemce zprávy je dostupný (lze se na něj dovolat)
máte povolené datové přenosy nebo Wi-Fi v telefonu
velikost odesílané přílohy není větší než 300 kB
příjemce MMS nemá vaše číslo uložené na černé listině, tzv. blacklistu
Pokud je vše výše uvedené v pořádku vyzkoušejte SIM kartu vložit do jiného telefonu, kde MMS fungují. Pokud budou MMS z jiného přístroje odcházet, jedná se o chybu samotného telefonu.
Problémy s příchozí MMS mohou nastat z různých důvodů. Zkuste proto prosím ověřit:
máte povolené datové přenosy v telefonu (přes Wi-Fi nelze MMS odesílat)
máte dostatek volného místa v uložišti telefonu
máte povolené automatické stahování MMS (v základním nastavení bývá tato možnost vypnuta)
jednalo se o standardní MMS (např. vizitky nejsou kompatibilní mezi všemi telefony)
nemáte ve vašem telefonu číslo odesílatele na černé listině, tzv. blacklistu
Tip: Pokud se cílovému číslu v síti O2 nepodaří MMS zprávu doručit na první pokus, zpráva se uloží do O2 MMS alba a příjemci je doručena SMS s odkazem pro možnost zobrazení zprávy např. na počítači. Funkce MMS album je automatická a není ji možné vypnout.
Pokud je vše výše uvedené v pořádku vyzkoušejte SIM kartu vložit do jiného telefonu, kde MMS fungují. Pokud budou MMS z jiného přístroje odcházet, jedná se o chybu samotného telefonu.