V zahraničí mi nefunguje volání a SMS

Nejdřív se podívejte do Moje O2, jestli máte zapnutý roaming. Poznáte to podle toho, že budete mít aktivní roamingový tarif Svět Basic.

Pokud tarif aktivní nemáte, zapněte ho. Podrobnosti o tarifu zjistíte na stránce roamingu.

Pokud roaming aktivní máte a služby pořád nefungují, je potřeba zkontrolovat ještě tohle:

  • Ověřte si, jestli jste v zemi, kde je možné roaming využít (to znamená, jestli tam máme roamingového partnera). Informace o jednotlivých zemích najdete na stránkách roamingu.
  • V Moje O2 si zkontrolujte, jestli nemáte zablokované hovory v roamingu, a případně je odblokujte.
  • Ověřte si, jestli nemáte zapnutou službu "nezobrazení čísla". Tu při problémech s využíváním služeb v zahraničí doporučujeme vypnout.

Po jakékoliv změně v nastavení roamingu zkuste ještě manuálně vyhledat síť. Postup se liší podle typu mobilu.

Nic z toho vám nepomohlo? Ozvěte se nám do chatu nebo na zákaznickou linku +420 720 720 720.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek