Zadání OKU

Když ještě nemáte objednaný nový tarif

Nový tarif snadno objednáte na našem webu. OKU (ověřovací kód účastníka) pak zadáte v průběhu objednávky. Nebo se stavte v některé z O2 Prodejen - a jsme tu pro vás i na bezplatné lince 800 02 02 02.

Když už objednávku tarifu máte

Už jste objednali? Pro dokončení objednávky stačí do připraveného formuláře vložit OKU (ověřovací kód účastníka, který jste dostali od stávajícího operátora). Vyplňte prosím i všechny ostatní položky, abychom případně mohli kontaktovat.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek