Máte ve vyúčtování nějakou položku navíc?
Před podáním reklamace se prosím podívejte do našeho průvodce vyúčtováním, kde najdete popis jednotlivých položek.
Nesedí vám částky ve vyúčtování?
Pokud se vám zdá, že jsou ve vyúčtování některé služby započítané jinak, než jste předpokládali, můžete si je zkontrolovat v našem Ceníku služeb.
Máte ve vyúčtování moc provolaných minut?
V podrobném výpisu můžete zkontrolovat, kdy jste volali, na jaká čísla a kolik hovor stál. Výpis za poslední tři měsíce máte ke konkrétnímu telefonnímu čislu k dispozici zdarma ve webovém Moje O₂ nebo naší aplikaci.
Pokud jste ve vašem O₂ vyúčtování zkontrolovali všechny položky, výpis hovorů i aktuální ceníky služeb a stále něco nesedí, podívejte se, jakým způsobem můžete podat reklamaci a sledovat její průběh.
Prošli jste si položky ve vyúčtování, podrobný výpis i ceníky, a přesto se vám ve vyúčtování něco nezdá? Nebo jste nemohli službu částečně nebo úplně užívat kvůli závadě a chcete přiměřenou slevu? Dejte nám o tom vědět reklamací, a my prověříme, jak se věci mají. Na vyřízení reklamace máme kalendářní měsíc.
Reklamaci můžete podat několika způsoby:
Co byste ještě měli vědět? Reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace vám ji bohužel nebudeme moct uznat.
Veškeré informace o vaší reklamaci vyúčtování najdete v Moje O₂ v sekci Objednávky a požadavky. Zde můžete sledovat stav vaší reklamace, zjistit, zda byla uzavřena, a prohlédnout si naše vyjádření.
O vyřízení reklamace vám taky dáme vědět e-mailem, popř. klasickým dopisem - podle toho, jak jste reklamaci podali.
Na vyřízení reklamace máme standardně jeden kalendářní měsíc od jejího doručení. Ve výjimečných situacích, například tehdy, když potřebujeme komunikovat s dodavateli v zahraničí, se doba vyřízení může prodloužit na dva měsíce.
Tip: Jak to s vyřízením vaší reklamace vypadá, si můžete zkontrolovat v Moje O₂.
Pokud zjistíme, že podaná reklamace byla oprávněná, budeme vás o tom informovat. Pošleme i vysvětlení a informace, jakým způsobem se s vámi finančně vyrovnáme. To můžeme být formou dobropisu nebo snížením částky v následujícím vyúčtování.
Dobropis upravuje výši už vystavené faktury. V dobropise najdete částku, která se odečítá od celkové výše vyúčtování. Pokud je dobropisovaná částka vyšší než výše samotného vyúčtování, odečteme vám zbytek peněz z dalšího vyúčtování. Vystavený dobropis vždycky najdete v Moje O₂ v části „Vyúčtování“.
Při podávání reklamace je potřeba myslet na to, že reklamace nemá vliv na splatnost reklamované faktury.
Důležité upozornění: Reklamovanou fakturu je nutné uhradit do data splatnosti standardně zaplatit.