Ano. Všechna svá vyúčtování najdete v internetové samoobsluze Moje O2. Tam si také můžete nastavit, abychom vám vyúčtování posílali e-mailem (Vyúčtování/Nastavit vyúčtování/Zasílání vyúčtování/Zasílání e-mailem). Elektronické vyúčtování i jeho posílání na e-mail je zdarma. V Moje O2 máte navíc zdarma k dispozici detailní výpis, který najdete v sekci vyúčtování.
Své vyúčtování najdete v internetové samoobsluze Moje O2, odkud si ho můžete vytisknout. Pokud byste potřebovali zaslat opis poštou, je třeba počítat s tím, že je tato služba zpoplatněna dle ceníku. Objednat si ji můžete:
Abyste mohli za všechny služby dostávat jen jedno souhrnné vyúčtování, je potřeba spojit všechny své zákaznické účty do jednoho. To uděláte jednoduše v Moje O2. Nejdříve je potřeba rozkliknout konkrétní číslo (z hlavní karty zákazníka/Pomoc a podpora/Přesunout službu na jiný zákaznický účet/jiného zákazníka).
Pokud máte pronajaté zařízení nebo zařízení na splátky
Účty spojíte tak, že služby, u kterých nemáte pronajaté zařízení / zařízení na splátky, převedete na zákaznický účet (fakturu), u kterého pronajaté nebo splácené zařízení máte. Obráceně to možné není.
Při změně tarifu si můžete vybrat, jestli chcete změnu provést hned, nebo až od nového zúčtovacího období. Podle toho pak bude vypadat i vyúčtování. Když si vyberete okamžitou změnu tarifu, zaplatíte za původní tarif jen za dny, kdy jste ho používali. Podobně pak z původního tarifu můžete využít jen poměrnou část volných minut. To samé se tyká i nového tarifu. Paušální poplatek se započítá jen za dny, ve kterých už jste měli nový tarif nastavený. A k dispozici budete mít poměrnou část volných minut.
Jak to může vypadat? V případě níže došlo u čísla 602 XXX XXX dne 14. 11. ke změně tarifu z FREE Bronzový na FREE+ Modrý. Zúčtovací období zákazníka je od 12. do 11. dne v měsíci. Měsíční poplatky jsou rozúčtovány poměrnou částí od 12. 11. do 13. 11. za 1 den tarifu FREE Bronzový a od 14. 11. do 11. 12. za nový FREE+ Modrý.
Ve vyúčtování nejdřív sečteme všechny částky bez DPH a teprve k jejich součtu připočítáme DPH příslušné výše. Protože ve vyúčtování můžou být položky s různou výší DPH, je celková částka vždy součtem jednotlivých položek se shodnou sazbou DPH. Tyto položky pak v součtu najdete jako „Celkem zaplatíte“.
Program WINPEU umožňuje zpracovávat data o telefonních hovorech v síti O2 pro podnikatele a firmy.
Je určený všem, kteří potřebují podrobnou analýzu velkého objemu dat. Program využívá data o hovorech ze služby Moje O2.
Pro zákazníky O2 je zdarma. Stačí mít aktivní elektronické vyúčtování s podrobným výpisem hovorů, které si můžete aktivovat v Moje O2 pro firmy.
Samotný program, upgrade nebo potřebné registrační číslo získáte vyplněním krátkého formuláře.
Program můžete získat také na stránkách našeho partnera ATECO spol. s r.o.
Stáhnout WinPEU ze stránek ATECO
V případě zájmu si můžete pořídit také nadstavbový modul, který zohlední ceny dle vaší platné Rámcové dohody nebo umožní individualizovat nastavení.
WINPEU/SLV
Slevový modul, který umožňuje rozpočítat slevy hovorného až na úroveň jednotlivých hovorů. Vhodné pro rozpočítání individuálních roamingových slev.
WINPEU/WEB
Webová nadstavba, která umožňuje zpřístupnit data uživatelům pomocí internetového prohlížeče (cloudové řešení). Oprávnění k přístupu k datům je určeno podle zařazení uživatele v organizační struktuře.
Více informací získáte na lince 266 090 043, nebo nám napište na info@ateco.cz (případně na servis@ateco.cz).
Zkuste jednu z těchto stránek: