Úvod

  • Zpráva nezávislého auditora
  • Vybrané finanční a provozní ukazatele
  • Dopis předsedy představenstva
  • Kalendář klíčových událostí roku 2010

02
O skupině Telefonica

  • O skupině Telefónica - úvod

03
Zpráva představenstva o podnikatelské činnosti

  • Skupina Telefónica O2 Czech Republic
  • Telekomunikační trh v České republice
  • Sítě a technologie
  • Hlasové služby
  • Internet, data a služby s přidanou hodnotou
  • Konvergentní služby
  • Platební služby
  • ICT služby, zákaznická řešení pro státní...
  • Propojování sítí
  • Komentované finanční výsledky

04
Společenská odpovědnost (CSR)

  • Společenská odpovědnost (CSR) – úvod
  • Etické zásady podnikání
  • Působení na trhu a chování k zákazníkům
  • Péče o zaměstnance a pracovní prostředí
  • Péče o životní prostředí
  • Podpora veřejně prospěšných aktivit

05
Správa a řízení společnosti

  • Správa a řízení skupiny Telefónica O2 Czech...
  • Dceřiné a přidružené společnosti a další...
  • Organizační struktura společnosti Telefónica O2
  • Správní orgány společnosti
  • Představenstvo společnosti
  • Výkonné řízení společnosti
  • Zpráva dozorčí rady společnosti
  • Dozorčí rada společnosti
  • Výbor pro audit společnosti
  • Principy odměňování osob s řídící pravomocí...
  • Ostatní informace týkající se osob s řídící...
  • Prohlášení společnosti Telefónica O2 Czech...
  • Informace týkající se záležitostí podle § 118...

06
Konsolidovaná účetní závěrka

  • Konsolidovaná účetní závěrka – úvod

07
Účetní závěrka

  • Účetní závěrka – úvod

08
Ostatní informace pro akcionáře a investory

  • Ostatní informace pro akcionáře a investory

Konvergentní služby

V roce 2010 prohloubila Telefónica O2 úspěšnou koncepci služeb pro domácnosti, kterou uvedla na trh v květnu 2009. Jejím základem byla služba fixního vysokorychlostního připojení k internetu prostřednictvím technologie ADSL (O2 Internet, Internet na doma). V rámci této koncepce si zákazníci mohou libovolně a flexibilně vybírat z pestrého portfolia nejen fixních, ale také mobilních služeb, a využít například kombinace služby fixního internetu a O2 Mobilní Internetu, digitální televize O2 TV, fixního tarifu O2 Volání nebo mobilních tarifů O2 NEON. Zefektivnění jednotlivých nástrojů a zaměření na zákaznické potřeby přineslo společnosti Telefónica O2 možnost poskytovat konvergentní nabídku svým zákazníkům. Obliba těchto kombinací u zákazníků společnosti Telefónica O2 v průběhu roku 2010 postupně rostla. Zároveň tento koncept umožnil vhodně směrovat a řídit zákaznické datové přenosy a dosahovat tím efektivity v oblasti využití jednotlivých fixních a mobilních datových sítí.

Od září 2010 mohli firemní zákazníci společnosti Telefónica O2 maximálně využívat výhodu nabídky plnohodnotného konvergentního operátora. Spojením fixní i mobilní vnitrofiremní komunikace prostřednictvím služby O2 Team Combi měli zákazníci možnost maximálně zvýšit svoji dostupnost přesměrováním pevné linky na mobilní či naopak, nebo zavedením pravidel vnitrofiremní komunikace (omezení volání, vnitrofiremní číslovací plány, označení soukromých hovorů atp.). Služba O2 Team Combi mohla být součástí každé hlasové služby.

Od třetího čtvrtletí nabízela Telefónica O2 svým zákazníkům fixních internetových a privátních datových VPN služeb mobilní záložní řešení, která využívalo všechny mobilní datové sítě (UMTS, EDGE, CDMA, GPRS). Spolu s nejlepším geografickým pokrytím fixních datových služeb, širokou nabídkou technologií a pokrytím mobilním signálem nabízela Telefónica O2 firemním zákazníkům bezkonkurenční garantované zabezpečení jejich firemní datové komunikace, které umožňovalo podstatným způsobem zvýšit dostupnost a garantovat přístup do sítě i v případech poruch. Součástí této nové nabídky konvergentních služeb bylo také plně mobilní připojení do fixní datové sítě firmy. To umožnilo začlenit velmi pružně mobilní, dočasná nebo pevnými linkami nedosažitelná pracoviště do ICT systémů zákazníka.