Internet v tabletu a notebooku

Pořiďte si mobilní internet a získejte tablet nebo notebook Lenovo za zvýhodněnou cenu.

Zobrazit tarify
Modrá O2 Data

2 GB dat + tablet

Lenovo Tab 4 10 LTE
Lenovo Tab 4 10 LTE
za zvýhodněnou cenu
při pořízení nové služby
4 995 Kč   295 Kč

4 GB

349 Kč/měs.
Objednat








Stříbrná O2 Data

5 GB dat + tablet

Lenovo Tab 4 10 LTE
Lenovo Tab 4 10 LTE
za zvýhodněnou cenu
při pořízení nové služby
4 995 Kč   295 Kč

10 GB

499 Kč/měs.
Objednat








Zlatá O2 Data

10 GB dat + notebook

mbb_notebook
Notebook Lenovo + mobilní router
za zvýhodněnou cenu
při pořízení nové služby
8 790 Kč   495 Kč

20 GB

799 Kč/měs.
Objednat








Cena platí se závazkem na 24 měsíců. Ceny jsou s DPH.
Více informací o podmínkách a cenách

Tablet Lenovo Tab 4 10 LTE

Elegantní tablet s 10,1“ displejem využije celá rodina.

  • O dostatečný výkon se stará procesor Qualcomm Snapdragon spolu s 2 GB RAM a 16 GB úložištěm.
  • Na širokoúhlém displeji s HD rozlišením (1280 × 800 px) si užijete film i prohlížení rodinných fotografií.
  • Nechybí ani fotoaparát – zadní 5 Mpx a přední 2 Mpx.
  • Každý člen rodiny může mít svůj účet s heslem a rozdílným nastavením.

Cena s tarifem Modrá nebo Stříbrná O2 Data: 4 995 Kč  295 Kč

Zobrazit tarify

Notebook Lenovo IdeaPad 120s + mobilní router

Stylový a odolný notebook pro každodenní použití.

  • Pohání ho procesor Intel Celeron N3350 a má paměť 4 GB.
  • S kapacitou disku 32 GB eMMC a 1 TB na OneDrive budete mít dostatek volného místa pro své fotografie a filmy.
  • Vychutnejte si kvalitní obraz na 11,6“ displej s rozlišením HD (1366 x 768 px) a volitelnou technologií IPS.
  • Díky mobilnímu routeru Huawei E5573s si vytvoříte Wi-Fi síť doma i na cestách.

Cena s tarifem Zlatá O2 Data: 8 790 Kč  495 Kč

Objednat

Mobilní internet pro různá zařízení

Přes mobilní internet připojíte notebook, tablet i přenosnou Wi-Fi stanici.
Budete tak na cestách v Česku on-line kdekoliv.

Zobrazit tarify Zobrazit zařízení v eShopu
Mobilní internet pro různá zařízení

Už 6 let nejlepší mobilní datová síť

Zákazníci na naši síť spoléhají. Naší prioritou proto je se o síť poctivě starat a zajistit vám opravdu kvalitní připojení. A jsme moc rádi, že naši práci oceňujete. Už šestým rokem nás zákazníci ve výzkumu spokojenosti hodnotí jako nejlepší v pokrytí i rychlosti mobilního internetu.

Zjistit víc
Už 6 let nejlepší mobilní datová síť

Zůstaňte on-line i po vyčerpání svého objemu dat

Užívejte si nepřetržité připojení k internetu i ve chvíli, kdy vyčerpáte svůj objem dat. S Automatickým obnovením objemu dat vám data znovu obnovíme a vy budete moct surfovat dál. A když obnovená data nevyčerpáte, převedeme vám je do dalšího zúčtovacího období.

Zobrazit tarify Zapnout Automatické obnovení objemu dat
Zůstaňte on-line i po vyčerpání svého objemu dat
Ušetřete za tuto službu až 40 %

Ušetřete za tuto službu až 40 %

Pořiďte si O2 RB kartu a plaťte za služby O2 méně.

Podrobné informace o mobilním internetu

Co se stane po objednání

Tarif

SIM kartu se smlouvou vám bezplatně doručíme kurýrem, který ověří vaší totožnost a doručí k nám zpět podepsanou smlouvu. Tarif vám aktivujeme do 3 pracovních dnů od podpisu smlouvy.

Podmínky a ceny tarifů

Ceny tarifů se závazkem jsou určeny pro zákazníky, kteří již využívají Internet na doma, O2 TV nebo mobilní tarif od O2.

Tarify jsou určené pro účastníky - fyzické nebo právnické osoby registrované na IČO. Volné MB v rámci tarifu se nepřevádějí do dalšího zúčtovacího období.

Tarify jsou poskytovány v režimu Speciální nabídky zvýhodněného tarifu pro zákazníky O2 podmíněné závazkem řádně užívat tarif z tarifní řady Mobilní internet po dobu 24 měsíců. Vždy po uplynutí doby 24 měsíců se závazek automaticky prodlužuje o stejnou dobu, účastník má však právo toto automatické prodloužení do budoucna kdykoli odmítnout. V případě odmítnutí účastník ztrácí po uplynutí doby závazku nárok na výhodu poskytovanou v rámci této Speciální nabídky a uplatní se na něj podmínky pro variantu tarifu bez závazku.

V případě nedodržení závazku účtujeme úhradu za předčasné ukončení ve výši jedné pětiny součtu pravidelných měsíčních paušálů za každý měsíc zbývající do konce doby závazku.

K tarifům je bezplatně poskytováno Elektronické vyúčtování. Tištěné vyúčtování je k dispozici pouze jako doplněk k Elektronickému vyúčtování a je zpoplatňováno podle Ceníku.

Tarify předplaceného Mobilního internetu

Mobilní internet můžete využívat i jako předplacenou službu. Vybrat si můžete ze čtyř tarifů:

 
Název tarifu Objem dat Max. rychlost stahování Cena vč. DPH
Balíček 75 MB mobilního internetu 75 MB týdně 300 Mbit/s 49 Kč týdně
Balíček 400 MB mobilního internetu 400 MB týdně 300 Mbit/s 89 Kč týdně
Balíček 1,5 GB mobilního internetu 1,5 GB měsíčně 300 Mbit/s 299 Kč měsíčně
Balíček 5 GB mobilního internetu 5 GB měsíčně 300 Mbit/s 549 Kč měsíčně

Tyto balíčky předplaceného internetu je možné si pořídit ke všem předplaceným tarifům.

Současně s předplaceným internetem také není možné na stejném telefonním čísle využívat jakoukoliv jinou službu datovou (internetovou) službu. Roamingové tarify můžete s mobilním internetem využívat.

V případě vyčerpání datového limitu dojde k jeho automatickému obnovení.

Jak služba funguje

Každých 30 dní (7 dní) se mobilní internet obnoví a dostanete nový objem dat. Z kreditu na předplacené kartě se odečte cena za mobilní internet.

V případě, že není na předplacené kartě dostatečný kredit na pokrytí ceny za mobilní internet, obnovení neproběhne a služba bude pozastavena. O přístup k internetu nepřijdete, bude se vám však účtovat doba připojení v ceně 29 Kč za 24 hodin.

Při následném dobití dojte automaticky k obnovení služby mobilního internetu a odečtení poplatku na dalších 30 dní (7 dní). O obnovení mobilního internetu vám dáme vědět SMS zprávou.

V případě, že na kartě nemáte dostatečný kredit na obnovení mobilního internetu a následujících 30 dní (7 dní) si kredit nedobijete, služba se zruší.

Pokud je na předplacené kartě kredit nižší než 0 Kč, je připojení k internetu úplně pozastaveno. Není možné využívat žádné datové služby. 30denní (7denní) předplacené období se ale počítá dál. Po dobití kreditu můžete ve využívání předplaceného mobilního internetu pokračovat.

Jak službu aktivovat

Pro nastavení služby stačí jen poslat SMS zprávu na telefonní číslo 999 111. Pro jednotlivé tarify je znění SMS zpráv následující:

  • PR DATA 2 pro aktivaci Balíčku 75 MB mobilního internetu
  • PR DATA 3 pro aktivaci Balíčku 400 MB mobilního internetu
  • PR DATA 4 pro aktivaci Balíčku 1,5 GB mobilního internetu
  • PR DATA 5 pro aktivaci Balíčku 5 GB mobilního internetu

Službu můžete kdykoliv jednoduše zrušit odesláním zprávy ve tvaru PR DATA 2-5 D na číslo 999 111. Například PR DATA 2 D

V případě zrušení služby se služba nedeaktivuje hned, ale můžete využít zbývající dny z předplaceného 30denního (7denního) období. Terpve pak dojte k deaktivaci služby.

Internetová samoobsluha Moje O2

Tarif

V internetové samoobsluze Moje O2 můžete sledovat, kolik dat jste přenesli, nebo si přikoupit data navíc.

Předplacená sada nebo karta

Na začátku získáte několik dní dočasného připojení, abyste se mohli zaregistrovat v internetové samoobsluze Moje O2. Teprve registrací začnete čerpat předplacené období, které máte na své předplacené kartě. Během předplaceného období máte k dispozici 1,5 GB dat na 30 dní.

V internetové samoobsluze můžete mimo jiné sledovat, kolik dat jste přenesli, kolik dní připojení zbývá nebo si přikoupit další data, když vyčerpáte denní limit. Po skončení předplaceného období můžete také dobít kredit s bonusem 100 Kč nebo přejít na tarif. Díky registraci se do Moje O2 můžete přihlásit odkudkoli, nemusíte přitom ani být připojeni pomocí mobilního internetu od O2.

Technologie, SIM karty a modemy

Mobilní internet od O2 je nejlépe hodnocený mobilní internet podle nezávislého výzkumu provedeného společností Ipsos Tambor, 04/2015. Podle nezávislého měření na DSL.cz navíc dlouhodobě dosahujeme nejvyšší rychlosti 4G LTE.

Síť a pokrytí

Abyste se mohli připojit tou nejvyšší rychlostí, kterou naše síť umí, vybírejte z LTE modemů či tabletů. Jsou sice o trochu dražší, ale připojení teoretickou rychlostí až 300 Mb/s za to stojí. Se SIM kartou si starosti dělat nemusíte. Všechny SIM karty, které distribuujeme, už fungují v LTE síti (jsou to tzv. USIM karty). Víc o LTE

SIM karta

Součástí plastové kartičky, ze které kartu vylomíte, je adaptér. Můžete tak opakovaně přecházet mezi „micro“ a standardní velikostí své SIM karty. Víc o MicroSIM+

Všechny SIM karty, které distribuujeme, už fungují v síti LTE. Tzv. USIM kartu dostanete, i když si objednáte modem nebo tablet, který LTE ještě nepodporuje. Pro případ, že si v budoucnu pořídíte LTE zařízení. Máte-li starší SIM kartu, můžete snadno zjistit, zda podporuje LTE, a případně si ji nechat vyměnit za USIM za 99 Kč. Více o LTE

Podpora k modemům

Zapojení a používání všech dodávaných modemů je intuitivní. Kdybyste přesto potřebovali poradit, zavolejte nám na 800 02 02 02 nebo se podívejte po svém modemu na O2 Techzoně v přehledu všech aktuálních i v minulosti dodávaných modemů. Více o modemech

Podmínky akce

1) Výhodu v této akci může získat ke každému svému mobilnímu telefonnímu číslu ("Číslo") s tarifem O2 DATA 2 GB, O2 DATA 5 GB nebo O2 DATA 10 GB ("Tarif") účastník, který splňuje tyto předpoklady: a) není v prodlení s plněním jakýchkoli svých závazků vůči O2 po souvislou dobu delší než 30 dnů (zejména s úhradou vyúčtování vystaveného O2), b) není evidován kvůli svému prodlení v některém z registrů dlužníků (zejm. v registru SOLUS) ani proti němu není vydáno rozhodnutí o úpadku a d) v době od 1. 5. 2018 do 31. 5. 2018 požádá o výhodu a současně sjedná nový závazek v délce 24 měsíců k řádnému užívání služby a placení ceny Tarifu ("Závazek").

2) Tato akce není slučitelná s účastí na marketingové akci Vánoce 2017 nebo HW Bonus: pokud účastník k témuž Číslu žádá o voucher, umožňující čerpat slevu v rámci akce HW Bonus, má platný voucher nebo dosud neuplynulo 24 měsíců od poskytnutí slevy z akce Vánoce 2017 nebo HW Bonus k témuž Číslu, nelze mu výhodu z této akce poskytnout.

3) Výhoda spočívá v navýšení objemu dat v ČR a zóně EU: a) o 2 GB v rámci Tarifu O2 DATA 2 GB, b) o 5 GB v rámci Tarifu O2 DATA 5 GB, c) o 10 GB v rámci Tarifu O2 DATA 10 GB.

4) Účastníkovi, který dle těchto podmínek splňuje předpoklady pro získání výhody k Číslu a který o ni požádal, poskytuje O2 výhodu za těchto podmínek: a) u Čísla trvá ujednání Tarifu se Závazkem, b) od sjednání Závazku neuplynulo více než 24 měsíců, c) účastník není v prodlení s plněním Závazku po souvislou dobu delší než 30 dnů.

5) Dojde-li k porušení jakéhokoli předpokladu pro získání výhody (viz čl. 1) či jakékoli podmínky pro poskytování výhody (viz čl. 2 a 4), je O2 oprávněna ihned a bez dalšího poskytování výhody ukončit.

PPRAVIDLA MARKETINGOVÉ AKCE HW BONUS - KVĚTEN 2018 (O2 Czech Republic a.s.)

I. Akce

Společnost O2 Czech Republic a.s., IČ 60193336, se sídlem Za Brumlovkou 266/2, Praha 4 - Michle, PSČ 14022, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 2322 (dále jen "O2" či "Pořadatel") vyhlašuje pro své vybrané zákazníky marketingovou akci HW BONUS (dále jen "Akce"). Zákazníci, jimž je Akce určena, získají od Pořadatele na svou žádost možnost využít slevu na nákup vybraných elektronických zařízení od O2, pokud u mobilní hlasové služby poskytované Pořadatelem, provedou některý z dále definovaných úkonů, které mohou uskutečnit prostřednictvím současných distribučních cest Pořadatele v rámci jeho aktuální produktové nabídky a které podporují poskytování služeb novým zákazníkům nebo stávajícím zákazníkům ve větší šíři či kvalitě nebo posilují dlouhodobý vztah zákazníka k Pořadateli. Tato pravidla Akce stanoví výši slevy, způsob jejího poskytování a čerpání, jakož i předpoklady trvání nároku na slevu a postup v případě, že takové předpoklady nebudou splněny nebo že dojde k jejich porušení.

II. Zákazníci

Akce je určena pro účastníky mobilní hlasové služby (dále jen "Služba"), kteří mají uzavřenu nebo uzavřou v době trvání Akce s Pořadatelem smlouvu o poskytování služeb elektronických komunikací o Službě s tarifem z veřejné nabídky Pořadatele pro fyzické osoby (dále jen "Zákazníci"). Akce není určena zejména pro účastníky, kteří v době trvání Akce mají s Pořadatelem sjednánu rámcovou dohodu, nebo se na ně vztahuje individuální cenová nabídka. Akce nemohou využít Zákazníci u Služeb, které jsou využívané pro komunikaci mezi zařízeními či pro automatizovanou komunikaci (zejména Služby v rámci tarifní řady Machine), ani u Služeb poskytovaných v rámci tarifní řady VIVA. Akce rovněž nemohou využít Zákazníci u úkonu ke Službě ani u nákupu zařízení, u kterých uplatňují výhodu plynoucí z jiné marketingové akce. Pořadatel je rovněž oprávněn neposkytnout zákazníkovi možnost čerpat slevu dle těchto pravidel, jestliže mu u téže Služby (identifikované konkrétním telefonním číslem) již poskytl možnost čerpat slevu na nákup zboží v rámci jiné marketingové akce (zejm. Vánoce 2017 nebo dřívější akce HW BONUS), a to dokud Pořadateli dle pravidel takové akce může vzniknout právo požadovat od zákazníka zaplacení částky odpovídající uplatněné slevě nebo dokud takové právo trvá, a není-li v pravidlech akce upraveno, dokud mohou zákazníci v rámci akce nakupovat zboží se slevou. Akce nemohou využít ani Zákazníci u Služeb, u kterých žádají nebo čerpají výhodu z marketingové akce O2 DATA 2 GB + 2 GB, O2 DATA 5 GB + 5 GB nebo O2 DATA 10 GB + 10 GB.

III. Doba trvání Akce

Akce dle těchto pravidel probíhá od 1. května 2018 do 31. května 2018 (dále jen "Doba trvání Akce").

IV. Sleva

Zákazník, který v Době trvání Akce výslovně a prokazatelně učiní u Služby některý z níže definovaných úkonů (kterýkoli z nich dále jen "Transakce"), pokud je pro Zákazníka dostupný v rámci aktuální produktové nabídky Pořadatele prostřednictvím jeho distribučních cest, získá od Pořadatele k první Transakci, kterou provede u konkrétní Služby na každém jednom telefonním čísle či jiném jedinečném identifikátoru Služby a u níž o to současně požádá, možnost při nákupu herní konzole Xbox One S 500GB nebo mobilního telefonu Huawei P9 lite 2017, Huawei P Smart, Huawei P20 Lite, Huawei P20, Samsung GalaxyJ5 (2017), Samsung Galaxy A3 (2017), Samsung Galaxy A8 či Samsung Galaxy S9 64GB nebo datového zařízení Huawei E3372H, Huawei E5573s či Lenovo TAB 4 10 LTE nebo balíčku zařízení Lenovo IdeaPad 120 + Huawei E3372H či Lenovo IdeaPad 120 + Huawei E5573s (kterýkoli z uvedených produktů či balíčků dále jen "Zařízení") u O2 čerpat následující slevu (dále jen "Sleva") ze standardní ceny Zařízení včetně DPH dle ceníku mobilních telefonů a dalších zařízení, vyhlášeného Pořadatelem a účinného ke dni nákupu:

  • Sleva 4000 Kč k uzavření smlouvy o nové Službě s paušálním tarifem a) O2 DATA 2 GB, O2 DATA 5 GB či O2 DATA 10 GB se závazkem řádně užívat Službu a platit za ni v délce 24 měsíců nebo b) ve výši aspoň 399 Kč měsíčně a se závazkem řádně užívat Službu a platit za ni v délce 24 měsíců, ne však v případě přenesení čísla nebo převedení Služby mezi Pořadatelem a společností O2 Family, s.r.o., IČ 24215554 (dále jen "O2F"); pokud ke dni nákupu Zařízení Zákazník řádně zaplatil alespoň 3 poslední vyúčtování vystavená Pořadatelem ke stejné službě a nemá vůči němu dluhy po splatnosti, pak (i) v případě nákupu Zařízení Lenovo IdeaPad 120 + Huawei E3372H se tato Sleva zvyšuje o 2.295 Kč a při sjednání tarifu O2 DATA 10 GB o dalších 2.000 Kč, zatímco (ii) v případě nákupu Zařízení Lenovo TAB 4 10 LTE se tato Sleva zvyšuje o 700 Kč,
  • Sleva 2000 Kč ke sjednání nového paušálního tarifu ke stávající Službě, pokud jde a) o tarif O2 DATA 2 GB, O2 DATA 5 GB či O2 DATA 10 GB s vyšší ceníkovou cenou oproti dosavadnímu tarifu a s nově sjednaným závazkem řádně užívat Službu a platit za ni v délce 24 měsíců nebo b) o tarif ve výši aspoň 399 Kč měsíčně s vyšší ceníkovou cenou oproti dosavadnímu tarifu a s nově sjednaným závazkem řádně užívat Službu a platit za ni v délce 24 měsíců; pokud ke dni nákupu Zařízení Zákazník řádně zaplatil alespoň 3 poslední vyúčtování vystavená Pořadatelem ke stejné službě a nemá vůči němu dluhy po splatnosti, pak (i) v případě nákupu Zařízení Lenovo IdeaPad 120 + Huawei E3372H se tato Sleva zvyšuje o 2.295 Kč, zatímco (ii) v případě nákupu Zařízení Lenovo TAB 4 10 LTE se tato Sleva zvyšuje o 700 Kč.

 

V. Poskytnutí Slevy

Pořadatel poskytne Zákazníkovi možnost čerpat Slevu pouze ve vztahu k první Transakci, kterou u téže Služby (tj. u téhož telefonního čísla) Zákazník učiní v Době trvání Akce a u níž o možnost čerpat Slevu při provádění Transakce požádá; možnost čerpat Slevu však nenáleží k Transakcím, které Zákazník učiní v době, kdy je poskytování jimi dotčené Služby omezeno či přerušeno. Slevy za Transakce u různých Služeb se poskytují samostatně a nelze je sčítat. Ke každé Slevě, kterou dle těchto pravidel Akce může Zákazník čerpat, vystaví Pořadatel jeden voucher v podobě jedinečného kódu s určením data jeho vypršení. Voucher je vázán na Zákazníkovu Transakci, k níž je Sleva poskytována; Zákazník musí takový kód při čerpání Slevy sdělit na prodejně O2 při nákupu Zařízení, ledaže kód je poskytnut při uskutečnění Transakce a Zákazník může ihned objednat Zařízení se Slevou (např. k Transakci učiněné mezi přítomnými při téže návštěvě prodejny O2).

U Transakce mezi přítomnými na prodejně O2 poskytne Pořadatel Zákazníkovi možnost čerpat Slevu pouze u Zařízení nakoupeného současně s Transakcí na téže prodejně. Není-li Sleva na prodejně O2 vyčerpána při nákupu Zařízení současně s Transakcí, možnost jejího čerpání zanikne dokončením Transakce. U Transakce uskutečněné mimo prodejnu O2 nebo prostředky komunikace na dálku stanovenými Pořadatelem (např. prostřednictvím telefonické komunikace či internetu) je Pořadatel oprávněn Zákazníkovi umožnit čerpání Slevy až poté, co obdrží ve svém sídle dohodu o související Transakci podepsanou Zákazníkem a co uplyne lhůta stanovená zákonem pro odstoupení od takové dohody z důvodu jejího uzavření mimo obchodní prostory či prostředky komunikace na dálku; nejpozději neprodleně poté Pořadatel odešle Zákazníkovi voucher. Zákazník musí mít v době odeslání voucheru u Pořadatele aktivní alespoň jedno mobilní telefonní číslo, na němž není omezeno ani přerušeno poskytování Služeb Pořadatele, nesmí mít vůči Pořadateli závazky po splatnosti, nesmí být evidován kvůli svému prodlení v některém z registrů dlužníků (zejm. v registru SOLUS) ani proti němu nesmí být vydáno rozhodnutí o úpadku, jinak ztrácí nárok na poskytnutí Slevy a na voucher. Totéž platí v případě, že se Zákazníkovi nepodaří voucher doručit. Za voucher ani možnost čerpat Slevu není možné požadovat peněžitou náhradu.

VI. Čerpání Slevy

Zákazník může Slevu na základě své žádosti uplatnit a čerpat během Doby trvání Akce a jednoho měsíce po jejím uplynutí. Slevu lze čerpat na prodejnách O2, a to jen při nákupu Zařízení, která jsou na konkrétní prodejně skladem; Pořadatel je však oprávněn dle svého uvážení v konkrétním případě umožnit Zákazníkovi objednat Zařízení a uplatnit Slevu ihned při uskutečnění Transakce mimo prodejnu O2 nebo prostředky komunikace na dálku. Možnost uplatnit Slevu a využít související voucher nelze převádět, nepřechází na jiné osoby. Slevu může čerpat pouze osobně ten Zákazník, který učinil Transakci, k níž je Sleva poskytována, a to tak, že kód platného voucheru, který byl vydán jemu osobně a dosud nebyl uplatněn ani nevypršel, sdělí při nákupu Zařízení na prodejně O2; pokud však je voucher poskytnut současně s uskutečněním Transakce a pokud Zákazník může ihned objednat Zařízení se Slevou (tj. při uskutečnění Transakce na prodejně O2 a dle uvážení Pořadatele k jeho pokynu i mimo prodejnu O2), stačí k čerpání Slevy, aby o ni Zákazník požádal při uskutečnění Transakce a objednání Zařízení. Čerpáním Slevy zaniká platnost souvisejícího voucheru.

Při nákupu Zařízení lze čerpat vždy pouze jednu Slevu na jednom účetním dokladu. Konečná výše kupní ceny každého Zařízení po Slevě činí vždy minimálně 1 Kč včetně DPH. Slevu lze čerpat výlučně jednorázově (tj. při jediném nákupu na tomtéž účetním dokladu) a pouze v plné výši, která Zákazníkovi dle voucheru náleží k provedené Transakci (tj. jen na nákup Zařízení s celkovou ceníkovou cenou převyšující Slevu).

K čerpání Slevy na prodejně O2 a k převzetí Zařízení zakoupeného se Slevou je Zákazník oprávněn pouze osobně a jen za podmínky, že nejprve prokáže svou totožnost předložením občanského průkazu či pasu a jednoho dalšího identifikačního dokladu vydaného státem a opatřeného fotografií, dále že předem jednorázově zaplatí konečnou kupní cenu Zařízení po Slevě v penězích (tedy nikoliv splátkami ani s využitím O2 hardwarové banky) a potvrdí převzetí Zařízení i čerpání Slevy při jeho nákupu podle těchto pravidel Akce. Dokud nejsou splněny všechny tyto podmínky, je O2 oprávněna odepřít vydání Zařízení nebo čerpání Slevy na prodejně O2.

Pořadatel je oprávněn v konkrétním případě (zejména pokud je Zákazník v prodlení s plněním jakýchkoli svých závazků vůči Pořadateli, pokud je Zákazník evidován kvůli svému prodlení v některém z registrů dlužníků, zejm. v registru SOLUS, nebo pokud jde o nového Zákazníka, jemuž do uskutečnění Transakce Pořadatel neposkytoval Službu) podmínit možnost čerpat Slevu složením jím stanovené peněžité jistoty (dále jen "Jistota"), a to ještě před čerpáním Slevy. Složená Jistota se neúročí a Pořadatel je oprávněn proti ní jednostranně započíst jakékoli své pohledávky (a to i nesplatné) za Zákazníkem, zejména pak pohledávku na zaplacení částky odpovídající výši poskytnuté Slevy dle těchto pravidel Akce. Pořadatel vrátí zůstatek Jistoty, snížený o provedené zápočty dle předchozí věty, Zákazníkovi na základě jeho písemné žádosti po uplynutí šesti (6) měsíců od zaplacení Jistoty Pořadateli, a to použitím zůstatku Jistoty až do jeho umoření ve prospěch Zákazníka k úhradě jakýchkoli jeho závazků vůči Pořadateli, ledaže se Zákazník a Pořadatel dohodnou na jiném způsobu vrácení.

VII. Předpoklady trvání nároku na Slevu

Nárok na Slevu z konkrétní Transakce je podmíněn tím, že Zákazník učinil Transakci platně a řádně ji dokončil, zřízení Služby s tarifem sjednaným při uskutečnění Transakce je v den provedení Transakce technicky realizovatelné a že nejpozději do 45 (čtyřiceti pěti) dnů od uskutečnění Transakce začne Zákazník reálně využívat Službu s tarifem sjednaným při uskutečnění Transakce, zejména že v této lhůtě aktivuje v síti O2 SIM se Službou (došlo-li v rámci Transakce ke sjednání nové mobilní hlasové služby, včetně případného přenesení čísla od opouštěného poskytovatele, nebo nebyla-li v okamžiku provedení Transakce SIM se Službou aktivovaná v síti O2).

Nárok na Slevu z konkrétní Transakce je dále podmíněn tím, že u Služby, jíž se Transakce týká, po dobu 24 měsíců od provedení Transakce nedojde na základě jednání Zákazníka, v důsledku porušení jeho právní povinnosti nebo z jiného důvodu na straně Zákazníka k ukončení či omezení závazku Zákazníka řádně využívat Službu a platit za ni (zejména k ukončení smlouvy či jejímu převodu na jinou osobu), ke změně tarifu sjednaného při uskutečnění Transakce na tarif zpoplatněný nižší ceníkovou cenou ani k ukončení smlouvy o poskytování Služby.

Nárok na všechny Slevy v rámci Akce je podmíněn tím, že kdykoli během doby prvních 24 měsíců od provedení Transakce:

  • a)Zákazník se nedostane do prodlení s plněním jakýchkoli svých závazků vůči Pořadateli po souvislou dobu delší než 30 dnů (zejména s úhradou vyúčtování vystaveného Pořadatelem) a současně
  • b) Zákazník nebude evidován kvůli svému prodlení v některém z registrů dlužníků (zejm. v registru SOLUS) ani proti němu nebude vydáno rozhodnutí o úpadku a současně
  • c) ZZákazník nebude evidován kvůli svému prodlení v některém z registrů dlužníků (zejm. v registru SOLUS) ani proti němu nebude vydáno rozhodnutí o úpadku a současně
  • d) Zákazník nebude Akci zneužívat, aby za účelem získání co největšího množství Slev provedl Transakce v nepřiměřeném rozsahu, který přesahuje jeho reálné možnosti řádně využívat Služby, jichž se Transakce týkají, nebo za ně platit. Za zneužití Akce se bude považovat zejména využití více než sedmi (7) voucherů nebo čerpání více než sedmi (7) Slev týmž Zákazníkem.

Pokud dojde k porušení jakéhokoli předpokladu trvání nároku na Slevu uvedeného výše v tomto článku nebo k marnému uplynutí lhůty pro jeho splnění, je Pořadatel oprávněn požadovat zaplacení částky odpovídající skutečně vyčerpané Slevě, o kterou byla snížena cena Zařízení při nákupu dle článku VI oproti jeho standardní ceně dle ceníku mobilních telefonů a dalších zařízení, vyhlášeného Pořadatelem a účinného ke dni nákupu, a to po započtení proti aktuálnímu zůstatku Jistoty, byla-li vybrána. Toto právo může uplatnit Pořadatel na jakémkoli vyúčtování za služby poskytované Zákazníkovi nebo samostatně vystaveným dokladem odeslaným Zákazníkovi. Zákazník se v tom případě zavazuje dlužnou částku ve výši skutečně vyčerpané Slevy zaplatit v souladu s dokladem vystaveným Pořadatelem a v tam uvedené lhůtě splatnosti. Pokud a dokud Pořadatel vůči Zákazníkovi neuplatní své právo požadovat zaplacení částky odpovídající skutečně vyčerpané Slevě dle těchto pravidel Akce, nárok Zákazníka na Slevu trvá. Z téhož důvodu je Pořadatel oprávněn zneplatnit voucher odeslaný Zákazníkovi a odmítnout žádost o Slevu, pokud nebyla dosud vyčerpána, jakož i neposkytnout Zákazníkovi možnost čerpání dalších Slev v rámci této Akce či následných akcí HW BONUS.

VIII. Zpracování osobních údajů Zákazníka

Účastí na Akci Zákazník poskytuje souhlas, aby Pořadatel zpracovával jeho osobní údaje, které mu Zákazník poskytne při provedení Transakce, k níž je Sleva poskytnuta, nebo při čerpání Slevy (zejména jeho jméno a příjmení, rodné číslo, a nemá-li jej, datum narození, bydliště), jakož i údaje potřebné pro kontrolu předpokladů trvání nároku na Slevu či možnosti jejího čerpání (zejména kód voucheru, popis Transakce, jí dotčené Služby a informace o trvání či ukončení smlouvy o takové Službě, tarifu i závazku v ní sjednaných a plnění závazků z ní vyplývajících). Pořadatel bude takové údaje shromažďovat, ukládat, třídit, vyhledávat, upravovat a jinak zpracovávat za účelem umožnění čerpání Slevy, kontroly předpokladů trvání nároku na Slevu a v případě jejich porušení za účelem vymáhání částky odpovídající skutečně vyčerpané Slevě, o kterou byla snížena cena Zařízení při jeho nákupu. Tento souhlas Zákazník dává na dobu 24 měsíců od provedení Transakce, a pokud během této doby vznikne Pořadateli právo na zaplacení částky odpovídající skutečně vyčerpané Slevě, o kterou byla snížena cena Zařízení při jeho nákupu, až do plného uspokojení takového práva Pořadatele.

 

IX. Další ustanovení

PPořadatel je oprávněn kdykoli v Době trvání Akce tuto Akci zrušit či změnit tato pravidla Akce. Tyto změny oznámí Zákazníkům zveřejněním změn na webových stránkách Pořadatele www.o2.cz. Změny těchto pravidel Akce mají účinky i na případy, kdy již byla Zákazníkovi poskytnuta možnost Slevu čerpat nebo kdy Slevu vyčerpal. Jinak lze upravovat vzájemná práva a povinnosti Pořadatele a Zákazníka, související s jeho účastí na Akci, výlučně vzájemnou dohodou těchto stran učiněnou v prokazatelné a archivované podobě. Nestanoví-li tato pravidla Akce výslovně jinak, neuplatnění práva vyplývajícího z těchto pravidel není na újmu jeho dalšímu trvání a možnosti jeho uplatnění v budoucnu. O2 je oprávněna poskytnout Zákazníkovi nad rámec Slevy definované výše i další nevratnou slevu při nákupu Zařízení, pokud s tím Zákazník souhlasí.

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Odesláním formuláře subjekt údajů souhlasí s tím, že O2 je oprávněna sama nebo prostřednictvím třetích osob zpracovávat jeho osobní údaje a třídit je dle jednotlivých kategorií pro účely nabízení služeb a vlastních produktů nebo služeb a produktů jiných subjektů a pro další marketingové a obchodní účely O2 a jiných subjektů, a to v rozsahu, v jakém byly údaje poskytnuty subjektem údajů, nebo získány v souvislosti s poskytováním služeb O2. O2 je oprávněna zpracovávat provozní a lokalizační údaje vztahující se k jeho službám pro výše uvedené účely po dobu tří měsíců ode dne jejich vzniku. O2 je oprávněna zpracovávat osobní údaje s výjimkou lokalizačních údajů pro výše uvedené účely po celou dobu platnosti smlouvy, pokud ji subjekt údajů s O2 uzavřel, resp. do úplného vypořádání práv a povinností ze smlouvy, popř. po dobu stanovenou příslušnými právními předpisy či v souladu s nimi. Subjekt údajů souhlasí s tím, že je O2 oprávněna pro účely zasílání obchodního sdělení nadále zpracovávat jméno, příjmení, adresu a jiné kontaktní údaje (včetně telefonního čísla a e-mailového spojení) subjektu údajů i po vypořádání práv a povinností ze smlouvy pro účely nabízení obchodu a služeb.

Subjekt údajů souhlasí s tím, aby jej O2 informovala o svých službách a produktech, popř. o službách a produktech dalších subjektů, zpravidla s označením jako Obchodní sdělení (případně jen „OS“) jakýkoli den v týdnu víkendy nevyjímaje, a to využitím jeho poštovní adresy, adresy elektronické pošty, telefonního čísla, prostřednictvím automatických volacích zařízení, faxem či jiným obdobným způsobem včetně telemarketingu.

Subjekt údajů je oprávněn kdykoli odvolat svůj souhlas se zpracováním údajů dle předchozích odstavců, a to výslovným, srozumitelným a určitým projevem vůle (např. formou doporučeného dopisu, telefonátu na zákaznickou linku O2, případně dalšími způsoby uvedenými na internetových stránkách www.o2.cz). Subjekt údajů je oprávněn odmítnout souhlas s užitím jeho elektronického kontaktu i v souvislosti se zasíláním každé jednotlivé zprávy.

Subjekt údajů má právo na informace o údajích, které o něm O2 sama nebo prostřednictvím třetích subjektů zpracovává, a právo na jejich opravu, a to v rozsahu a za podmínek stanovených v § 12 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZOOÚ“). Zjistí-li subjekt údajů, že O2 zpracovává údaje v rozporu s ochranou soukromého a osobního života subjektu údajů nebo v rozporu se zákonem, má subjekt údajů právo požádat O2 o vysvětlení, případně o odstranění takového stavu, zejména o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci. Nevyhoví-li O2 žádosti o vysvětlení či odstranění závadného stavu dle předchozích vět, má subjekt údajů právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, a to i přímo. Další práva subjektu údajů a další informace ke zpracování údajů jsou uvedeny v § 21 ZOOÚ, v § 88 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů a na internetových stránkách www.o2.cz.

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies