Průvodce vyúčtováním a reklamace

Abyste se ve vyúčtování od O2 snadno orientovali, připravili jsme pro vás průvodce vyúčtováním i vysvětlení některých položek, které se mohou ve vašem vyúčtování objevit. Najdete zde také popsanou cestu k podrobnému výpisu hovorů a používání služeb, případně jak podat reklamaci služeb.

Mohlo by vás zajímat

Mohu dostat vyúčtování v elektronické podobě?

Ano. Všechna svá vyúčtování najdete v internetové samoobsluze Moje O2. Tam si také můžete nastavit, abychom vám vyúčtování posílali e-mailem (Vyúčtování/Nastavit vyúčtování/Zasílání vyúčtování/Zasílání e-mailem). Elektronické vyúčtování i jeho posílání na e-mail je zdarma. V Moje O2 máte navíc zdarma k dispozici detailní výpis, který najdete v sekci vyúčtování.

Potřebuji poslat opis faktury. Co mám dělat?

Své vyúčtování najdete v internetové samoobsluze Moje O2, odkud si ho můžete vytisknout. Pokud byste potřebovali zaslat opis poštou, je třeba počítat s tím, že je tato služba zpoplatněna dle ceníku. Objednat si ji můžete telefonicky na 800 02 02 02 (ze zahraničí +420 720 720 720), písemně na adrese O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2; 140 22  Praha 4 - Michle nebo osobně v O2 Prodejně.

Potřebuji změnit údaje na faktuře, jak to udělám?

Změna adresy

  • Změnu fakturační adresy zvládnete v internetové samoobsluze Moje O2 ve Vyúčtování, Nastavit vyúčtování. Pokud máte více zákaznických účtů, zvolte ten, pro který změnu požadujete, a poté zvolte Zasílání upozornění v levém sloupci a na vyúčtování dáte změnit.
  • Změnu adresy trvalého bydliště vyřídíte pouze ve značkové O2 Prodejně. Potřebovat k tomu budete občanský průkaz.

Nastavení zasílání faktury e-mailem

  • V internetové samoobsluze Moje O2 klikněte na Vyúčtování, Nastavit vyúčtování. Tady vyberte Zasílání e-mailem, klikněte na Aktivovat a zadejte svoji e-mailovou adresu.

Změna e-mailu pro zaslání faktury

  • V internetové samoobsluze Moje O2 klikněte na Vyúčtování, Nastavit vyúčtování. Tady vyberte Zasílání emailem, klikněte na změnit e-mailovou adresu a adresu upravte.

Sloučení služeb do jedné faktury

  • V internetové samoobsluze Moje O2 jděte na konkrétní produkt, klikněte na Pomoc a podpora v levém sloupci a poté Přesunout službu na jiný zákaznický účet/jiného zákazníka. 
Mám od vás víc služeb a chci dostávat jedno vyúčtování. Jak to zařídím?

Abyste mohli za všechny služby dostávat jen jedno souhrnné vyúčtování, je potřeba spojit všechny své zákaznické účty do jednoho. To uděláte jednoduše v Moje O2. Nejdříve je potřeba rozkliknout konkrétní číslo (z hlavní karty zákazníka/Pomoc a podpora/Přesunout službu na jiný zákaznický účet/jiného zákazníka).

Pokud máte pronajaté zařízení nebo zařízení na splátky
Účty spojíte tak, že služby, u kterých nemáte pronajaté zařízení / zařízení na splátky, převedete na zákaznický účet (fakturu), u kterého pronajaté nebo splácené zařízení máte. Obráceně to možné není.

Co když si v průběhu zúčtovacího období změním tarif? Jak bude vypadat vyúčtování?

Při změně tarifu si můžete vybrat, jestli chcete změnu provést hned, nebo až od nového zúčtovacího období. Podle toho pak bude vypadat i vyúčtování. Když si vyberete okamžitou změnu tarifu, zaplatíte za původní tarif jen za dny, kdy jste ho používali. Podobně pak z původního tarifu můžete využít jen poměrnou část volných minut. To samé se tyká i nového tarifu. Paušální poplatek se započítá jen za dny, ve kterých už jste měli nový tarif nastavený. A k dispozici budete mít poměrnou část volných minut.

Jak to může vypadat? V případě níže došlo u čísla 602 XXX XXX dne 14. 11. ke změně tarifu z FREE Bronzový na FREE+ Modrý. Zúčtovací období zákazníka je od 12. do 11. dne v měsíci.​ Měsíční poplatky jsou rozúčtovány poměrnou částí od 12. 11. do 13. 11. za 1 den tarifu FREE Bronzový a od 14. 11. do 11. 12.  za nový FREE+ Modrý.

 pomerna cast

Jak je to s účtováním DPH ve vyúčtování?

Ve vyúčtování nejdřív sečteme všechny částky bez DPH a teprve k jejich součtu připočítáme DPH příslušné výše. Protože ve vyúčtování můžou být položky s různou výší DPH, je celková částka vždy součtem jednotlivých položek se shodnou sazbou DPH. Tyto položky pak v součtu najdete jako „Celkem zaplatíte“.

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies