Našli jste ve vyúčtování nějakou službu a nevíte proč vám ji účtujeme? Potřebujete vysvětlit vyúčtování a projít průvodce?
Informace pro ukrajinské zákazníky: Найкращий тариф від О2 - 15Гб, безлім у мережі О2, дзвінки в Україну: 1 крона/хв. Деталі на o2.cz/ua.
Abyste se ve vyúčtování od O2 snadno orientovali, připravili jsme pro vás průvodce vyúčtováním i vysvětlení některých položek, které se mohou ve vašem vyúčtování objevit. Najdete zde také popsanou cestu k podrobnému výpisu hovorů a používání služeb, případně jak podat reklamaci služeb.
Ano. Všechna svá vyúčtování najdete v internetové samoobsluze Moje O2. Tam si také můžete nastavit, abychom vám vyúčtování posílali e-mailem (Vyúčtování/Nastavit vyúčtování/Zasílání vyúčtování/Zasílání e-mailem). Elektronické vyúčtování i jeho posílání na e-mail je zdarma. V Moje O2 máte navíc zdarma k dispozici detailní výpis, který najdete v sekci vyúčtování.
Své vyúčtování najdete v internetové samoobsluze Moje O2, odkud si ho můžete vytisknout. Pokud byste potřebovali zaslat opis poštou, je třeba počítat s tím, že je tato služba zpoplatněna dle ceníku. Objednat si ji můžete telefonicky na 800 02 02 02 (ze zahraničí +420 720 720 720), písemně na adrese O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2; 140 22 Praha 4 - Michle nebo osobně v O2 Prodejně.
Změna adresy
Nastavení zasílání faktury e-mailem
Změna e-mailu pro zaslání faktury
Sloučení služeb do jedné faktury
Abyste mohli za všechny služby dostávat jen jedno souhrnné vyúčtování, je potřeba spojit všechny své zákaznické účty do jednoho. To uděláte jednoduše v Moje O2. Nejdříve je potřeba rozkliknout konkrétní číslo (z hlavní karty zákazníka/Pomoc a podpora/Přesunout službu na jiný zákaznický účet/jiného zákazníka).
Pokud máte pronajaté zařízení nebo zařízení na splátky
Účty spojíte tak, že služby, u kterých nemáte pronajaté zařízení / zařízení na splátky, převedete na zákaznický účet (fakturu), u kterého pronajaté nebo splácené zařízení máte. Obráceně to možné není.
Při změně tarifu si můžete vybrat, jestli chcete změnu provést hned, nebo až od nového zúčtovacího období. Podle toho pak bude vypadat i vyúčtování. Když si vyberete okamžitou změnu tarifu, zaplatíte za původní tarif jen za dny, kdy jste ho používali. Podobně pak z původního tarifu můžete využít jen poměrnou část volných minut. To samé se tyká i nového tarifu. Paušální poplatek se započítá jen za dny, ve kterých už jste měli nový tarif nastavený. A k dispozici budete mít poměrnou část volných minut.
Jak to může vypadat? V případě níže došlo u čísla 602 XXX XXX dne 14. 11. ke změně tarifu z FREE Bronzový na FREE+ Modrý. Zúčtovací období zákazníka je od 12. do 11. dne v měsíci. Měsíční poplatky jsou rozúčtovány poměrnou částí od 12. 11. do 13. 11. za 1 den tarifu FREE Bronzový a od 14. 11. do 11. 12. za nový FREE+ Modrý.
Ve vyúčtování nejdřív sečteme všechny částky bez DPH a teprve k jejich součtu připočítáme DPH příslušné výše. Protože ve vyúčtování můžou být položky s různou výší DPH, je celková částka vždy součtem jednotlivých položek se shodnou sazbou DPH. Tyto položky pak v součtu najdete jako „Celkem zaplatíte“.