Výměna SIM karty

Vyměňte si SIM kartu za novou a využívejte všechny výhody O₂ sítě naplno.

Výměna SIM karty
  • Výměna SIM v Moje O₂

    O výměnu vaší SIM si můžete pohodlně požádat i online v Moje O₂. V sekci SIM/eSIM u zvoleného čísla.

    Připravte si vše potřebné
  • Výměna SIM v O₂ Prodejně

    SIM kartu vám vyměníme hned. Připravte si prosím: stávající SIM, občanku/pas, 99 Kč a pokud využíváte služby na předplacené kartě tak i PUK a číslo SIM.

    Stavte se v prodejně

Proč SIM kartu vyměnit?

Výměna SIM karty za novější 5G SIM/eSIM přináší rychlejší internet, lepší pokrytí, spolehlivější připojení a přístup k moderním službám.

  • Rychlejší internet
    Rychlejší internet
  • Lepší kvalita hovorů
    Lepší kvalita hovorů
  • Stabilnější připojení
    Stabilnější připojení
  • Podpora moderních sítí
    Podpora moderních sítí
CikCak

Druhá SIM do hodinek zdarma

O₂ Connect umožňuje sdílet data, volání i SMS z vašeho tarifu – například na SIM kartu do chytrých hodinek, tabletu, notebooku, GPS lokátoru nebo do fotopasti.

  • sdílené připojení k internetu
  • sdílené volání i SMS
  • bezplatné připojení jednoho zařízení
ukázka zařízení s podporou funkce O2 Connect

Výhody aplikace Moje O₂

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O₂

obrázek Aplikace Moje O2

Mohlo by vás zajímat

Bude pro rychlejší internet stačit jen výměna SIM karty?

Většinou ano. Pro jistotu si ale zkontrolujte nastavení preferované sítě. 

  • Pokud máte Android

Klikněte na Nastavení, pak na připojení, Mobilní sítě a v Režim sítě vyberte nejvyšší dostupnou možnost, LTE nebo 5G.

  • Pokud máte iOS

Klikněte na Nastavení, potom na Mobilní data, Volby dat a v Hlas a data vyberte 4G,VoLTE - zapnuto.

"Zastaralý typ SIM - nutná výměna". Proč si mám SIM kartu měnit, když vše funguje?

Vaše SIM/eSIM karta sice funguje, ale je zastaralá a nemusí podporovat plné využití sítě. Může se proto stát, že na některých místech budete mít horší signál.

Výměna SIM/eSIM je pro vás ZDARMA.

O výměnu karty můžete požádat v Moje O₂ nebo v kterékoliv O₂ Prodejně. Pokud se rozhodnete novou kartu využívat již na eSIM, bude pro vás, po zadání požadavku na výměnu karty v Moje O₂, připravena v digitální podobě během pár minut. Plastovou SIM vám doručíme na kteroukoliv O₂ Prodejnu, případně na adresu.

Jak zjistím, jestli moje SIM karta umí LTE?
  • Na telefonu zadejte kód *444*#
  • Vytočte jako telefonní hovor (stiskněte zelené sluchátko)
  • Na displeji se objeví informace o vaší SIM kartě
  • Pokud karta LTE nepodporuje, vyměníme vám ji v O₂ Prodejně
Co bude s kontakty, které mám na původní SIM uložené?
  • Kontakty si můžete na novou SIM překopírovat sami, nebo si je uložte do telefonu tak, aby byly na SIM kartě nezávislé.
  • Řekněte našemu konzultantovi v O₂ Prodejně, kontakty vám na novou kartu za poplatek zkopíruje.
Co jsou kódy PIN a PUK a kde je najdu?

PIN a PUK jsou bezpečnostní kódy pro konkrétní SIM kartu. Slouží k tomu, aby váš telefon nezneužil někdo cizí.

  • PIN je čtyřmístný kód, který zadáváte, aby se SIM karta přihlásila k síti. Pokud se v O2 Prodejně budete prokazovat PINem, bude potřeba, abyste mobil vypnuli a zapnuli. Tím se ověří, že telefon kód přijal.
  • PUK najdete po setření ochranné vrstvy na umělohmotné kartičce nebo na originálním papíru, který byl součástí balení SIM karty. Pokud se v O2 Prodejně budete prokazovat PUKem, stačí ho konzultantovi prostě nadiktovat.
Jaká je průměrná rychlost 4G a 5G LTE internetu?

Průměrná rychlost 4G LTE internetu se pohybuje okolo 25 Mb/s. U vyspělejšího 4G LTE+ je to 100-300 Mb/s v závislosti na typu telefonu a dostupných frekvencí. Nová generace mobilní sítě, 5G, nabízí rychlost až 600 Mb/s. 5G ale neznamená jen rychlejší stahování. Pro 5G sítě jsou společné tyto základní vlastnosti: vysoká rychlost, nízká odezva, možnost připojit spoustu zařízení a velká spolehlivost.