-
Volejte bez signálu
-
Zůstaňte ve spojení
-
Číslo se nemění
-
Žádné poplatky navíc
Jak na Wi‑Fi volání?
-
Telefon s podporou Wi‑Fi volání
Pořiďte si telefon, který podporuje volání přes Wi‑Fi.
-
LTE SIM karta
Zkontrolujte, jestli používáte USIM – SIM kartu, která podporuje LTE.
-
Aktualizace FW
Zkontrolujte, jestli máte ve svém mobilu aktualizovaný firmware.
-
Nastavení v telefonu
V nastavení svého telefonu zapněte možnost Wi‑Fi volání.
Výhody aplikace Moje O₂
Často kladené otázky
1. V nastavení svého telefonu zvolte možnost Připojení.
.
2. Vyberte Volání pomocí Wi‑Fi.
3. Zapněte možnost Volání pomocí Wi‑Fi.
4. Vyberte preferovanou síť.
Wi‑Fi volání bude fungovat i v případě, kdy zvolíte možnost Preferovaná mobilní síť. Pokud bude mobilní signál špatný nebo žádný, hovory se uskuteční přes Wi‑Fi.
Zkontrolujte si nastavení operátora a případně nastavení aktualizujte podle postupu na stránkách podpory Apple.
Pak už stačí jen zapnout Wi‑Fi volání na vašem telefonu:
1. V nastavení telefonu zvolte možnost Telefon.
2. Vyberte Wi‑Fi hovory.
3. Zapněte možnost Wi‑Fi hovory na tomto iPhonu.
4. Potvrďte volbu Zapnout.
Na rozdíl od běžného volání si se službou Wi‑Fi volání zavoláte v HD kvalitě i v případě, kdy jste bez signálu sítě operátora. Službu využijete také tehdy, kdy signál nedosahuje takové kvality, aby to telefonní hovor umožnilo. Jinak vše funguje stejně jako při volání v mobilní síti operátora: službu mohou využívat zákazníci s tarifem i předplacenou kartou.
Služba funguje v sítích O₂ CZ a emtéčko a pro zákazníky O₂ Family.
Kromě vhodného telefonu je také důležitá Wi‑Fi síť, přes kterou chcete volat. Ta by v nastavení neměla mít žádná omezení pro poskytování této služby. Síť musí zároveň mít minimální přenosovou rychlost 100 kb/s celou dobu, po kterou k ní je váš telefon přihlášený. Použitý Wi‑Fi router musí navíc podporovat protokol IPSec a funkci NAT Traversal. Může se tedy stát, že si na některých Wi‑Fi sítích nezavoláte.
Wi‑Fi volání je dostupné jen na území ČR a nepodporuje volání přes Wi‑Fi v leteckém módu.
Ano, volání je zabezpečené stejně jako při standardním využívání naší sítě a hovor je šifrovaný.
Ano, přes WiFi můžete posílat SMS i MMS.
Ano, služba Wi‑Fi volání funguje i pro předplacené karty.
Detailní podmínky pro používání Wi‑Fi volání najdete v Ceníku základních služeb.
Wi‑Fi volání v O₂ síti podporují telefony zakoupené přímo u O₂ nebo u jiných prodejců. Wi‑Fi volání v O₂ síti zatím nepodporují telefony pořízené u jiných českých mobilních operátorů.
Přehled modelů, které podporují Wi‑Fi volání v O₂ síti, najdete v našem e-shopu.
Wi‑Fi volání v O₂ síti podporují tyto telefony zakoupené přímo u O₂ nebo u jiných prodejců. Kompletní seznam telefonů, které podporují Wi‑Fi volání v O₂ síti, najdete v našem e-shopu.
iPhone
- iPhone 6s, iPhone 6s Plus
- iPhone SE
- iPhone 7, iPhone 7 Plus
- iPhone 8, iPhone 8 Plus
- iPhone X, iPhone XR, iPhone XS, iPhone XS Max
- iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max
- iPhone SE 2nd generation
Samsung
- Samsung Galaxy A21
- Samsung Galaxy A41
- Samsung Galaxy A51
- Samsung Galaxy A71
- Samsung Galaxy S9, Samsung Galaxy S9+
- Samsung Galaxy S10e 128GB Dual SIM, Samsung Galaxy S10 128GB Dual SIM, Samsung Galaxy S10+ 1TB Dual SIM
- Samsung Galaxy S20, Samsung Galaxy S20+, Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128GB
- Samsung Galaxy Note 9
- Samsung Galaxy Note10 256GB, Samsung Galaxy Note10+ 256GB, Samsung Galaxy Note10+ 512GB, Samsung Galaxy Note10 Lite
U podporovaných modelů Samsung pořízených u jiného mobilního operátora je nutné provést aktualizaci softwaru v autorizovaném servisu.
Doneste svůj telefon na jakoukoliv značkovou O2 Prodejnu a my telefon do autorizovaného servisu pošleme. Služba je placená. Ještě před návštěvou prodejny si z telefonu zálohujte všechna data, při aktualizaci softwaru se data smažou.
ZTE
Xiaomi
- Xiaomi Mi 10 128GB 5G
- Xiaomi Mi 10 Pro 5G
- Xiaomi Redmi Note 9 Pro 128GB
- Xiaomi MI 10T 128GB 5G, Xiaomi MI 10T Pro 256GB 5G
Realme
- Realme C3 64GB
- Realme 6 128GB, Realme 6i 128GB
- Realme 6S 64GB
- Realme X50 5G 128GB
- Realme 7 Pro 128GB