Hlášení a řešení poruch

Přečtěte si, co dělat, když vám nefunguje internet, O2 TV nebo máte poruchu na pevné lince. Kde rychle zjistit, jestli nemá vaše služba právě dnes výpadek. A které kontakty můžete využít, když potřebujete poradit.

Většinu problémů vyřešíte snadno sami

Řada poruch není způsobena technickým výpadkem služby. Závadu často vyřeší restart routeru, set‑top boxu televize nebo jiného zařízení. Přehled nejčastějších problémů s návody, jak je vyřešit, najdete na stránkách naší webové podpory.

Když informace na webu nestačí

Pro hlášení i řešení poruch a závad využijte jednu z následujících možností.

Technická podpora v Moje O2

  • Nejrychlejší způsob, jak nahlásit poruchu a zjistit, kde je problém
  • Diagnostika fungování služby na dálku
  • Aktuální přehled výpadků služeb s možností nechat si zasílat upozornění
  • Využít můžete Moje O2 přes web nebo mobilní aplikaci pro chytré telefony
Hlášení poruch O2 přes mobilní aplikaci
  1. Přihlaste se do Moje O2

    Na webu nebo v mobilní aplikaci zadejte e-mail (O2 ID) a heslo. Pokud jste se ještě v Moje O2 neregistrovali, nejdřív si O2 ID založte.

    Jste v O2 Spolu nebo máte číslo od zaměstnavatele? Správce účtu vám nejdřív musí dát přístup.


    Stáhněte si mobilní aplikaci do svého telefonu

  2. Z přehledu svých služeb vyberte tu, u které řešíte problém

    Ať už je to mobilní volání, pevná linka, internet, nebo digitální televize O2 TV.

  3. Vyberte sekci „Technická pomoc a podpora“ a v nabídce zvolte požadovanou akci

    Sekci najdete ve webovém Moje O2 v levém menu. V aplikaci stačí u příslušné služby sjet dolů. Pokud Moje O2 už využíváte, použijte tento přímý odkaz k hlášení poruch.

    K dipozici máte:

    • Návody k obsluze
    • Možnost nahlásit poruchu včetně diagnostiky služby na dálku
    • Zobrazit přehled plánovaných výpadků
    • Nastavit zasílání informací o výpadcích
       

    Hlášení poruch O2 služeb v Moje O2 na webu

    Hlášení poruch v Moje O2 na webu

     

    Hlášení poruch v Moje O2 v mobilní aplikaci

    Hlášení poruch v Moje O2 v mobilní aplikaci

Online chat s O2 Guru

Pomůžeme vám a poradíme také na chatu.

Zákaznická linka O2

Pro nahlášení poruchy a řešení problémů můžete využít také bezplatnou infolinku O2.

800 02 02 02

+420 720 720 720
telefonní číslo pro volání ze zahraničí

Nejvíc volných operátorů máme
mezi 12:00 a 16:00

Při řešení technické poruchy vás můžeme kontaktovat také přes SMS z telefonního čísla +420 601 020 202. Upřesníme si datum návštěvy technika, který vám přijede poruchu opravit, nebo se ozveme pro potvrzení souhlasu s řešením poruchy v rámci automatizace. Vše děláme proto, abychom závadu co nejdříve vyřešili a mohli jste naše služby zase naplno využít.