Hlášení a řešení poruch

Co dělat, když nefunguje internet, Oneplay nebo máte poruchu na pevné lince. Kde zjistit, jestli nemá vaše služba právě dnes výpadek. A které kontakty využít, když potřebujete poradit.

Většinu problémů vyřeší restart zařízení

Za řadou závad není technický výpadek služby. Často pomůže restart routeru, set‑top boxu televize nebo jiného zařízení. Zařízení odpojte od elektriky, počkejte několik minut a zapojte ho zpátky. Potřebujete víc informací? Na Podpoře najdete návod jak zařízení restartovat.

Vyberte, u které služby máte poruchu

Řešíte poruchu jiné O₂ služby? Podívejte se na hlavní stránku podpory.

Když informace na webu nestačí

Pro hlášení i řešení poruch a závad využijte jednu z následujících možností.

Technická podpora v Moje O₂

  • Nejrychlejší způsob, jak nahlásit poruchu a zjistit, kde je problém
  • Diagnostika fungování služby na dálku
  • Aktuální přehled výpadků služeb s možností nechat si zasílat upozornění
  • Využít můžete Moje O₂ přes web nebo mobilní aplikaci pro chytré telefony
Hlášení poruch O2 přes mobilní aplikaci
  1. Přihlaste se do Moje O₂

    Na webu nebo v mobilní aplikaci zadejte e-mail (O2 ID) a heslo. Neznáte je? Jak se do Moje O₂ registrovat.

    Jste v O₂ Spolu nebo máte číslo od zaměstnavatele? Správce účtu vám nejdřív musí dát přístup.


    Stáhněte si mobilní aplikaci do svého telefonu

  2. Z přehledu služeb vyberte tu, u které řešíte problém

    Ať už je to mobil, pevná linka, internet, nebo digitální televize Oneplay.

  3. Vyberte sekci „Technická pomoc a podpora“ a v nabídce zvolte požadovanou akci

    Sekci najdete ve webovém Moje O₂ v levém menu. V aplikaci stačí u příslušné služby sjet dolů. Pokud Moje O₂ už využíváte, použijte přímý odkaz k hlášení poruch.

    K dispozici máte:

    • Návody k obsluze
    • Možnost nahlásit poruchu včetně diagnostiky služby na dálku
    • Zobrazit přehled plánovaných výpadků
    • Nastavit zasílání informací o výpadcích
       

    Hlášení poruch O2 služeb v Moje O2 na webu

    Hlášení poruch v Moje O₂ na webu

     

    Hlášení poruch v Moje O2 v mobilní aplikaci

    Hlášení poruch v Moje O₂ v mobilní aplikaci

Online chat s O₂ Guru

Pomůžeme vám a poradíme také na chatu.

Zákaznická linka O₂

Pro nahlášení poruchy a řešení problémů můžete využít bezplatnou infolinku O₂.

800 02 02 02

+420 720 720 720
telefonní číslo pro volání ze zahraničí

Nejvíc volných operátorů máme
mezi 12:00 a 16:00

O₂ Technická podpora: voláme a píšeme vám z čísla 601 020 202

Toto číslo slouží pouze pro odchozí komunikaci ze strany O₂ Technické podpory - na číslo se nedovoláte. Můžeme vám z něj volat nebo posílat SMS při řešení technické poruchy - například kvůli potvrzení termínu návštěvy technika nebo souhlasu s automatizovaným řešením. 

Pokud zatím nemáte nahlášenou poruchu, kontaktujte nás prosím na lince 800 02 02 02. Vše děláme proto, abychom závadu co nejdříve vyřešili a mohli jste naše služby zase naplno využít.