Přečtěte si, co dělat, když vám nefunguje internet, O2 TV nebo máte poruchu na pevné lince. Kde rychle zjistit, jestli nemá vaše služba právě dnes výpadek. A které kontakty můžete využít, když potřebujete poradit.
Řada poruch není způsobena technickým výpadkem služby. Závadu často vyřeší restart routeru, set‑top boxu televize nebo jiného zařízení. Přehled nejčastějších problémů s návody, jak je vyřešit, najdete na stránkách naší webové podpory.
Pro hlášení i řešení poruch a závad využijte jednu z následujících možností.
Ať už je to mobilní volání, pevná linka, internet, nebo digitální televize O2 TV.
Sekci najdete ve webovém Moje O2 v levém menu. V aplikaci stačí u příslušné služby sjet dolů. Pokud Moje O2 už využíváte, použijte tento přímý odkaz k hlášení poruch.
K dipozici máte:
Hlášení poruch v Moje O2 na webu
Hlášení poruch v Moje O2 v mobilní aplikaci
+420 720 720 720
telefonní číslo pro volání ze zahraničí
Nejvíc volných operátorů máme
mezi 12:00 a 16:00
Při řešení technické poruchy vás můžeme kontaktovat také přes SMS z telefonního čísla +420 601 020 202. Upřesníme si datum návštěvy technika, který vám přijede poruchu opravit, nebo se ozveme pro potvrzení souhlasu s řešením poruchy v rámci automatizace. Vše děláme proto, abychom závadu co nejdříve vyřešili a mohli jste naše služby zase naplno využít.