Co dělat, když nefunguje internet, Oneplay nebo máte poruchu na pevné lince. Kde zjistit, jestli nemá vaše služba právě dnes výpadek. A které kontakty využít, když potřebujete poradit.
Pro hlášení i řešení poruch a závad využijte jednu z následujících možností.
Na webu nebo v mobilní aplikaci zadejte e-mail (O2 ID) a heslo. Neznáte je? Jak se do Moje O₂ registrovat.
Jste v O₂ Spolu nebo máte číslo od zaměstnavatele? Správce účtu vám nejdřív musí dát přístup.
Stáhněte si mobilní aplikaci do svého telefonu
Ať už je to mobil, pevná linka, internet, nebo digitální televize Oneplay.
Sekci najdete ve webovém Moje O₂ v levém menu. V aplikaci stačí u příslušné služby sjet dolů. Pokud Moje O₂ už využíváte, použijte přímý odkaz k hlášení poruch.
K dispozici máte:
Hlášení poruch v Moje O₂ na webu
Hlášení poruch v Moje O₂ v mobilní aplikaci
+420 720 720 720
telefonní číslo pro volání ze zahraničí
Nejvíc volných operátorů máme
mezi 12:00 a 16:00
Toto číslo slouží pouze pro odchozí komunikaci ze strany O₂ Technické podpory - na číslo se nedovoláte. Můžeme vám z něj volat nebo posílat SMS při řešení technické poruchy - například kvůli potvrzení termínu návštěvy technika nebo souhlasu s automatizovaným řešením.
Pokud zatím nemáte nahlášenou poruchu, kontaktujte nás prosím na lince 800 02 02 02. Vše děláme proto, abychom závadu co nejdříve vyřešili a mohli jste naše služby zase naplno využít.