Zkusili jste restartovat modem, kontrolky signalizují funkční připojení, ale internet stále nefunguje? Váš modem nebo koncové zařízení (počítač, mobil, tablet apod.) je třeba zkontrolovat a případně nastavit.

Jestliže máte variantu internetu Optimal Air s datovým limitem 30 GB, zkontrolujte stav čerpání dat. Pokud vyčerpáte veškerý objem dat pro dané zúčtovací období, rychlost pro stahování i odesílání se do konce zúčtovacího období omezí na 64 kb/s. Takové zpomalení může působit jako nefunkční internet.

Kde v Moje O2 zkontrolovat stav čerpání datového limitu?

Vyberte způsob řešení

Váš modem nebo koncové zařízení (počítač, mobil, tablet apod.) je třeba zkontrolovat a případně nastavit.

Pokud na ukazateli síly signálu vidíte jen jednu čárku, doporučujeme modem přemístit na jiné místo.
Kam umístit modem pro kvalitní příjem signálu?

ukazatel sily signalu

O2 internet

Potřebujete rychlejší internet nebo výkonnější Wi-Fi

Díky optické síti, 5G a dalším technologiím garantujeme 99% pokrytí. Výkonné modemy, jako je např. O2 Smart Box, pokryjí signálem Wi-Fi celou domácnost a připojí až desítky zařízení současně.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek