Většinu potíží s nefunkčním nebo vypadávajícím internetem vyřeší restart. Pokud jste to zatím neudělali, tablet nebo iPad restartujte (vypněte a zapněte). 

Po restartu zařízení postupujte následovně

Nejdřív zkontrolujte, jestli na tabletu nebo iPadu máte signál signal. Je to stejné jako u mobilního telefonu – čím víc čárek, tím líp.

  • Výpadky signálu poznáte tak, že se počet čárek mění (až k úplné nule).
  • Přepínání technologií poznáte podle toho, že dochází ke změně označení technologie u síly signálu např. mezi 4G, 3G, E (označení technologií se může lišit v závislosti na typu tabletu).
    technologie

Pokud zjistíte, že nemáte žádný signál nebo dochází k přepínání mezi technologiemi mobilního signálu, zkuste se přesunout na jiné místo. Důvodem výpadku bude nejspíš nedostatečný  signál.

Řešíte nefunkční internet v zahraničí? V tabletu nebo iPadu je potřeba povolit připojení na zahraniční data. Bližší informace najdete na Mobilní internet v zahraničí (roaming).

Zkontrolujte stav čerpání dat

Pokud je přijímaný signál v pořádku, mohou být příčinnou nefunkčnosti internetu vyčerpaná data.

  1. Přihlaste se do portálu Moje O2.

  2. V sekci „Moje služby“ klikněte na dlaždici mobilního internetu „O2 DATA“, u kterého chcete zjistit stav čerpání dat.

    moje služby

  3. V sekci „Volné jednotky“ uvidíte na ukazateli, kolik procent (GB) vám zbývá vyčerpat do konce zúčtovacího období.

    volné jednotky

    TIP: Jestliže jste vyčerpali svůj datový limit, můžete si dokoupit další kliknutím na „Jednorázový dokup dat“. Dokoupená nevyčerpaná data se vám převedou do dalšího zúčtovacího období.

  4. Signál je v pořádku, data vyčerpaná nemáte, ale internet přesto nefunguje? Zkontrolujte funkčnost zařízení.

Zkontrolujte funkčnost zařízení

Zkuste SIM kartu vložit do jiného zařízení (např. do chytrého telefonu nebo jiného tabletu) a vyzkoušejte, jestli internet na zařízení funguje správně. Pokud na jiném zařízení internet funguje a zároveň jste v předchozích krocích ověřili správnost všech nastavení, bude závada ve vašem tabletu nebo iPadu.

Nezapomeňte na zařízení povolit data nebo provést jiná nastavení nezbytná pro příjem internetu. Nesprávné nastavení bývá při kontrole funkčnosti internetu častou chybou.

Jestliže máte tablet nebo iPad od O2 a běží na něm záruka (standardně 2 roky), přineste ho na jakoukoliv O2 Prodejnu do záruční opravy. Nezapomeňte přibalit napájecí kabel s trafem a záruční nebo dodací list.

Pokud je váš tablet nebo iPad starší než 2 roky, záruka se na něj nevztahuje. Protože problém s nefunkčním internetem souvisí s chybou zařízení, doporučujeme zakoupit nové v našem eShopu nebo na některé z O2 Prodejen.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek