Pokud je přijímaný signál v pořádku, mohou být příčinnou nefunkčnosti internetu vyčerpaná data.
Přihlaste se do portálu Moje O2.
V sekci „Moje služby“ klikněte na dlaždici mobilního internetu „O2 DATA“, u kterého chcete zjistit stav čerpání dat.
V sekci „Volné jednotky“ uvidíte na ukazateli, kolik procent (GB) vám zbývá vyčerpat do konce zúčtovacího období.
TIP: Jestliže jste vyčerpali svůj datový limit, můžete si dokoupit další kliknutím na „Jednorázový dokup dat“. Dokoupená nevyčerpaná data se vám převedou do dalšího zúčtovacího období.
Signál je v pořádku, data vyčerpaná nemáte, ale internet přesto nefunguje? Zkontrolujte funkčnost zařízení.
V některých případech se může jednat o dočasný výpadek konkrétní stránky nebo aplikace ze strany poskytovatele této služby (např. při aktualizaci).
Funkčnost internetu ověřte přes webový prohlížeč (Google Chrome, Microsoft Edge, Safari atd.).
Jestliže máte mobil nebo tablet zakoupený v O2 a běží na něm záruka (standardně 2 roky), přineste ho na jakoukoliv O2 Prodejnu do záruční opravy. Nezapomeňte přibalit napájecí kabel s trafem a záruční nebo dodací list.
Pokud je vaše zařízení starší než 2 roky, záruka se na něj nevztahuje. Protože problém s nefunkčním internetem souvisí s chybou zařízení, doporučujeme zakoupit nové v našem e-shopu nebo na některé z O2 Prodejen.