Přestal vám na zahraniční cestě fungovat mobilní internet, i když doma v ČR vše v pořádku běželo? Pro zprovoznění mobilního internetu v zahraničí vyzkoušejte následující postup.

Většinu potíží s nefunkčním nebo vypadávajícím internetem vyřeší restartování modemu. Pokud jste to dosud neudělali, zařízení restartujte, než se pustíte do dalších kroků.

Potřebujete s něčím poradit?

Naše zákaznická linka +420 720 720 720 je dostupná i ze zahraničí nebo jsme připraveni vám poradit on-line každý den od 8:00 do 19:00.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O₂

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O₂ a spravujte všechny své služby online. Jednoduše a bez nutnosti navštěvovat prodejnu.
  • budete mít své služby pod kontrolou
  • vyúčtování i aktuální informace na jednom místě
  • plno atraktivních nabídek a slev