Konkrétní stránka se nenačítá

nenačítá se jedna konkrétní stránka

Pokud se vám nenačítá jen jedna konkrétní stránka, může se jednat o výpadek konkrétní webové stránky nebo chybu zařízení, ze kterého si stránku zkoušíte zobrazit.

Návod krok za krokem

  1. Zkuste stránku načíst v jiných prohlížečích (Google Chrome, Opera Mini, Microsoft Edge nebo Safari).

    Někdy totiž může být problém jen v internetovém prohlížeči, který pro zobrazení stránky používáte.

  2. Pokud jiný prohlížeč nepomohl, zkuste stránku načíst v jiném zařízení (počítač, notebook, tablet nebo telefon).

  3. Pokud jste zatím stránku otevírali přes Wi‑Fi, připojte se přes datový tarif a zkuste stránku načíst znova (platí jen pro telefon nebo tablet).

Problém s načtením stránky trvá?

Ano, stránka se načte jen přes mobilní data

Pokud se stránka načte v mobilu nebo tabletu připojeném přes mobilní data, zřejmě ji blokuje antivirový program. Doporučujeme kontrolu firewallu.

Ano, stránka se stále nenačítá

Pokud nepomohl ani jeden z předchozích kroků, problém nemá spojitost s vaším zařízením nebo internetovým připojením. Načtení webové stránky brání její výpadek, s dalším řešením potíží se obraťte na poskytovatele webové stránky.

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme připraveni vám poradit on-line každý den od 8:00 do 19:00.

O2 internet

Potřebujete rychlejší internet nebo výkonnější Wi-Fi

Díky optické síti, 5G a dalším technologiím garantujeme 99% pokrytí. Výkonné modemy, jako je např. O2 Smart Box, pokryjí signálem Wi-Fi celou domácnost a připojí až desítky zařízení současně.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek