O2 Datové centrum

Jak řešit poruchy

Po telefonu nebo e-mailem

Pro nahlášení incidentu, nedostupnosti, nebo prověření služby volejte na bezplatnou linku 800 333 777.  Systém vám nabídne několik možností. Zvolte "3" a „ICT“.

Ze zahraničí volejte na telefonní číslo +420 720 720 073. Nebo můžete poslat e-mail na sd_ict@o2.cz.

V případě volání z kontaktního telefonu nebo zadání unikátního kódu CCID, který jste dostali poštou po podpisu smlouvy, váš požadavek vyřídíme přednostně a spojíme vás přímo s IT specialistou.

Linka je dostupná 24 hodin denně.

Co budete potřebovat

Až se vás během hovoru zeptáme na název a identifikátor služby, budeme potřebovat:

  • Název služby, kterou chcete přes O2 Datové centrum prověřit: Server rack / dělený- / sdílený- server rack
  • Identifikátor služby – najdete ho na předávacím protokolu (CSID): Lokalita DC: DC Nagano, DC Chodov, DC Stodůlky, DC Hradec Králové, DC Brno (DC FASTER), DC Uherské Hradiště (DC Monaco)

Při hovoru si prosím poznamenejte evidenční číslo požadavku, který vám sdělí specialista.

 

Přes konzoli OTRS

Přístupy jsme vám poslali při zřízení služby. V konzoli navíc uvidíte i průběh řešení.

 

V Aplikačním portálu

Požadavek můžete nahlásit i přes Aplikační portál. V menu vyberte možnost Poruchy a výluky > Nahlášení, ověření poruchy > Nahlášení a pokračujete výběrem služby a popisem problému.

Přejít na Aplikační portál

Urgence a eskalace požadavku

Pokud máte přiděleného servisního manažera, můžete se s urgencí nebo eskalací obrátit rovnou na něj. V opačném případě pokračujte podle následujících instrukcí.

 

Po telefonu nebo e-mailem

Stav svého požadavku zjistíte na bezplatné lince 800 333 777 *. Systém vám nabídne několik možností. Zvolte "3" a „ICT“.

Pro nahlášení incidentu, nedostupnosti, nebo prověření služby volejte na bezplatnou linku 800 333 777.  Systém vám nabídne několik možností. Zvolte "3" a „ICT“.

Ze zahraničí volejte na telefonní číslo +420 720 720 073. Nebo můžete poslat e-mail na sd_ict@o2.cz.

Linka je dostupná 24 hodin denně.

Během hovoru se vás zeptáme na název a identifikátor služby:

  • Název služby, kterou chcete prověřit: O2 Datové centrum - Server rack / dělěný-  / sdílený- server rack
  • Evidenční číslo požadavku, které jste si poznamenali při nahlašování poruchy.
  • Název a IČO společnosti, na které je služba vedená: např. Vaše společnost s.r.o., IČO společnosti.

Eskalace je možné řešit i přes konzoli OTRS.