O2 Datové centrum

Jak řešit poruchy

Po telefonu nebo e-mailem

Pro nahlášení incidentu, nedostupnosti, nebo prověření služby volejte na bezplatnou linku 800 333 777.  Pod volbou 3 zvolte „ICT“.

Ze zahraničí volejte na telefonní číslo +420 720 720 073. Nebo můžete poslat e-mail na ict_sd@o2.cz.

V případě volání z kontaktního telefonu nebo zadání unikátního kódu CCID, který jste dostali poštou po podpisu smlouvy, váš požadavek vyřídíme přednostně a spojíme vás přímo s IT specialistou.

Linka je dostupná 24 hodin denně.

Co budete potřebovat

Až se vás během hovoru zeptáme na název a identifikátor služby, budeme potřebovat toto:

  • Název služby, kterou chcete prověřit O2 Datové centrum: Server rack / dělěný-  / sdílený- server rack
  • Identifikátor služby – na předávacím protokolu (CSID): Lokalita DC: DC Nagano, ,DC Chodov, DC Stodůlky, DC Hradec Králové, DC Brno (DC FASTER), DC Uherské Hradiště (DC Monaco)

Při hovoru si prosím poznamenejte evidenční číslo požadavku, který vám sdělí jej specialista, se kterým budete hovořit.

 

Přes konzoli OTRS

Přístupy jsme vám poslali při zřízení služby. V konzoli navíc uvidíte i průběh řešení.

 

V Aplikačním portálu

Můžete také nahlásit požadavek přes Aplikační portál. V menu vyberte možnost Poruchy a výluky > Náhlášení, ověření poruchy > Nahlášení a pokračujete výběrem služby a popisem problému.

Přejít na Aplikační portál

Urgence a eskalace požadavku

Jestli máte přiděleného servisního manažera, můžete se s urgencí či eskalací obrátit rovnou na něj. V opačném případě pokračujte podle následujících instrukcí.

 

Po telefonu nebo e-mailem

Stav svého požadavku zjistíte na bezplatné lince 800 333 777 *, kde pod volbou 3 zvolte „ICT“.

Pro nahlášení incidentu, nedostupnosti, nebo prověření služby volejte na bezplatnou linku 800 333 777.  Pod volbou 3 zvolte „ICT“.

Ze zahraničí volejte na telefonní číslo +420 720 720 073. Nebo můžete poslat e-mail na ict_sd@o2.cz.

Linka je dostupná 24 hodin denně.

Během hovoru se vás zeptáme na název a identifikátor služby:

  • Název služby, kterou chcete prověřit: O2 Datové centrum - Server rack / dělěný-  / sdílený- server rack
  • Evidenční číslo požadavku, které jste si poznamenali při nahlašování poruchy.
  • Název společnosti, na kterou je služba vedena: např. Vaše společnost s.r.o. IČO společnosti na které je služba vedena.

Eskalace lze stejně tak řešit přes konzoli OTRS.