Moje O₂ pro firmy

Nastavte firemní služby z počítače, mobilu i tabletu. Získejte okamžitý přehled o fakturách nebo čerpání služeb.

Moje O₂ pro firmy

Jste živnostník s jedním telefonním číslem?

Pokračujte na přehled funkcí Moje O₂ pro nefiremní zákazníky.

Jste živnostník s jedním telefonním číslem?

V aplikaci toho najdete mnohem víc

Stáhněte si aplikaci Moje O₂ do svého telefonu

Mobilní aplikace Moje O₂

Podívejte se na video o Moje O₂ desktop

S čím vám Moje O₂ pomůže ve firmě?

Stáhněte si Moje O₂ do mobilu

S mobilní aplikací Moje O₂ v telefonu máte samoobsluhu stále při sobě. Zkontrolujte si služby a jejich nastavení, aktivujte roaming kolegovi v zahraničí nebo si dokupte data na pár klepnutí.

  • do appky se přihlásíte snadno otiskem prstu
  • rychle se dostanete k nejčastěji využívaným službám
  • z jednoho účtu můžete spravovat více uživatelů
 Stáhněte si Moje O₂ do mobilu

Podrobné informace

Jak se zaregistruji do Moje O₂?
  • Internetová samoobsluha Moje O₂ je určená zákazníkům O₂. K registraci vás vyzveme v průběhu vaší první objednávky.
  • K registraci si připravte své kontaktní údaje – e-mailovou adresu a telefonní číslo. E-mail bude sloužit zároveň jako vaše O₂ ID, pomocí kterého se přihlásíte do samoobsluhy Moje O₂.
  • Na kontaktní e-mail vám zašleme registrační link. Registraci dokončíte kliknutím na registrační link a zadáním hesla. Platnost registračního linku je 72 hodin od zaslání.
  • Pokud už jste naším zákazníkem, chcete využívat samoobsluhu Moje O₂, ale nemáte zaregistrovaný e-mail, stavte se za námi v některé z O₂ prodejen. Po předložení dokladu totožnosti údaje k registraci doplníme. K registraci vás vyzveme také v průběhu objednávky služby z našich stránek.

Potřebujete s registrací pomoci nebo vám vypršela platnost registračního linku? Spojte se s námi přes O₂ Guru chat nebo zavolejte na 800 111 777/*77.

Co je O₂ ID? Jak ho získám?

O₂ ID je vaše e-mailová adresa, pomocí které se přihlásíte do Moje O₂. Vzniká při objednávce některé ze služeb O₂ na základě registrace do Moje O₂.

Co když zapomenu heslo do Moje O₂?

Zapomenuté heslo snadno obnovíte kliknutím na odkaz „Nedaří se vám přihlásit?“, které najdete pod přihlašovacím oknem do samoobsluhy Moje O₂. Když zadáte svou e-mailovou adresu (O₂ ID), pošleme vám odkaz na změnu hesla.

Nenašli jste, co jste hledali?