Se změnou nastavení vám pomůže přidělený Obchodní zástupce. Nebo nám můžete napsat na korporace@o2.cz.
Pro nahlášení incidentu, nedostupnosti nebo prověření služby zavolejte na bezplatnou linku 800 333 777 a v hlasovém automatu zvolte ICT (volba 3).
Pro volání ze zahraničí volejte na +420 720 720 073 (nebo pište na ict_sd@o2.cz). Když zavoláte z kontaktního telefonu nebo když zadáte unikátní kód CCID (obdrželi jste ho poštou po podpisu smlouvy) vás přednostně spojíme přímo s IT specialistou.
Linka je dostupná nonstop.
Doporučujeme, abyste si poznamenali evidenční číslo požadavku, které vám nadiktuje specialista, se kterým budete hovořit.
Výhodou je, že v konzoli neustále vidíte i průběh řešení. Přístupové údaje do konzole jsme vám poslali při zřízení služby.
Stav nahlášeného požadavku zjistíte opět na bezplatné lince 800 333 777. V hlasovém automatu opět zvolte ICT (volba 3). Ze zahraničí volejte na +420 720 720 073 (popř. emailový kontakt ict_sd@o2.cz).
Eskalace lze stejně tak řešit přes konzoli OTRS.
Zkuste jednu z těchto stránek: