O2 Desktop

Jak postupovat po skončení leasingu

Zařízení, na jehož pořízení jste využili leasing, můžete odkoupit nebo vrátit. Veškeré potřebné informace včetně odkupní ceny vám včas pošleme spolu s informací o tom, že se blíží konec operativního leasingu. Vy potom budete mít 14 dní na to, abyste se rozhodli, jestli si hardware necháte, nebo nám ho vrátíte. 

Jak řešit poruchy

Jestli máte potíže s dodaným zařízením, volejte na bezplatnou linku 800 104 101.

Pojištění hardwaru

U operativního leasingu je pojištěn veškerý dodávaný hardware. Pojištění je ze skupiny tzv. All risk a zahrnuje krytí škod způsobených

  • lidským faktorem (např. chyba obsluhy, nešikovnost, nezkušenost apod.)
  • zkratem
  • živelnými riziky
  • vandalismem (vždy musí řešit Policie ČR)
  • strojní škody (tj. vady materiálu či konstrukce atd.) kromě přirozeného opotřebení
  • krádež (pozor ale na odcizení notebooku z vozidla v nočních hodinách)
  • veškerá další rizika, která nejsou vyloučena

S jakoukoliv pojistnou událostí se obraťte na na Helpdesk O2 Desktop, který vám poskytne potřebné informace.