Co dělat, když O2 set-top box nefunguje?

Ozvěte se našim O2 Guru na chatu

Potřebujete pomoci s nesprávně fungujícím O2 set-top boxem nebo řešíte jeho výměnu? Jsme tu pro vás on-line každý den od 8:00 do 22:00.

Mohlo by vás zajímat

Jak poznám, jestli je můj set-top box opravdu vadný?

S jistotou může vadu zjistit jen autorizovaný servis. Váš set-top box bude nejspíš vadný, pokud vykazuje některý z chybových stavů uvedených dál v textu nebo pokud jeho možnou závadu zjistila diagnostika vaší služby O2 TV.

Příklady chybových stavů O2 set-top boxu:

  • Na set-top boxu svítí kontrolka červenou barvou a set-top box nejde zapnout tlačítkem ani dálkovým ovladačem.
  • Na set-top boxu nesvítí kontrolka napájení. (Upozornění: V tom případě ale může být set-top box  jen vypnutý tlačítkem nebo může být nesprávně zapojený jeho napájecí adaptér.)
  • Na set-top boxu kontrolka napájení opakovaně zhasíná nebo bliká.
  • Set-top box nezobrazuje žádný obrazový výstup. (Upozornění: Zkontrolujte nejdřív, jestli není problém v kabelu, nebo v HDMI vstupu v televizi.
Jak poznám, jestli je můj O2 set-top box v záruce?

O2 set-top boxy prodávané do konce dubna 2021 mají standardní zákonnou záruční lhůtu 2 roky. Na set-top boxy prodávané od začátku května 2021 poskytujeme prodlouženou záruční lhůtu 5 let. Podmínky prodloužené záruky.

Pokud set-top box objednal přihlášený uživatel zákaznického účtu, najdete dlaždici se zařízením v Moje O2:

Set-top box na splátky 48 měsíců

Kliknutím na dlaždici zjistíte, jak dlouho set-top box máte.

Jak mám řešit vadný O2 set-top box, když je v záruce?

Vadný O2 set-top box reklamujte v kterékoliv O2 Prodejně.

Jak reklamace O2 set-top boxu v O2 Prodejně probíhá?

Do prodejny s sebou prosím vezměte:

  • set-top box,
  • jeho napájecí adaptér,
  • záruční list, příjmový doklad nebo dodací doklad. Pokud ale vaše zařízení vidíte v Moje O2 na dlaždici ve vašem účtu, obejdete se i bez dokladu. 

Abyste mohli O2 TV i během reklamace pohodlně sledovat, rádi vám v prodejně půjčíme náhradní set-top box na dobu, než reklamaci toho vašeho vyřídíme. Stačí složit zálohu 1 000 Kč. Jakmile reklamaci uzavřeme, přinesete půjčený set-top box zpátky do prodejny, a my vám zálohu vrátíme. 

Na vyřízení reklamace máme zákonnou lhůtu 30 dní. Uděláme ale všechno pro to, abychom ji vyřešili co nejrychleji. Jakmile budeme mít hotovo, dáme vám vědět. 

Jak řešit vadný O2 set-top box, když už není v záruce?

Pokud už má váš set-top box po záruce, ozvěte se našim O2 Guru. Pomůžou vám vybrat nový.

Nabízíte i pozáruční servis O2 set-top boxů?

Pro set-top boxy, které už nemáme v nabídce, pozáruční servis nenabízíme. Pro set-top boxy z naší aktuální nabídky je tu možnost poslat set-top box na pozáruční opravu do autorizovaného servisu. Předběžný odhad ceny takové opravy vám řekneme v kterékoliv O2 Prodejně.

Chápeme, že jste si na svůj starý set-top box zvykli a je těžké ho opustit. Přesto vám ale doporučujeme zvážit nákup nového s pětiletou zárukou. Další výhody nových set-top boxů vám ochotně představí naši O2 Guru.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek