S jistotou může vadu zjistit pouze autorizovaný servis. Váš set-top box je však pravděpodobně vadný, pokud vykazuje některý z chybových stavů uvedených níže nebo pokud jeho možnou závadu zjistila diagnostika vaší služby O2 TV.
Příklady chybových stavů O2 set-top boxu:
O2 set-top boxy prodávané do konce dubna 2021 mají standardní zákonnou záruční lhůtu 2 roky. Na set-top boxy prodávané od začátku května 2021 poskytujeme prodlouženou záruční lhůtu 5 let. Podmínky prodloužené záruky.
Pokud set-top box objednal přihlášený uživatel zákaznického účtu, naleznete dlaždici se zařízením v samoobsluze Moje O2:
Kliknutím na dlaždici zjistíte, jak dlouho set-top box máte.
Vadný O2 set-top box reklamujte na kterékoliv prodejně O2.
Na prodejnu O2 s sebou vezměte:
Abyste mohli O2 TV i během reklamace pohodlně sledovat, na našich prodejnách máme k dispozici zápůjční set-top boxy, které vám rádi půjčíme po dobu vyřizování reklamace toho vašeho. Pokud si od nás budete chtít set-top box po dobu reklamace zapůjčit, požádáme vás o složení vratné zálohy ve výši 1000. Při uzavření reklamace nám zápůjční set-top box vrátíte a my vám vrátíme zálohu.
Na vyřízení reklamace máme zákonnou lhůtu 30 dní, vynasnažíme se ji vyřešit co nejrychleji. Budeme vás informovat, až bude vaše reklamace vyřízena.
Jestliže váš set-top box již není v záruce, kontaktujte naše specialisty O2 Guru technické podpory, kteří vám pomohou vybrat nový.
Pro set-top boxy, které již nemáme v nabídce, pozáruční servis nenabízíme. Pro set-top boxy z naší aktuální nabídky můžete možnost zaslání set-top boxu na pozáruční opravu do autorizovaného servisu a cenový odhad takové opravy poptat na kterékoliv prodejně O2.
I tak vám ale doporučíme zvážit nákup nového zařízení s pětiletou zárukou, můžete se o něm poradit s našimi specialisty O2 Guru technické podpory.
Zkuste jednu z těchto stránek: