Co mám dělat, když je můj O2 set-top box vadný?

Spojte se s našimi specialisty O2 Guru technické podpory na chatu

Chcete řešit cokoliv ohledně nesprávně fungujícího O2 set-top boxu či jeho výměny? Jsme připraveni vám pomoci on-line každý den od 8:00 do 22:00.

Mohlo by vás zajímat

Jak poznám, jestli je můj set-top box opravdu vadný?

S jistotou může vadu zjistit pouze autorizovaný servis. Váš set-top box je však pravděpodobně vadný, pokud vykazuje některý z chybových stavů uvedených níže nebo pokud jeho možnou závadu zjistila diagnostika vaší služby O2 TV.

Příklady chybových stavů O2 set-top boxu:

  • Na set-top boxu svítí kontrolka červenou barvou a set-top box nejde zapnout ani tlačítkem, ani dálkovým ovladačem.
  • Na set-top boxu nesvítí kontrolka napájení. (Upozornění: Set-top box může být v tomto případě vypnutý tlačítkem nebo může být nesprávně zapojený jeho napájecí adaptér.)
  • Na set-top boxu kontrolka napájení opakovaně zhasíná nebo bliká.
  • Set-top box nezobrazuje žádný obrazový výstup. (Upozornění: Nejprve ověřte, jestli není problém v kabelu, nebo v HDMI vstupu v televizoru.
Jak poznám, jestli je můj O2 set-top box v záruce?

O2 set-top boxy prodávané do konce dubna 2021 mají standardní zákonnou záruční lhůtu 2 roky. Na set-top boxy prodávané od začátku května 2021 poskytujeme prodlouženou záruční lhůtu 5 let. Podmínky prodloužené záruky.

Pokud set-top box objednal přihlášený uživatel zákaznického účtu, naleznete dlaždici se zařízením v samoobsluze Moje O2:

Set-top box na splátky 48 měsíců

Kliknutím na dlaždici zjistíte, jak dlouho set-top box máte.

Jak mám řešit vadný O2 set-top box, když je v záruce?

Vadný O2 set-top box reklamujte na kterékoliv prodejně O2.

Jak probíhá reklamace O2 set-top boxu na prodejně O2?

Na prodejnu O2 s sebou vezměte:

  • Set-top box,
  • napájecí adaptér set-top boxu,
  • buď záruční list, příjmový doklad, či dodací doklad - pokud však vaše zařízení vidíte na dlaždici ve vašem účtu v Moje O2, tak žádný doklad nebudete potřebovat.

Abyste mohli O2 TV i během reklamace pohodlně sledovat, na našich prodejnách máme k dispozici zápůjční set-top boxy, které vám rádi půjčíme po dobu vyřizování reklamace toho vašeho. Pokud si od nás budete chtít set-top box po dobu reklamace zapůjčit, požádáme vás o složení vratné zálohy ve výši 1000. Při uzavření reklamace nám zápůjční set-top box vrátíte a my vám vrátíme zálohu.

Na vyřízení reklamace máme zákonnou lhůtu 30 dní, vynasnažíme se ji vyřešit co nejrychleji. Budeme vás informovat, až bude vaše reklamace vyřízena.

Jak mám řešit vadný O2 set-top box, když už není v záruce?

Jestliže váš set-top box již není v záruce, kontaktujte naše specialisty O2 Guru technické podpory, kteří vám pomohou vybrat nový.

Nabízíte také pozáruční servis O2 set-top boxů?

Pro set-top boxy, které již nemáme v nabídce, pozáruční servis nenabízíme. Pro set-top boxy z naší aktuální nabídky můžete možnost zaslání set-top boxu na pozáruční opravu do autorizovaného servisu a cenový odhad takové opravy poptat na kterékoliv prodejně O2.

I tak vám ale doporučíme zvážit nákup nového zařízení s pětiletou zárukou, můžete se o něm poradit s našimi specialisty O2 Guru technické podpory.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby on-line. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek