Co dělat, když O2 set-top box nefunguje?

Ozvěte se našim O2 Guru na chatu

Potřebujete pomoci s nesprávně fungujícím O2 set-top boxem nebo řešíte jeho výměnu? Jsme tu pro vás on-line každý den od 8:00 do 22:00.

Mohlo by vás zajímat

Jak poznám, jestli je můj O₂ set-top box opravdu vadný?

S jistotou může vadu zjistit samozřejmě jen autorizovaný servis. Pokud ale váš set-top box vykazuje některý z chybových stavů uvedených dole v textu nebo pokud jeho možnou závadu zjistila diagnostika vaší služby Oneplay, bude nejspíš vadný.

Příklady chybových stavů O₂ set-top boxu:

  • Na set-top boxu svítí kontrolka červenou barvou a set-top box nejde zapnout tlačítkem ani dálkovým ovladačem.
  • Na set-top boxu nesvítí kontrolka napájení. (Upozornění: V tom případě ale může být set-top box vypnutý tlačítkem nebo může být nesprávně zapojený jeho napájecí adaptér.)
  • Na set-top boxu kontrolka napájení opakovaně zhasíná nebo bliká.
  • Set-top box nezobrazuje žádný obrazový výstup. (Upozornění: Zkontrolujte nejdřív, jestli není problém v kabelu, nebo v HDMI vstupu v televizi.)
Jak poznám, jestli je můj O₂ set-top box v záruce?

Zákonná záruční lhůta je 2 roky. Na set-top boxy zakoupené od začátku května 2021 poskytujeme prodlouženou záruční lhůtu 5 let. Podmínky prodloužené záruky.

Pokud zařízení objednal přihlášený uživatel zákaznického účtu, najdete v Moje O₂ po přihlášení dlaždici se zařízením:

Set-top-box  - splátky bez navýšení

Rozkliknutím dlaždice zjistíte, zda a do kdy se na něj vztahuje prodloužená záruka:

Jak probíhá reklamace O₂ set-top boxu v O₂ Prodejně?

Do O₂ Prodejny s sebou prosím vezměte:

  • set-top box,
  • jeho napájecí adaptér,
  • záruční list, příjmový doklad nebo dodací doklad. Pokud ale set-top box vidíte v Moje O₂ na dlaždici ve vašem účtu, obejdete se i bez dokladu.

Abyste mohli Oneplay i během reklamace pohodlně sledovat, rádi vám v O₂ Prodejně půjčíme náhradní set-top box až do vyřízení reklamace toho vašeho. Pokud budete chtít tuto možnost využít, požádáme vás o složení vratné zálohy ve výši 1000 Kč. Až se váš set-top box vrátí ze servisu, přinesete půjčený set-top box zpátky do prodejny, a my vám zálohu vrátíme.

Upozornění: Možnost zápůjčky set-top boxu po dobu reklamace závisí na aktuálních skladových zásobách jednotlivých O₂ Prodejen.

Na vyřízení reklamace máme zákonnou lhůtu 30 dní. Uděláme ale všechno pro to, abychom ji vyřešili co nejrychleji. Jakmile budeme mít hotovo, dáme vám vědět.

Nabízíte i pozáruční servis O₂ set-top boxů?

Pro set-top boxy, které už nemáme v nabídce, pozáruční servis nenabízíme. Set-top boxy z naší aktuální nabídky můžeme zaslat na pozáruční opravu do autorizovaného servisu. V případě zájmu se zastavte na kterékoliv O₂ Prodejně.

Tip: Doporučujeme zvážit nákup nového zařízení s pětiletou zárukou, můžete se o něm poradit online s našimi specialisty O₂ Guru.

O2 TV se mění na Oneplay, televizi a VOD platformu v jednom
O2 TV se mění na Oneplay

Zákazníky O2 TV na Oneplay postupně převedeme. Do té doby zůstává O2 TV Podpora stále k dispozici a pomůže vám vyřešit vaše potíže.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O₂

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O₂ a spravujte všechny své služby online. Jednoduše a bez nutnosti navštěvovat prodejnu.
  • budete mít své služby pod kontrolou
  • vyúčtování i aktuální informace na jednom místě
  • plno atraktivních nabídek a slev