S jistotou může vadu zjistit samozřejmě jen autorizovaný servis. Pokud ale váš set-top box vykazuje některý z chybových stavů uvedených dole v textu nebo pokud jeho možnou závadu zjistila diagnostika vaší služby Oneplay, bude nejspíš vadný.
Příklady chybových stavů O₂ set-top boxu:
Zákonná záruční lhůta je 2 roky. Na set-top boxy zakoupené od začátku května 2021 poskytujeme prodlouženou záruční lhůtu 5 let. Podmínky prodloužené záruky.
Pokud zařízení objednal přihlášený uživatel zákaznického účtu, najdete v Moje O₂ po přihlášení dlaždici se zařízením:
Rozkliknutím dlaždice zjistíte, zda a do kdy se na něj vztahuje prodloužená záruka:
Vadný O₂ set-top box reklamujte v kterékoliv O₂ Prodejně.
Do O₂ Prodejny s sebou prosím vezměte:
Abyste mohli Oneplay i během reklamace pohodlně sledovat, rádi vám v O₂ Prodejně půjčíme náhradní set-top box až do vyřízení reklamace toho vašeho. Pokud budete chtít tuto možnost využít, požádáme vás o složení vratné zálohy ve výši 1000 Kč. Až se váš set-top box vrátí ze servisu, přinesete půjčený set-top box zpátky do prodejny, a my vám zálohu vrátíme.
Upozornění: Možnost zápůjčky set-top boxu po dobu reklamace závisí na aktuálních skladových zásobách jednotlivých O₂ Prodejen.
Na vyřízení reklamace máme zákonnou lhůtu 30 dní. Uděláme ale všechno pro to, abychom ji vyřešili co nejrychleji. Jakmile budeme mít hotovo, dáme vám vědět.
Ozvěte se našim O₂ Guru, pomůžou vám vybrat nový.
Pro set-top boxy, které už nemáme v nabídce, pozáruční servis nenabízíme. Set-top boxy z naší aktuální nabídky můžeme zaslat na pozáruční opravu do autorizovaného servisu. V případě zájmu se zastavte na kterékoliv O₂ Prodejně.
Tip: Doporučujeme zvážit nákup nového zařízení s pětiletou zárukou, můžete se o něm poradit online s našimi specialisty O₂ Guru.
Zkuste některou z těchhle stránek: