Všechny mobilní objednávky z O2 eShopu zpracujeme do 5 pracovních dnů. O tom, co se vaší objednávkou děje, vám budeme dávat průběžně vědět e-mailem nebo SMS zprávou.
Když si objednáte např. pevnou linku, O2 TV nebo internet na doma, může vyřízení trvat déle kvůli zajištění technických záležitostí (Musí k vám přijet technik).
Podrobné informace o svých objednávkách najdete v internetové samoobsluze Moje O2.
O stavu vaší objednávky vám budeme průběžně posílat e-maily nebo SMS zprávy. Při doručení zboží kurýrem nebo Českou poštou vám dáme vědět také hned, jak předáme balíček dopravci. Všechny informace o tom najdete na stránce o dopravě a způsobu doručení.
Na aktuální stav své objednávky se můžete kdykoliv podívat i do přehledu objednávek v internetové samoobsluze Moje O2.
Jestli jste svou objednávku ještě nepotvrdili, můžete ji jednoduše stornovat přímo v košíku. Pokud už jste ale objednávku odeslali, je pro její stornování potřeba zavolat na naši zákaznickou linku 800 02 02 02.
Ke stornování objednávky může v některých případech dojít i z naší strany. Stane se to např. v případě, že si objednáte telefon, který už je trvale vyprodaný. Nebo pokud je u objednávky nastavená platba předem a ta od vás nedorazí. V každém případě - kdykoliv stornujeme vaši objednávku, dáme vám o tom samozřejmě vědět.
Rozpracovanou objednávku si můžete kdykoliv uložit, abyste se k ní mohli kdykoliv později vrátit. Uložená na vás počká 3 dny.
Po uložení vám pošleme e-mail s odkazem. Stačí na něj kliknout a dostanete se zpět do košíku. Odkaz na svou rozpracovanou najdete i ve své internetové samoobsluze Moje O2.
Když odejdete od rozpracované objednávky nebo vám během objednávání dojde baterie v notebooku, objednávku vám automaticky uložíme na 24 hodin, abyste se k ní mohli později vrátit.
Vrátíte se k ní jednoduše kliknutím na ikonu košíku na našich stránkách www.o2.cz. Košík se vám otevře i se vším, co jste do něj vložili. Svou rozpracovanou objednávku najdete i v seznamu svých objednávek z Moje O2.
Zkuste jednu z těchhle stránek: