Jak si objednat mobilní tarif

Objednávka krokem za krokem

  1. Službu, kterou jste si vybrali, jednoduše vložte do košíku
  2. Nové telefonní číslo dostanete automaticky

    Můžete si ale taky vybrat jiné anebo si nechat to své, které zatím používáte jinde (podívejte se, jak k O2 přejít od jiného operátora).

  3. Vyplňte své osobní údaje

    Pokud jste náš zákazník, znovu to dělat nemusíte. A hlavně připište, kam máme SIM kartu poslat, ať ji máte co nejdřív u sebe

  4. Až objednávku zkontrolujete, dokončete ji tlačítkem „Pokračovat“

    My na ní začneme pracovat a SIM kartu vám pošleme. Průběžně vám dáme vědět, jak na tom vaše objednávka je.

  5. Až vám karta přijde, do 24 hodin vám ji automaticky aktivujeme

Všechny dokumenty dostanete do e-mailu a najdete je také v internetové samoobsluze Moje O2.

Jestli jste u nás noví a ještě nemáte do samoobsluhy přístup, pošleme vám e-mail o tom, jak se zaregistrovat.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby on-line. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek