Neztrácejte čas a nervy s instalací a dalšími technickými úkony. Naši zkušení O2 technici jsou připravení vám pomoci.
Nechcete to řešit přes samoobsluhu? Zavolejte na O2 linku a my s vámi objednávku vyřídíme.
Nechcete to řešit přes samoobsluhu? Zavolejte na O2 linku a my s vámi objednávku vyřídíme.
Nechcete to řešit přes samoobsluhu? Zavolejte na O2 linku a my s vámi objednávku vyřídíme.
Nechcete to řešit přes samoobsluhu? Zavolejte na O2 linku a my s vámi objednávku vyřídíme.
Chceme vám vyhovět přesně podle vašich potřeb.
Ozvěte se prosím svému O2 obchodnímu zástupci, popř. zavolejte na zákaznickou O2 linku. Pomůžou vám požadavek správně zadat.
Cenu za práce, které O2 technik dělá, najdete v aktuálním ceníku /ODKAZ vede na stránku v D1/. Některé zásahy se hradí jednorázově, u jiných cenu počítáme podle hodinové sazby. U takových prací můžeme nezávazně odhadnout, co budou stát, reálnou cenu vám však sdělí technik až po tom, co posoudí konkrétní podmínky přímo na místě.
Na místě nic platit nemusíte. Cenu za tyto práce vám zahrneme do příštího pravidelného vyúčtování za O2 služby. Uděláme to na základě zakázkového listu (předávacího protokolu), který vám dá technik podepsat.
Pokud ještě nejste zákazníkem O2, pošleme vám samostatnou fakturu.
Zkuste jednu z těchto stránek: